Ik zal het heel kort samenvatten, Frollo. In de tussentijd voelde iemand zich anders ook bereid mijn dagje aan te horen, dus;
1. Gisteren door een portier lens geslagen; tòch wakker geworden zonder pijn.
2. Bij het CWI twee maanden te laat een WW aangevraagd en tòch voor een paar meier per maand beschikt.
3. Kassandra,

.
Ik kwam net bij mijn ouders thuis en ik daar zag ik haar op de cover van Veronica Magazine met als onderschrift:
'HOLLAND'S NEXT TOP MODEL -
welke beauty gaat winnen?' Daar wist ik niets van. Vroeger kwam ze nog weleens bij mij over de vloer,- toen ik nog een huis had. Dan belde ik haar en zei ik: 'Kassandra, neem een fles whiskey mee. J&B.' Een half uurtje later kwam ze dan aanzetten met een fles Jim Bean en zei ze: 'Oh, sorry, sorry, sorry, sorry, sorry, ik dacht dat je Jim Bean zei, sorry, sorry, sorry.',- tegen de tijd dat ze klaar was met verontschuldigen was ik al halverwege die fles. Prachtige meid (hier niet in de zin van 'geil, fysiek aantrekkelijk', hoewel ik dat niet zal ontkennen maar dat was niet de reden waarom ik haar zo mocht en over de vloer had); dus ik ben blij dat het haar nu (schijnbaar, wat ik uit de interviewtjes en van andere mensen begrijp) beter - laat ik zeggen; constructiever - vergaat dan toentertijd.
[ Bericht 0% gewijzigd door JAM op 12-12-2007 16:48:08 ]
"The world will note that the first atomic bomb was dropped on Hiroshima, a military base."