abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_206623
Goh zeg, ik begin steeds meer onder de indruk te raken van 'onze' Saab.
Ze was veel aan het woord, gaf duidelijk antwoord met zinnen van meer dan 6 woorden en zoals we al wisten is ze ook nog steeds erg leuk om te zien.
Sabien had het over een 'hele andere wereld' daar in het BB-huis, en ik heb het nu over een hele andere Sabine daar bij Barend en van Dorp.
Ze lachte heel lief toen ze vertelde dat haar gevoelens voor Bart misschien wel veranderd waren na haar beruchte uitspraak ' for the time being' . Heeeel slim, Sabbie.
En inderdaad, als ze tussen Willem, Karin of Bianca moest kiezen om te nomineren dan zou ze Willem hebben gekozen.
Willem was nogal arrogant geweest de afgelopen week en bovendien vond ze zijn keuze voor haar zwaar onterecht.
Ze rookte ontspannen een sigaret aan tafel, alsof ze altijd met Jan Mulder aan tafel zit te praten.
Girl power!
Op naar TMF!
Ik heb zo'n vreemd voorgevoel dat ze voor het einde van dit jaar nog een leuk contract aangeboden krijgt dat uiteindelijk meer opbrengt dan die 250.000 ,- die nu in de pot zit in ruil voor huisvredebreuk.
  zaterdag 23 oktober 1999 @ 11:28:00 #2
1055 Schanulleke
Een kop vol zaagsel!
pi_206624
Deze topic bestaat al
Life is what you make it.
pi_206625
@#%^^^%$$@&&****^^^^^%
Is het nou omdat ik een newbie ben hier dat ik erop gewezen wordt dat deze topic al bestaat?
#$%$%##$@!!!!!!!!
Deze topic bestond nog niet voordat ik dit onderwerp aansneed!!!

Bedankt voor je opmerkzaamheid, Schanulleke.
Die naam past goed bij jou.

pi_206626
I am a Watcher, part of a secret society of men and women who observe and record, but never interfere. We know the truth about Immortals. In the end, there can be only one.
pi_206627
Ik neem mijn @#$$$$%@@@@@!@ terug.
Sorry.

abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')