Wipneusquote:Op woensdag 5 december 2007 08:43 schreef petraa het volgende:
[..]
Die kan beter, kom op je kan het.

quote:Op woensdag 5 december 2007 08:49 schreef Prospera het volgende:
[..]
Wipneus
Ze vindt haar neus niet mooi![]()

Of wel, om het Lieke nog even te laten voelen.quote:Op woensdag 5 december 2007 08:37 schreef Prospera het volgende:
[..]
Als Huub het gehad heeft met de kooi en achtergrondinfo krijgt van zijn familie én een slok op heeft, dan gaat hij echt niet alleen voor Lieke terug.
Ik heb die anderen van vannacht niet helemaal teruggelezen.

+ dat hij met achter had afgesproken dat hij er minstens een jaar in blijft.quote:Op woensdag 5 december 2007 08:40 schreef noekje het volgende:
[..]
Na een jaar krijg je de borg terug of wat er nog van over is.

Goedemorgenquote:

Ja, dat had ik net ook.quote:Op woensdag 5 december 2007 08:40 schreef petraa het volgende:
ik durf geen smilies achter me tekst te zetten want dan zijn me teksten steeds foetsie

Mooi geschorenquote:Op woensdag 5 december 2007 08:58 schreef beequeen het volgende:
[..]
Goedemorgen![]()
Cap gejat van VOL, weet je zeker dat je haar wipneus gaat noemen, je kunt nog terug hoor.
![]()
[ afbeelding ]

Selene heeft toch gezegd geen sex te willen in dat hok? Ik begrijpt niks van dat kind, na een paar uur al zo close met Luc, vind het maar vreemd.quote:

BSOL had hem ook gecaptquote:Op woensdag 5 december 2007 08:58 schreef beequeen het volgende:
[..]
Goedemorgen![]()
Cap gejat van VOL, weet je zeker dat je haar wipneus gaat noemen, je kunt nog terug hoor.
![]()
[ afbeelding ]

Waar blijft Jaap in dit verhaal?quote:Op woensdag 5 december 2007 08:59 schreef Prospera het volgende:
Theorie:
Huub loopt er volgende week uit met zijn jaardag
Lieke wordt eruit gestemd
LL&Wipneus zijn het nieuwe koppeltje en nieuwe bewoners.
Selene gaat proberen een rol te krijgen in GTST
Luc mag zijn cd promoten en overal in het land optreden.

borgverhaal en hij wil praten met zijn pa en broer met name over de problemen met het hokjequote:Op woensdag 5 december 2007 08:38 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Maar waarom dan wachten op zijn jaardag, kan 'ie beter gelijk opkrassen

Ik heb het gezien maar deze laat niks aan de verbeelding over.quote:

Die zal na die uitspraak wel door Flens tot de orde geroepen zijn.quote:Op woensdag 5 december 2007 09:04 schreef beequeen het volgende:
[..]
Selene heeft toch gezegd geen sex te willen in dat hok? Ik begrijpt niks van dat kind, na een paar uur al zo close met Luc, vind het maar vreemd.

Jaap heeft niet zoveel met Lieke, hij sluit zich in die theorie aan bij Luc.quote:Op woensdag 5 december 2007 09:08 schreef blomst het volgende:
[..]
Waar blijft Jaap in dit verhaal?
Hij zal Lieke er in moeten houden.

Oh neequote:Op woensdag 5 december 2007 09:13 schreef noekje het volgende:
Ik ben zo bang dat ze die Ricardo eerdaags in dat hok zetten.

Jaap zei van het weekend dat Huub Jaap er eerder in houdt dan Lieke. Jaap en Huub verkopen beter aldus het hokje.quote:Op woensdag 5 december 2007 09:12 schreef Prospera het volgende:
[..]
Jaap heeft niet zoveel met Lieke, hij sluit zich in die theorie aan bij Luc.

Of gewoon Wipjequote:Op woensdag 5 december 2007 09:13 schreef tipsch het volgende:
Wipgok? met zachte w en g

Het zou Lieke wel wat ontlasten forumgewijs. Ga ik iig hem uitkotsen ipv haar.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |