abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_55043570
Volgens jaar wil ik gaan drummen. Ik ben 26 jaar jong en heb dit nooit eerder gedaan, maar heb het wel altijd willen doen.

Ik ben me op het moment aan het orienteren voor wat betreft lessen. Ik woon in Eindhoven, dus het zou ideaal zijn als ik ook in Eidhoven les kon gaan nemen.
Ik heb eigenlijk maar 2 locaties gevonden waar ik in Eindoven les kan krijgen, namenlijk:
Drum Works en CKE (muziekschool)
Heeft iemand ervaring met een van deze twee en hoe zijn die? Of weet iemand misschien nog meer organisaties/personen in Eindhoven waar je les kunt krijgen?

Ik weet nog niet wat voor stijl ik wil gaan spelen, eigenlijk in eerste instantie all round en dan ontdek ik vanzelf wat mij het meeste licht. Noten lezen kan ik (nog) niet, ik heb 1 keer gespeeld toen ik 16 was op school, ik ben dus nog compleet blanco. (maar wel leergierig)

alvast bedankt voor de reacties.
pi_55069324
Ik heb een jaartje gedrumd bij drumworks. Het verschil tussen drumworks en het CKE is gewoon dat de gasten van drumworks veel relaxter in de omgang zijn. Het komt veel minder gedwongen over. Kwa prijs is het per uur ongeveer hetzelfde, maar bij het CKE betaal je in 1x vooruit dacht ik voor een heel jaar, terwijl je bij drumworks kan stoppen wanneer je wil. Het verschil is misschien dat je bij het CKE een gestructureerder les krijgt & bij drumworks heb je zelf invloed op wat je wil leren. Als je nog specifiek wat wil weten dan zie ik het vanzelf wel. Je kan altijd een proeflesje aanvragen bij drumworks. Ik ben iig tevreden op de manier hoe ik les heb gehad bij drumworks, het zijn prima leraren. Uiteindelijk komt het er op nee hoeveel tijd je er zelf in wil steken & mocht je er komen doe ze de groeten van Leo

[ Bericht 15% gewijzigd door 7.Leonardo op 05-12-2007 23:46:57 ]
pi_55095264
Bedankt voor je reactie leonardo
Ik wil dolgraag nu al een proefles aanvragen, maar ja.. als ik volgend jaar pas verder kan dan is dat zo'n teleurstelling
Ik vind het fijn om te weten dat er een wat relaxte sfeer hangt bij Drom Works, want ondanks dat ik harstikke gemotiveerd ben, heb ik ook wel eens zin in een lolletje

Maar heb je nu meteen een drumstel nodig als je op drumles gaat? Ik kan me voorstellen dat je ook moet oefenen. Maar om meteen na de eerste les een drumstel aan te schaffen... (misschien vind ik het na 3 keer wel helemaal niet leuk meer... wat ik me overigens niet voor kan stellen )
pi_55095539
Over dat drumstel.
Ik heb een tijd terug ook een drumstel gehad, gehaald bij "De Muziekwinkel" in Valkenswaard, daar kreeg je m meteen mee, en moest je per maand een bepaald bedrag betalen. Als je na 2 maanden zoiets hebt van, nee is niks voor mij, dan breng je hem terug, en heb je 2 maanden drumstel-betalingen geleden

Succes ermee!

Eindhoven rockcity
pi_55098304
Dat is wel een hele goede tip, thnx!
Nooit geweten dat je zo'n ding kunt huren.. Maar krijg je dan wel een compleet drumstel mee en is dat ook iets fatsoenlijks?
pi_55098558
Ik heb ook een keer drumles gehad, die vent begon te zeiken over hoe ik mijn stokjes vasthield Nou daar was ik snel weer weg. IK heb het me inmiddels zelf aangeleerd.
pi_55099026
quote:
Op vrijdag 7 december 2007 12:17 schreef OxygeneFRL het volgende:
Ik heb ook een keer drumles gehad, die vent begon te zeiken over hoe ik mijn stokjes vasthield Nou daar was ik snel weer weg. IK heb het me inmiddels zelf aangeleerd.
Ik denk dat dat een onderdeel van de eerste les is, hoe je je stokjes het beste vast kunt houden

Maar goed, ook leuk als je het jezelf hebt aangeleerd natuurlijk
pi_55099569
Ja gewoon koptelefoon op en meedrummen met Kane, Blof, Avril Lavigne, Phil Collins.
pi_55141132
quote:
Op vrijdag 7 december 2007 10:04 schreef n0r het volgende:
Over dat drumstel.
Ik heb een tijd terug ook een drumstel gehad, gehaald bij "De Muziekwinkel" in Valkenswaard, daar kreeg je m meteen mee, en moest je per maand een bepaald bedrag betalen. Als je na 2 maanden zoiets hebt van, nee is niks voor mij, dan breng je hem terug, en heb je 2 maanden drumstel-betalingen geleden

Succes ermee!

Eindhoven rockcity
Weet je nog wat voor drumstel je daar mee kreeg?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')