abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_206588
Ik lees net in andere topics dat de bewoners een kat mochten hebben, maar dat is niet doorgegaan (jammer dat er in dit topic geen verslag van is gedaan, dan hebben we een mooi overzicht van de hele dag bij elkaar). Ik zag Bianca en Ruud net in de tuin zitten. Bianca was erg teleurgesteld dat Bart geen kat wilde, Ruud trooste haar. Hij zei: "Ja, hij houdt gewoon niet van katten. Zo is het gewoon." "Ja", zegt Bianca,"ik hou wel van katten. Zo is het ook gewoon." Even later gaan ze naar binnen. Ruud speelt even gitaar en staat later bij Willem en Maurice te praten over wanneer ze moeten nomineren en over hoe vreemd dit programma moet zijn voor mensen die in WOII in een kamp hebben gezeten (good point Maurice!). Dan gaat het gesprek over het Anne Frankhuis en over dat BB niet kan worden vergeleken met die kampen.
Mona en Bart zitten te kaarten op de bank.
pi_206589
Wat goed zeg die beschrijving van zo'n dag, ten eerste weetje dat er weer niets is gebeurt en ten tweede weet je wat je gemist hebt als er wel iets gebeurd is.

Ruud zit nu op de gele bank in zijn aloha t-shirt en praat met Bart. Eigelijk praat Bart alleen maar. Verder hoor ik gesnurk of in ieder geval erg hard geadem, ik gloof dat Bianca bij Ruud op de bank ligt of Mona, ik kan het niet goed zien.

Bart heeft het over zijn tijd in militaire dienst (wat een belevingswereld heeft die jongen zeg)en hij heeft het over stemmen. Aangezien ik uitspraken ove het stemgedrag van de bewoners heb gedaan, baal ik ervan dat het geluid steeds weg valt, maar ik pik op dat hij D'66 heeft gestemd voor de gemeenteraad. en voor de Tweede Kamer groen links. Weten we dat ook weer.

fake a dream
pi_206590
Hee dan moeten ze er niet mee ophouden.

Ik heb net de BBspy aangezet en ik hoor de bewoners meezingen op het liedje vna de teletubbies, met name Bianca komt er bovenuit...

Ik zie verder alleen de slaapkamer van de heren waar Bart op bed ligt, correctie er net uit stapt.

fake a dream
  zaterdag 23 oktober 1999 @ 22:28:00 #29
336 Jessicaa
een kaarsje brand voor Danyel
pi_206591
Op dit moment hebben ze weer muziek staan bianca ruus maurice en karin zich dansend uit te sloven en bart en mona staan wat klaar te maken en zeggen tegen elkaar dat ze geen zin hebben om vrolijk te doen
  zaterdag 23 oktober 1999 @ 22:59:00 #30
336 Jessicaa
pi_206592
Op dit momnet zit bart in de dagboekkamerBianca staat weer als een gek te schreeuwen buiten naar mensen achter de hekken ze wilden ruud dus ruud staat nu ook als een gek te schreeuwen. De muziek is inmiddels weer gestopt
pi_206593
Er is bezoek aan de andere kant van de schutting Bianca ontdekt ze en roept Ruud erbij. Ze is eindelijk psychotisch en loopt over de schutting te blereen. Oeps daar is Big mamma Hummie die ze met vriendelijke stem terugroept of Ruuds schreeuw om een kratje nog gevolgen zal hebben weet iemand nog.
"Wil alle bewoners bij de schutting weggaan."
Het brengt weer even wat leven in het BB huis. Maurice veraast zich over de populairiteit van de andere. Helaas zijn Hummie en consorten erg scherp want alle audio is bij mij gekilt
Het wordt toch tijd onze eigen mic´s te gaan plaatsen. Ieder een dubbetje per post en we kunnen ze morgen plaatsen. Suggesties ????
Bart "Niet misgeschoten is altijd raak"
Ruud " eeeuhh We zouden ze eigenlijk eerst eff moeten keure "

pi_206594
En toen moesten ze onmiddelijk naar binnen gaan. Lullig he.
  zaterdag 23 oktober 1999 @ 23:08:00 #33
336 Jessicaa
pi_206595
Bianca zit zich nu vreselijk aan te stellen dat ze een kat wil. Ruud zegt zullen we bart overhalen. De rest antwoord dat lukt niet. Bianca doet weer zielig een krijs uitroepen "ik wil een kat"
  zaterdag 23 oktober 1999 @ 23:11:00 #34
336 Jessicaa
pi_206596
O nee he ik had al alleen maar beeld op 1 en 2 en nu krijg ik weer testbeeld zie dus niks meer. Meer mensen last van?
pi_206597
Ineens helemaal niks meer. Geen rustgevend BB huis op de achtergrond en geen Bart meer in de dagboekkamer. Een vreemde ervaring het wordt stil in me huis. Ineens herinner ik me het leven zonder BB. Krijg weer een tuin in beeld en zie Bart weer gelukkig ze bestaan nog. Er is nog hoop. Tsjakka weer weg zal dan toch de BBspy beginnen vast te lopen. Of wordt Hummie op de knoppentafel genomen. Nadat Bart en Ruud er hebben opgeknoopt met de 380 v Kabel. Wie het weet mag het zeggen op 24/7 is een minuutje geen beeld al lang. Gelukkig is er dat het Forum. waar altijd nog sensatiezoekers/makers zijn. Ik heb weer een tuin en een blauw licht. Is er nog meer ???

pi_206598
Volgens mij werkt er geen een meer!
Ik zie alleen maar kleurbalken..Mogen we zeker weer iets niet horen of zo..

Kutkip!
Da vink nie lieeeef!!

zaterdag 23 oktober 1999 @ 23:21:00 #37
336 Jessicaa
pi_206599
Camera 1 is vanuit de tuin gericht op t huis en camera 2 is de tuin of zoiets. Geen geluid. Zou bart toch iet belangrijks in de dagboekkamer bespoken hebben? Zou die weg willen/gaan? zouden zijn groepsgenoten op t matje geroepen worden om wat aardiger te zijn voor hem of wordt bart toch overgehaaltom een katje in huis te nemen want tja dat katje stond nu eenmaal in het draaiboek en het is zo moeilijk om daar van af te wijken
pi_206600
Wat is er te zien op stream 2?? Ik hoorde net 2 mannen praten wie waren dat??

zaterdag 23 oktober 1999 @ 23:24:00 #39
336 Jessicaa
pi_206601
ja hoor op 1 weer beeld bart met mona weer aan het bakken ook weer geluid, maar onduidelijk
  zaterdag 23 oktober 1999 @ 23:25:00 #40
336 Jessicaa
pi_206602
En weer testbeeld vreemd hoor kweet nie wat er aan de hand is de verbinding kan ook gewoon slecht zijn toch?
  zaterdag 23 oktober 1999 @ 23:42:00 #41
336 Jessicaa
pi_206603
baal hier echt van maar ja
als iemand wat ziet wel zeggen h
pi_206604
Weet iemand wat er aan de hand is?
Alle streams staan op testbeeld,
Het laatste wat ik zag was Bart die een brood ging bakken en Mona die er bij kwam staan.
  zaterdag 23 oktober 1999 @ 23:59:00 #43
789 Zuurtje
Le Bon Bonbon
pi_206605
0.00 nog steeds niks te zien !!

Zou die echt vertrekken dan en rechtstreeks naar Tilburg gaan???

Wie zijn billen brand, mag blij zijn dattie niet andersom stond
  zondag 24 oktober 1999 @ 00:02:00 #44
336 Jessicaa
pi_206606
Ik vind het ook wel vreemd allemaal ja
pi_206607
Wil ik net bb gaan kijken komt er geen beeld, dan ga ik maar naar mijn eigen tuin zitten kijken.
Mooi rood is niet lelijk,maar ik word er zo woest van.

pi_206608
ja er is weer beeld ze zitten aan de tafel te kaarten.
Mooi rood is niet lelijk,maar ik word er zo woest van.

zondag 24 oktober 1999 @ 00:30:00 #47
336 Jessicaa
pi_206609
ik heb hem gelijk weer aangezet en ja hoor ik ook weer beeld
  zondag 24 oktober 1999 @ 00:31:00 #48
336 Jessicaa
pi_206610
Wel slecht geluid weer moeilijk te verstaan hoor
pi_206611
Ruud gaapt er wordt gekaart.
Het is weer de moeite waard
BB midden in de nacht
Bart praat zacht

pi_206612
Wat is er in deze tussentijd met Bart en Mona gebeurt???
En niet te vergeten het brood
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')