abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zondag 24 oktober 1999 @ 00:32:00 #51
336 Jessicaa
een kaarsje brand voor Danyel
pi_206613
Zou de clan al op bed liggen?
pi_206614
Ach, zo zit je een half uur naar twee testbeelden te kijken, plus twee blauwe beelden. Er is weer wat aan de hand zou je denken. Teering ik heb weer beeld.
Dit lijkt wel de jaren tachtig, toen moeders nog voor de teevee zat en vader op het dak zat met de antenne te draaien."Toen je net op het dak zat was het beeld mooi, maar nu ben je beneden en het is weer slecht."
Jeugd centiment zullen we maar zeggen.
Willem, Bart, Ruud en koe (weet niet hoe ubb smilies werken)zitten om de keukentafel te kaarten. Ik krijg de indruk dat koe het verliest, want ze schreeuwd als een speenvarken (uuh).Wat heeft dat mens een geluid, ik schrik me soms dood. Toch wel saai dat verslaan van een bb dag zonder de hoogtepunten van de tv. Maurice is er niet, dat wekt weer de indruk dat karin wel bij hem is. Stream 2 brengt mij de helft van de schutting. Het lijkt wel de berlijnse muur, aan de ene kant de gewone wereld, en aan de andere kant de bescherming van Hummie en consorten. Die als ze te dicht bij de muur komen hun terug fluit.Alleen de vogels vliegen van oost naar west big brother. Quote Klein orkest.
De bewoners hadden het er nog zelf over, ze
vonden dat ze dit konden vergelijken met een kamp in woII, stelletje gekken. Die mensen wonnen geen 250mille aan het eind, wat een vergelijking. Ik stop.

Sorry i've i bored you.

De waarheid is HARD!!!

zondag 24 oktober 1999 @ 01:13:00 #53
732 Azrifel
Geest zonder fles
pi_206615
quote:
op 10-23-1999 om 11:56 PM schreef HoBo het volgende:
Weet iemand wat er aan de hand is?
Alle streams staan op testbeeld,
Het laatste wat ik zag was Bart die een brood ging bakken en Mona die er bij kwam staan.

Veronica probeert te verbergen dat Bart een lading gif door het brooddeeg mikte en op heterdaad betrapt werd door Mona.

Bart meld Mona dat het slechts vitamine-poeier is en laat haar proeven. Zij stort ter plekke ter aarde en wordt door Bart opgeborgen in het kippehok.

zondag 24 oktober 1999 @ 01:27:00 #54
1055 Schanulleke
Een kop vol zaagsel!
pi_206616
Hartelijk dan allen, voor het gedetailleerde verslag van alweer een dag in Villa Big Brother. Nog steeds geven stream 1 en 2 beeld op het huis van buitenaf, en op de moestuin. Stream 3 is tijdelijk niet beschikbaar. Het 4de kanaal tenslotte, blijft bij mij steken op zwart, dus ik neem aan dat Mona voor de lens staat.
Life is what you make it.
  zondag 24 oktober 1999 @ 01:36:00 #55
1053 TeeBee
Fok!Member
pi_206617
quote:
op 10-24-1999 om 01:13 AM schreef Azrifel het volgende:
Bart meld Mona dat het slechts vitamine-poeier is en laat haar proeven. Zij stort ter plekke ter aarde en wordt door Bart opgeborgen in het kippehok.

Zou SNUIVESTEIN hier iets meer van weten??
Dit zou meteen verklaren waarom Ruud zijn oogjes vaak laat dichtvallen als ie moet denken...

Voice-over: 'Wat doen de bewoners met die 465 kartonnen dozen?'
Doordevil: 'Ik persoonlijk denk dat ze er het ego van Willem mee gaan verhuizen.'

pi_206618
Ik heb ff een nieuwe topic geopend voor de verslagen, deze begon een beetje groot te worden.
(het is nu trouwens 24/10 dus..)

Ik kan de verslagen trouwens zeer waarderen

zondag 24 oktober 1999 @ 01:44:00 #57
1055 Schanulleke
Een kop vol zaagsel!
pi_206619
quote:
op 10-24-1999 om 01:38 AM schreef Seestar het volgende:
Ik heb ff een nieuwe topic geopend voor de verslagen, deze begon een beetje groot te worden.
(het is nu trouwens 24/10 dus..)

Ik kan de verslagen trouwens zeer waarderen

Seestar, je hebt helemaal gelijk. Dit wordt aan de lange kant. Ik sluit af, en kom graag in jouw nieuwe topic een postje plaatsen, als de situatie daarom vraagt.
Bedankt allemaal, ik kon het het grootste gedeelte van de dag niet volgen, maar heb lekker niks gemist zo.

Life is what you make it.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')