Ze voelt der keigoed....... ja, ja, wie wil ze overtuigen.quote:Op woensdag 5 december 2007 09:09 schreef beequeen het volgende:
[..]
Ik heb het gezien maar deze laat niks aan de verbeelding over.![]()
Krijgen we vandaag Huub en Lieke deel 79828? Huub moet Lieke dumpen en haar in haar reiki-sop gaar laten koken imo.
Mochten ze niet sarcastisch doen over Reiki?quote:Op woensdag 5 december 2007 09:20 schreef Desii het volgende:
[..]
Gister maakte Luc een opmerking over reiki en Huub ging er even in mee en beide moesten lachen.... Lieke was pissed, omdat hij al een hele dag bezig was met sarcastische opmerkingen.... terwijl ze een paar uur eerder in het kantoor er een normaal gesprek over hadden.
Noem het maar niksquote:Op woensdag 5 december 2007 09:20 schreef Desii het volgende:
[..]
Ze voelt der keigoed....... ja, ja, wie wil ze overtuigen.
Gister maakte Luc een opmerking over reiki en Huub ging er even in mee en beide moesten lachen.... Lieke was pissed, omdat hij al een hele dag bezig was met sarcastische opmerkingen.... terwijl ze een paar uur eerder in het kantoor er een normaal gesprek over hadden.
Daarna beet Huub in de tenen van Selene.... was echt grappig.... Lieke kon er niet om lachen
Toen ze wegging zei Huub ik kom over een kwartiertje, half uurtje....
Luc kwam met een verhaal dat Def Rymes een negatieve rap over Lieke heeft geschreven, Huub nam het gelijk voor der op en ging hem "kapot" maken......
Nu schijnt er ruzie te zijn omdat het een uurtje geworden is.... schiet mij maar lek, maar ze hebben er allebei een handje van om zich druk te maken om nix
quote:Op woensdag 5 december 2007 09:24 schreef noekje het volgende:
[..]
Mochten ze niet sarcastisch doen over Reiki?
Ik heb gisteren in een deuk gelegen om dat reiki gedoe, wat een BS zeg.quote:Op woensdag 5 december 2007 09:24 schreef noekje het volgende:
[..]
Mochten ze niet sarcastisch doen over Reiki?
ik kon het niet langer dan 2 minuten opbrengen naar dat gezeik te luisteren....... heb wel in een deuk gelegen om jullie commentaren... die waren geweldigquote:Op woensdag 5 december 2007 09:26 schreef beequeen het volgende:
[..]
Ik heb gisteren in een deuk gelegen om dat reiki gedoe, wat een BS zeg.
Jawel maar ze doen tegenwoordig gewoon het licht aan, lekker uitslapen dus.quote:Op woensdag 5 december 2007 09:27 schreef petraa het volgende:
Zijn er geen uitslaapdagen meer ?
Slaat ook nergens op. Trouwens ze hebben slaaptijd gekregen om 1 uur toch volgens mij, waarom dan nog uitslapen. Ik vind dat als ze tot 9 uur mogen slapen al uitslapen en in het weekend liggen ze ook tot 4 uur op hun bed te meuren.quote:Op woensdag 5 december 2007 09:32 schreef beequeen het volgende:
[..]
Jawel maar ze doen tegenwoordig gewoon het licht aan, lekker uitslapen dus.
Dat optreden van gisteren was inderdaad wel lachen; het reiki op zich is niet zo gek.quote:Op woensdag 5 december 2007 09:28 schreef Desii het volgende:
[..]
ik kon het niet langer dan 2 minuten opbrengen naar dat gezeik te luisteren....... heb wel in een deuk gelegen om jullie commentaren... die waren geweldig
Doet me denken aan de wortelchakra.quote:Op woensdag 5 december 2007 09:34 schreef Prospera het volgende:
[..]
Dat optreden van gisteren was inderdaad wel lachen; het reiki op zich is niet zo gek.
Ik heb een paar jaar geleden een stuk wortel gegeten, dat vast bleef zitten in mijn keel. Na een 3 dagen naar de huisarts omdat ik slikproblemen had. Die kon er niets mee.
Een kennis had Reike 3 ofzo, legde haar hand op mijn keel en binnen 5 minuten was het weg.
Dat ze die na twee mislukte schoonheidsbehandelingen nog uitnodigen.quote:Op woensdag 5 december 2007 09:39 schreef beequeen het volgende:
Ik begrijp dat House of Beauty op het programma staat. Ben benieuwd wie er nu weer gemarteld gaat worden.
Nou ja, ze zullen goed betalen en er zijn nog net geen doden gevallen, dus die mogen blijven.quote:Op woensdag 5 december 2007 09:41 schreef Copycat het volgende:
[..]
Dat ze die na twee mislukte schoonheidsbehandelingen nog uitnodigen.
k wil niet betweterig zijn, maar is het niet 'bashen' inplaats van ' beigen' ?quote:Op woensdag 5 december 2007 09:26 schreef beequeen het volgende:
[..]
Ik heb gisteren in een deuk gelegen om dat reiki gedoe, wat een BS zeg.
Lieke moet gewoon naar huis, ze zit er helemaal doorheen, iedere dag heeft ze wel wat.
Kan me best voorstellen na al die maanden gebeiged te zijn maar klaar is klaar, kan Huub gewoon weer Huub zijn.
Verhip!quote:Op woensdag 5 december 2007 09:45 schreef Swiffer het volgende:
k wil niet betweterig zijn, maar is het niet 'bashen' inplaats van ' beigen' ?
Klopt maar ze spreken het uit als beige, Copycat heeft het hier geintroduceerd.quote:Op woensdag 5 december 2007 09:45 schreef Swiffer het volgende:
[..]
k wil niet betweterig zijn, maar is het niet 'bashen' inplaats van ' beigen' ?
Op hun hyves stond dat ze afscheid gingen nemen.quote:Op woensdag 5 december 2007 09:43 schreef Meganog het volgende:
[..]
Nou ja, ze zullen goed betalen en er zijn nog net geen doden gevallen, dus die mogen blijven.
Je vergeet Brooke.quote:Op woensdag 5 december 2007 09:43 schreef Meganog het volgende:
[..]
Nou ja, ze zullen goed betalen en er zijn nog net geen doden gevallen, dus die mogen blijven.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |