abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_55112802
quote:
Op vrijdag 7 december 2007 20:33 schreef thaleia het volgende:

[..]

Ja wat een rare reacties hier allemaal....wat is er mis mee als iemand weet dat ze er goed uitziet en dus veel aandacht krijgt van mannen? Willen we dan echt liever dat alle vrouwen onzekere wezens zijn met een minderwaardigheidscomplex?
Het is gewoon nooit goed, zeg je dat je lelijk bent dan zeiken mensen dat je niet zo negatief moet doen over jezelf, zeg je dat je iets mooi vind van jezelf of jezelf helemaal mooi vind dan krijg je gezeur dat je arrogant bent.

Kortom, je kan het nooit goed doen, of je bent een onzeker labiel wezen, of je bent een arrogante bitch, er zit weinig tussenin.

Dus doe maar gewoon wat je zelf goed acht en laat de rest maar zaniken...
Als je altijd doet wat je altijd deed zul je altijd krijgen wat je altijd kreeg.
pi_55112956
quote:
Op vrijdag 7 december 2007 21:00 schreef MouzurX het volgende:

[..]

Misschien omdat vrouwen afwachtend zijn en mannen moeten "jagen" ...
Misschien omdat mannen in veel gevallen gewoon sukkels zijn die echt alles doen om maar een kans op een wip te maken?
Dat de meeste mannen(lees jongens vooral, als ze wat ouder worden gaat het beter met ze) een hele grote mond hebben maar uiteindelijk alles pakken dat maar een gat heef omda ze hun hoofd al hadden ingesteld op scoren en dat dan ook perse willen doen.

Mannen, vooral jonge, zijn gewoon slaaf van hun pik en zo afschuwelijk makkelijk om je vinger te winden dat het moeilijk is dat niet te doen, want je hoeft maar wat te zeggen, zonder dat je wilt dat erop ingegaan wordt en ze springen op voor je.
Zeg je spring zeggen zij hoe hoog, het is gewoon treurig soms....

Niet iedere man is zo, maa vooral veel van die hormoonbommetjes wel, is niet leuk om te horen voor jongens/mannen, maar het is wel de waarheid.

Grote bek hebben ze over de schoonheid van meisjes, uiteindelijk kan iederen vrouw, vanaf beginnend gemiddeld zowat elke man laten springen hoe hoog ze wil.
Als je altijd doet wat je altijd deed zul je altijd krijgen wat je altijd kreeg.
pi_55113333
quote:
Op vrijdag 7 december 2007 22:15 schreef erodome het volgende:

[..]

Misschien omdat mannen in veel gevallen gewoon sukkels zijn die echt alles doen om maar een kans op een wip te maken?
Dat de meeste mannen(lees jongens vooral, als ze wat ouder worden gaat het beter met ze) een hele grote mond hebben maar uiteindelijk alles pakken dat maar een gat heef omda ze hun hoofd al hadden ingesteld op scoren en dat dan ook perse willen doen.

Mannen, vooral jonge, zijn gewoon slaaf van hun pik en zo afschuwelijk makkelijk om je vinger te winden dat het moeilijk is dat niet te doen, want je hoeft maar wat te zeggen, zonder dat je wilt dat erop ingegaan wordt en ze springen op voor je.
Zeg je spring zeggen zij hoe hoog, het is gewoon treurig soms....

Niet iedere man is zo, maa vooral veel van die hormoonbommetjes wel, is niet leuk om te horen voor jongens/mannen, maar het is wel de waarheid.

Grote bek hebben ze over de schoonheid van meisjes, uiteindelijk kan iederen vrouw, vanaf beginnend gemiddeld zowat elke man laten springen hoe hoog ze wil.
Oke en nu kan ik wel een verhaaltje van gaan ophangen dat ik niet zo ben, maar dat doe ik niet
Ik ben precies zo maarja veel doe je er niet tegen.
When I get sad, I stop being sad and just be awesome instead.
pi_55164794
Je kunt ook gewoon schijt hebben aan wat andere mensen overal van vinden. Die meningen komen ook zelden voort uit een gedegen studie. Van mij mag een knappe vrouw zichzelf knap vinden en de eis stellen dat ze iemand wil die evenveel qua uiterlijk te bieden heeft. Ik heb daar nul problemen mee

Overigens zijn knappe vrouwen vaker in de gelegenheid ontrouw te zijn, maar dat wil nog niet zeggen dat het ze het doen. Ze ontwikkelen dus ook een sterker schild om daar mee om te gaan. Knappe vrouwen zijn niet onbetrouwbaar, gewone vrouwen ook niet. Mensen zijn onbetrouwbaar.
Verbaal terrorist
pi_55171080
Is het in dit topic al gegaan over de zegeningen van een man met een mooie vrouw?
ik ben sowieso da bomb
pi_55171343
quote:
Op maandag 10 december 2007 11:11 schreef Verloren_onschuld het volgende:
Van mij mag een knappe vrouw zichzelf knap vinden en de eis stellen dat ze iemand wil die evenveel qua uiterlijk te bieden heeft. Ik heb daar nul problemen mee
  maandag 10 december 2007 @ 16:49:57 #232
94676 Garisson72
weten is weten dat je nix weet
pi_55171742
quote:
Op maandag 10 december 2007 16:20 schreef Nietszeggendwezentje het volgende:
Is het in dit topic al gegaan over de zegeningen van een man met een mooie vrouw?
ik wilde net een lemming openen over de zegelringen van de man met de mooie vrouw.
Breasts! helping men to avoid eye contact since 1865.
  dinsdag 11 december 2007 @ 12:27:11 #233
134256 Cutebutpsycho
Things even out.
pi_55188956
quote:
Op vrijdag 7 december 2007 20:33 schreef thaleia het volgende:

[..]

Willen we dan echt liever dat alle vrouwen onzekere wezens zijn met een minderwaardigheidscomplex?
Ik ken genoeg mannen die niet tegen vrouwen met een beetje eigendunk/waarde kunnen hoor Hoe onzekerder de vrouw, hoe makkelijker hij haar 'gelukkig' kan maken met een beetje aandacht. Én ze rent natuurlijk minder snel weg omdat ze zelf gelooft dat ze toch weinig opties heeft.... "Ik ben niet zo bijzonder, en hij is ondanks dat zo goed voor me...wat is hij toch een geschenk uit de hemel". -->Weinig input voor de man dus en kat in't bakkie.

Sommige mannen zijn gewoon niet zo ambitieus.

(waar het me vooral ook opvalt is wanneer wat oudere mannen het bij de wat dikkere jonge meisjes proberen.. Een 'mooi slank' meisje van diezelfde leeftijd durven ze amper aan te kijken, maar de wat dikkere daar proberen ze het bij...typisch )
Ik heb geen semi-intelligente signature.
JoPiDo:"Volgens mij is Cutebutpsycho een raszeikwijf, ééntje die je als man absoluut links moet laten liggen."
pi_55190257
quote:
Op dinsdag 11 december 2007 12:27 schreef Cutebutpsycho het volgende:

(waar het me vooral ook opvalt is wanneer wat oudere mannen het bij de wat dikkere jonge meisjes proberen.. Een 'mooi slank' meisje van diezelfde leeftijd durven ze amper aan te kijken, maar de wat dikkere daar proberen ze het bij...typisch )
Huh? Dat is mij nou nooit opgevallen. De relaties die ik ken met een flink leeftijdsverschil betroffen juist slanke en aantrekkelijke dames (op een enkele uitzonderingen na).

Het is ook een beetje onlogisch om als oudere man juist op de (in ieder geval in jouw ogen) onaantrekkelijke meisjes af te gaan. Natuurlijk zullen er best oudere mannen zijn die dit doen, maar in zijn algemeenheid? Nee.
Doe maar gewoon, dan doe je al dom genoeg
[quote]Op donderdag 15 januari 2009 11:22 schreef EchtGaaf het volgende:
Ik blijf vinden dat het werk van een CEO zwaar wordt ondergewaardeerd.
  dinsdag 11 december 2007 @ 13:35:09 #235
61910 mymoodfentje
SHENS troll'd hard
pi_55190599
De enigste reden dat ik wat doe als een mooie meid op zo een zielige overduidelijke ik probeer je te manipuleren toon vraagt of ik iets voor d'r wil doen, is uit medelijden.

Ik bedoel, ze kan niet anders, emancipatie is haar onbekend.
"If you had a million years to do it, you couldn't rub out even half the "Fuck you" signs in the world."
Always look at the bright side of death
pi_55191299
quote:
Op maandag 10 december 2007 16:49 schreef Garisson72 het volgende:

[..]

ik wilde net een lemming openen over de zegelringen van de man met de mooie vrouw.
Garrister, het was zo'n mooie afsluiter geweest van dit topic.
  dinsdag 11 december 2007 @ 16:11:16 #237
185491 Shitonya
Same shit, different day
pi_55194319
quote:
Op maandag 10 december 2007 16:20 schreef Nietszeggendwezentje het volgende:
Dat is geen zegen, maar een hel als ze eenmaal haar mond open doet..
Het luisteren naar een mens is als steeds weer hetzelfde boek moeten lezen..
pi_55194399
quote:
Op dinsdag 11 december 2007 16:11 schreef Shitonya het volgende:

[..]

Dat is geen zegen, maar een hel als ze eenmaal haar mond open doet..
Dat ligt eraan
  dinsdag 11 december 2007 @ 19:07:57 #239
134256 Cutebutpsycho
Things even out.
pi_55198362
quote:
Op dinsdag 11 december 2007 13:22 schreef DS4 het volgende:

[..]

Huh? Dat is mij nou nooit opgevallen. De relaties die ik ken met een flink leeftijdsverschil betroffen juist slanke en aantrekkelijke dames (op een enkele uitzonderingen na).

Het is ook een beetje onlogisch om als oudere man juist op de (in ieder geval in jouw ogen) onaantrekkelijke meisjes af te gaan. Natuurlijk zullen er best oudere mannen zijn die dit doen, maar in zijn algemeenheid? Nee.
Je snapt mn punt niet.

Ik bedoel niet dat oudere mannen nooit mooie vriendinnen hebben (zeg ik ook nergens), ik bedoel, dat er een groep (oudere) mannen bestaat, die excpliciet mikt op meisjes, waarvan ze denken dat ze niet zo'n hele grote eigendunk hebben. (Lees: makkelijker zijn om voor zich te winnen).

Thats all.
JoPiDo:"Volgens mij is Cutebutpsycho een raszeikwijf, ééntje die je als man absoluut links moet laten liggen."
pi_55201215
quote:
Op dinsdag 11 december 2007 19:07 schreef Cutebutpsycho het volgende:

ik bedoel, dat er een groep (oudere) mannen bestaat, die excpliciet mikt op meisjes, waarvan ze denken dat ze niet zo'n hele grote eigendunk hebben.
Als het om makkelijk gaat is in de groep 40+ een meer ideale visvijver.
Doe maar gewoon, dan doe je al dom genoeg
[quote]Op donderdag 15 januari 2009 11:22 schreef EchtGaaf het volgende:
Ik blijf vinden dat het werk van een CEO zwaar wordt ondergewaardeerd.
  dinsdag 11 december 2007 @ 20:51:04 #241
134256 Cutebutpsycho
Things even out.
pi_55201371
quote:
Op dinsdag 11 december 2007 20:45 schreef DS4 het volgende:

[..]

Als het om makkelijk gaat is in de groep 40+ een meer ideale visvijver.

Laat maar.
Ik geef het op.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')