quote:
Nee. Althans, niet opgenomen. Er waren wel al schrijvers bezig. Het was geplanned voor april/mei 2008, dus productie had nog even de tijd. Daarom was het voor NBC ook zo eenvoudig het gewoon te annuleren: er was nog haast niets aan gedaan.quote:Op donderdag 6 december 2007 01:00 schreef Reddiablo het volgende:
maar er waren wel afleveringen van toch??
Nee, maar ik dacht dat Oriigins al was uitgezonden.quote:Op donderdag 6 december 2007 00:58 schreef Breuls het volgende:
[..]
Genesis? Dat was Volume 1.
Okay, even Heroes titels 101:
» Volume 1: Genesis
» Volume 2: Generations
» Volume 3: Villains
» Post-seizoen 2 spinoff: Origins (afgelast)
Een lijstje met afleveringen-namen is niet nodig he?
en een spin-off van Season 1 -- zoiets staat me wel bij?quote:Op donderdag 6 december 2007 01:02 schreef Breuls het volgende:
[..]
Nee. Althans, niet opgenomen. Er waren wel al schrijvers bezig. Het was geplanned voor april/mei 2008, dus productie had nog even de tijd. Daarom was het voor NBC ook zo eenvoudig het gewoon te annuleren: er was nog haast niets aan gedaan.
Nope.quote:Op donderdag 6 december 2007 01:05 schreef SunChaser het volgende:
[..]
Nee, maar ik dacht dat Oriigins al was uitgezonden.
Jawel, in Godsend. Hij zet de tijd stil in het Museum of Natural History waar zo'n dino on display staat. Hij loopt met het replica-zwaard door het museum en staat een seconde of wat in de houding zoals op het scherm.quote:Btw, we hebben nog steeds Hiro tegen die draak niet egzien, van dat schilderij in seizoen 1.
Maybe. Maar ik vond het wel een mooi TV-einde zoals het nu is.quote:Was leuk geweest dat hij Adam daarheen had gebracht.
Origins is/was een spinoff van Heroes, niet van een specifiek seizoen van Heroes. De enige andere spinoffs zijn in principe de graphic novels en de 360 experience.quote:Op donderdag 6 december 2007 01:06 schreef Reddiablo het volgende:
[..]
en een spin-off van Season 1 -- zoiets staat me wel bij?
Die op t schilderij was een vuurspuwende draak, die schilderijen waren altijd 1 op 1 de toekomst.quote:Op donderdag 6 december 2007 01:06 schreef Breuls het volgende:
Jawel, in Godsend. Hij zet de tijd stil in het Museum of Natural History waar zo'n dino on display staat. Hij loopt met het replica-zwaard door het museum en staat een seconde of wat in de houding zoals op het scherm.
Ik vond het genoeg gelijken hoor. En ik denk niet dat ze 2 Volumes later er nog iets mee gaan doen (al weet je natuurlijk nooit).quote:Op donderdag 6 december 2007 01:08 schreef SunChaser het volgende:
[..]
Die op t schilderij was een vuurspuwende draak, die schilderijen waren altijd 1 op 1 de toekomst.
Iedereen uitmoorden? Ik denk eerder dat hij de schutter opspoort etcquote:Op donderdag 6 december 2007 01:24 schreef Houtspeer het volgende:
Wat een toffe aflevering
En de TT, je kon beter 'with more cliches' weglaten. Waar slaat dat op..
En het laatste zinnetje van volume 2, you just opened pandora's box... Peter gaat natuurlijk zo hard flippen en iedereen uitmoorden. Ik denk dat hij een villain wordt vanwege zijn blinde woede, zou cool zijn. Weinig van Ando gezien, hij kon gewoon Adam bevriezen en in een koeling zetten, voor altijd bevroren, ook een mooie. tja
oh ja, Sylar is tof
Ik denk dat Sunchaser het schilderij van Kensei bedoelde en het verhaal dat Kensei zijn hart aan de draak geeft.quote:Op donderdag 6 december 2007 01:10 schreef Breuls het volgende:
[..]
Ik vond het genoeg gelijken hoor. En ik denk niet dat ze 2 Volumes later er nog iets mee gaan doen (al weet je natuurlijk nooit).
Hmm? Volgens mij mis ik iets?quote:Op donderdag 6 december 2007 01:37 schreef SiGNe het volgende:
[..]
Ik denk dat Sunchaser het schilderij van Kensei bedoelde en het verhaal dat Kensei zijn hart aan de draak geeft.
quote:Op donderdag 6 december 2007 00:40 schreef SunChaser het volgende:
Generations nog niet gezien, kwam m nog niet tegen op FTD ook.
'Can we trust Ando?'quote:Op donderdag 6 december 2007 01:24 schreef Houtspeer het volgende:
Wat een toffe aflevering
En de TT, je kon beter 'with more cliches' weglaten. Waar slaat dat op..
En het laatste zinnetje van volume 2, you just opened pandora's box... Peter gaat natuurlijk zo hard flippen en iedereen uitmoorden. Ik denk dat hij een villain wordt vanwege zijn blinde woede, zou cool zijn. Weinig van Ando gezien, hij kon gewoon Adam bevriezen en in een koeling zetten, voor altijd bevroren, ook een mooie. tja
oh ja, Sylar is tof
Die had ik nog nooit gezien -,-... tnxquote:Op donderdag 6 december 2007 03:23 schreef SiGNe het volgende:
[..]
http://yamagatofellowship.org/videoPlayer.shtml?mea=157365
quote:Op donderdag 6 december 2007 12:23 schreef SunChaser het volgende:
Dit is Isaacs beste paintjob
[ afbeelding ]
Ja, nu wordt het dus afkicken of S1 opnieuw kijkenquote:Op donderdag 6 december 2007 13:00 schreef Licko het volgende:
was powerless nu de laatste ep voorlopig?
Zoals The Matrix 3?quote:Op donderdag 6 december 2007 15:53 schreef LasTeR het volgende:
Ben superblij dat Sylar terug is van weggeweest en hoop toch échte actie (Dragonball Z achtig) te zien!!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |