abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zaterdag 23 oktober 1999 @ 11:12:00 #1
1055 Schanulleke
Een kop vol zaagsel!
pi_206563
Ah, eindelijk heb ik dan ook een topic gepost. Erg leuk om dat mee te maken.
De bewoners zijn weer opgestaan, Karin meldt net dat het ontbijt klaar is. Bianca staat ondertussen nog wat brood te snijden, Maurice heb ik ook al even gesignaleerd, maar van Bart, Willem en Ruud vooralsnog geen spoor.
Life is what you make it.
pi_206564
11.25:Ontbijten Karin,Mona en Bianca
Groot nieuws MONA(!) is naar school geweest, ze heeft zelfs gestudeert, ze werkt in de horeaca.
Let niet op mijn typkunsten ik ben half Deen :-)
11.30 Bianca begint haar make-up marathon
------------------
Quote van de dag: Ik zal de rest van mijn leven vullen met Sabine opsporen en iedereen die haar heeft weggestemt te killen.ŠAntonio van Dijk

[Dit bericht is gewijzigd door Jesper (Datum 23 Oktober 1999).]

pi_206565
Ik zie Bianca aan het ontbijt met Karin en Mona. Ze praat natuurlijk weer over zichzelf (opleiding) en het is opvallend dat ze continu Karin aankijkt (tegenover haar)en Mona (naast haar) negeert. Althans ze zit met haar rug naar Mona en doet geen moeite om mona er bij te betrekken.

Oh nu vraagt ze iets aan mona maar haar lichaam blijft richting Karin. Dit beteknt misschien niet zo veel maar ik vind het toch opvallend. (Binaca doet dit vaker t.o.v. Mona)

fake a dream
  zaterdag 23 oktober 1999 @ 11:35:00 #4
910 Barbie
Graduated Fool
pi_206566
Bianca loopt te tuttelbellen en Mona en Karin zitten te praten, terwijl Mona iets drinkt uit een beker en Karin weer eenss een keer onder haar ogen wrijft. Nu zet Mona haar glas cq. beker neer en krijgt een boterhammetje of iets van Karin. Karin legt dit op Mona d'r bord, die Mona uitgestrekt voor zich houdt.

Aaaaaaaaah, boring!!! Ik hou hiermee op.

When it goes I feel the crush
When I rush it hits me
pi_206567
Och gut wat nu weer, er roepen wat mensen van buiten de schutting, Bianca rent als een idioot op het geluid af (dit na een uitgebreide make up sessie waarbij er heel veel prut op het gezicht verdween).
Ze was snel klaar met ontbijten toen Mona er bij kwam, Karin bleef nog een tijdje met Mona babbelen.

Bianca is echt helemaal blij dat er fans buiten staan en herhaalt de namen van de gillers en waar ze vandaan komen, pffff, als je dit terug ziet van jezelf schrik je ovlgens mij wel, je bent in dat huis echt alleen met details bezig zeg.

fake a dream
  zaterdag 23 oktober 1999 @ 11:45:00 #6
1055 Schanulleke
Een kop vol zaagsel!
pi_206568
Van al dat gegil is Ruud ook wakker geworden, hij liep door de huiskamer. Bart en Willem nog steeds niet gezien. Bianca gaat opnieuw luisteren naar wat er gezegd wordt van buitenaf.
  zaterdag 23 oktober 1999 @ 11:52:00 #7
1055 Schanulleke
Een kop vol zaagsel!
pi_206569
Bianca en Karin staan in de tuin, Karin heeft net wat touwtje gesprongen, bianca rookt.
Bianca: 'ik heb na afgelopen donderdag best wel een opkikker gekregen.
' Volgens mij, als je naar dit programma kijkt, is het best wel meeleef t.v.'
Karin: 'ja, drama, waargebeurd drama'
Bianca: 'kijk, hele mooie wolkjes'
en tot zover hun beschouwing op BB, ze hebben echt nog geen idee.
  zaterdag 23 oktober 1999 @ 12:33:00 #8
910 Barbie
Graduated Fool
pi_206570
12.30

Er is nog helemaal geen reet gebeurt verder. Hebkunnen gnieten van shots van een draaiende camera en een berg kanalen die niet beschikbaar zijn. En oja, van een zingende Mona, is dat even genieten. Aanrader voor mensen die iets te doen willen hebben: "Voer voor psychologen deel I tot en met IX". Zeer de moeite waard!

When it goes I feel the crush
When I rush it hits me
pi_206571
Liggen ze nou nog op hun nest?

Geeeeeezzz...

'Organized religion: the world's largest pyramid scheme.' - B. Katz
pi_206572
12:31 eenzaam en verlaten is Mona aan het afwassen, om haar zelf enigszins op te peppen besluit te gaan zingen. Ik weet niet waarover, omdat ik spontaan m'n vingers in m'n oren heb gepropt
12:37 Nu is ze naar de "gele banken" gelopen, wat ze daar doet is erg onduidelijk maar ik vermoed dat ze die banken aan het schoonmaken is. ik vraag mij af waar de andere bewonders zijn.
12:38 zojuis een hele zeldzame view: De camera keek door het raam zodat je naar buiten kon kijken. meestal zie je de beelden van buiten gewoon met een buitencamera. ehh die laatste zinnen liepen niet echt lekker sorry
٩๏̯͡๏)۶
pi_206573
12.49 u Karin en Bianca zetten alle kamerplanten buiten.

12.50 u de kippen plunderen de groentetuin terwijl Maurice er twee kassen staat te bouwen in zijn blote bast.

13.00 u schoonmaakwoede bij Karin en Mona

[Dit bericht is gewijzigd door Hunter (Datum 23 Oktober 1999).]

I am a Watcher, part of a secret society of men and women who observe and record, but never interfere. We know the truth about Immortals. In the end, there can be only one.
pi_206574
13.00: Huis aan het schoonmaken, de stofovertrekken van de banken worden buiten van hun viezigheden ontdaan.(wat een zin! )
13.10: Stream 3+4 niet beschikbaar op stream 2 en 1 een shot van een kip en het mooie() geluid van de wind.

------------------
Quote van de dag: Ik zal de rest van mijn leven vullen met Sabine opsporen en iedereen die haar heeft weggestemt te killen.ŠAntonio van Dijk

[Dit bericht is gewijzigd door Jesper (Datum 23 Oktober 1999).]

pi_206575
Ik ben vanaf ongeveer kwart voor twee gaan kijken en geniet van twee werkende streams en twee blauwe schermen. Ze zijn aan het wassen, ik denk buiten maar ik zie alleen de keuken. Op dit moment is Willem weer voedsel aan het maken (goh, ik heb ook honger) en verder gebeurt er niet veel.
Afgelopen nacht had ik drie keer de tuin in beeld maar nu iedereen in de tuin zit, heb ik niet 1 keer de tuin in beeld, natuurlijk.
Mona komt de keuken binnen, aait Willem over zijn rug en vraagt hoe het met hem gaat: "Goed, en met jou." "Goed." En ze loopt weer naar buiten.
pi_206576
14.35: Ik hoor Bianca (in de dagboekkamer, Hans) vragen of ze lijsten met postcode terug mag hebben want er staan persoonlijke aantekeningen. Als dat niet mag, of ze het dan willen bewaren. Haar dagboeken zijn nl. ook al ingenomen en ze heeft er heel veel moeite mee dat ze niet mag niet schrijven.
Tegen Willem vertelt ze daarna dat thuis gaat alles goed, dat heeft ze gevraagd, ouders kijken elke dag.
14.39: Ze gaan thee drinken, Mona gaat douchen. Bianca en Bart over hoe laat Bart naar bed ging. Hij zegt dat hij heel laat ging (dat weet ik, hij zat te lezen en te kaarten). Bart zingt:"War is over." (Hoezo, omdat Sabine weg is? )
14.45: Ze zijn aan het praten maar mijn geluid valt weg. Ik zie nu alleen nog een lege keuken.

[Dit bericht is gewijzigd door sombie (Datum 23 Oktober 1999).]

pi_206577
Hahaha, ik kijk net en hoor de bewoners buiten over snorren praten. Vrouwen hebben ze ook is de conclusie waarop Willem volgens mij zegt, "net als Mona' of verstond ik dit verkeerd?
Mona staat trouwens voor de spiegel binnen.
Maurice heeft het nu over snorren en borsthaar
fake a dream
pi_206578
Bijna iedereen zit buiten koffie te drinken, en gezellig te keuvelen.
Er word niet over belangrijke dingen gepraat. 14.53u
Ik heb op dit moment 4 streams in beeld, dus goed (kabel)115200 bps.
Er is ook iemand in de wasruimte bianca denk ik.
De waarheid is HARD!!!

zaterdag 23 oktober 1999 @ 15:06:00 #17
215 misterDre
Paint it black!
pi_206579
Bart probeert over de schutting te klimmen, hij wordt geholpen door Maurice, Ruud probeert hem tegen te houden.
pi_206580
Ruud, Marice en Karin plannen reisjes!
pi_206581
15.15: Maurice en Karin staan bij kaart van Nederland te praten over hun familie. Dan switcht het beeld naar Willem, die is weer aan het koken in de keuken. Nu Maurice en Karin weer; het is niet erg interressant allemaal.
Gefluit in de tuin, dus Bianca loopt meteen naar buiten. De camera laat buiten het hek een auto zien die langs het BB-huis lijkt heen en weer te rijden. Dan de tuin weer.
En helaas, ik moet gaan stofzuigen van mijn vriendje (de slavendrijver ), dus ik moet er voor nu even mee stoppen.
pi_206582
15:20 het is even stil want nu Mona er eindelijk is kunnen ze gaan eten.

Wat eten ze????

pi_206583
Mona gilde naar mensen over de uitzending
en de streams werden verbroken. Wie waren
die mensen, want ze kreeg antwoord.
pi_206584
Tussen het schoonmaken van het huis door, werp ik even een blik op de streams. Ik voel me zeer verbonden met de BB'ers: ook zij zijn nog steeds aan het poetsen.
  zaterdag 23 oktober 1999 @ 16:28:00 #23
215 misterDre
Paint it black!
pi_206585
Op stream 2 schijnt de zon en het regent!!!

KIJK..... een regenboog!

pi_206586
Bianca zit in de dagboek kamer gezellig te praten ze moet er zowaar bij lachen maar ik heb geen geluid alleen beeld. Wel jammer want dit lijkt me een verhelderend gesprek. Iemand die wel geluid °heeft??
Willem staat als van ouds in de keuken en ziet de 250 rugge steeds dichterbij komen.

Meer dan twee streams tegelijk volgen lukt me nog niet met mijn win mediaplayer. maar daarvoor zal ik het antwoord wel op de faq pagina moeten zoeken. als iemand toevallig een snelle oplossing heeft houd ikme aanbevolen.
Keuken gaat nu op testbeeld dus ik ga bianca maar even in de popup plaatsen. Misschien is ze dan te verstaan.

Bart "Niet misgeschoten is altijd raak"
Ruud " eeeuhh We zouden ze eigenlijk eerst eff moeten keure "

zaterdag 23 oktober 1999 @ 16:57:00 #25
215 misterDre
Paint it black!
pi_206587
quote:
op 10-23-1999 om 04:32 PM schreef Don- Quichot het volgende:

Meer dan twee streams tegelijk volgen lukt me nog niet met mijn win mediaplayer. maar daarvoor zal ik het antwoord wel op de faq pagina moeten zoeken. als iemand toevallig een snelle oplossing heeft houd ikme aanbevolen.

Van BBSpy - 17 Oktober 1999 @ 15:28. (1)

--------------------------------------------------------------------------------

Beste Big-Brother fans,
Wat is BBSpy:
- BBSpy is een windows applicatie waarmee de 4 Big-Brother camera's bekeken
kunnen worden.

Wat kan BBSpy:
- BBSpy heeft een automatische reconnect, het programma blijft net zolang
proberen tot een camera beschikbaar is
- Met BBSpy kun je eenvoudig een audio kanaal selecteren
- BBSpy heeft een 'Always On Top' functie
- BBSpy heeft een 'Audio Mute' functie
- Met BBSpy bepaal je zelf welke camera's je wilt zien.

Waar kan ik BBSpy downloaden:
- http://home.hccnet.nl/r.lans (+/- 220KB)

pi_206588
Ik lees net in andere topics dat de bewoners een kat mochten hebben, maar dat is niet doorgegaan (jammer dat er in dit topic geen verslag van is gedaan, dan hebben we een mooi overzicht van de hele dag bij elkaar). Ik zag Bianca en Ruud net in de tuin zitten. Bianca was erg teleurgesteld dat Bart geen kat wilde, Ruud trooste haar. Hij zei: "Ja, hij houdt gewoon niet van katten. Zo is het gewoon." "Ja", zegt Bianca,"ik hou wel van katten. Zo is het ook gewoon." Even later gaan ze naar binnen. Ruud speelt even gitaar en staat later bij Willem en Maurice te praten over wanneer ze moeten nomineren en over hoe vreemd dit programma moet zijn voor mensen die in WOII in een kamp hebben gezeten (good point Maurice!). Dan gaat het gesprek over het Anne Frankhuis en over dat BB niet kan worden vergeleken met die kampen.
Mona en Bart zitten te kaarten op de bank.
pi_206589
Wat goed zeg die beschrijving van zo'n dag, ten eerste weetje dat er weer niets is gebeurt en ten tweede weet je wat je gemist hebt als er wel iets gebeurd is.

Ruud zit nu op de gele bank in zijn aloha t-shirt en praat met Bart. Eigelijk praat Bart alleen maar. Verder hoor ik gesnurk of in ieder geval erg hard geadem, ik gloof dat Bianca bij Ruud op de bank ligt of Mona, ik kan het niet goed zien.

Bart heeft het over zijn tijd in militaire dienst (wat een belevingswereld heeft die jongen zeg)en hij heeft het over stemmen. Aangezien ik uitspraken ove het stemgedrag van de bewoners heb gedaan, baal ik ervan dat het geluid steeds weg valt, maar ik pik op dat hij D'66 heeft gestemd voor de gemeenteraad. en voor de Tweede Kamer groen links. Weten we dat ook weer.

fake a dream
pi_206590
Hee dan moeten ze er niet mee ophouden.

Ik heb net de BBspy aangezet en ik hoor de bewoners meezingen op het liedje vna de teletubbies, met name Bianca komt er bovenuit...

Ik zie verder alleen de slaapkamer van de heren waar Bart op bed ligt, correctie er net uit stapt.

fake a dream
  zaterdag 23 oktober 1999 @ 22:28:00 #29
336 Jessicaa
een kaarsje brand voor Danyel
pi_206591
Op dit moment hebben ze weer muziek staan bianca ruus maurice en karin zich dansend uit te sloven en bart en mona staan wat klaar te maken en zeggen tegen elkaar dat ze geen zin hebben om vrolijk te doen
  zaterdag 23 oktober 1999 @ 22:59:00 #30
336 Jessicaa
pi_206592
Op dit momnet zit bart in de dagboekkamerBianca staat weer als een gek te schreeuwen buiten naar mensen achter de hekken ze wilden ruud dus ruud staat nu ook als een gek te schreeuwen. De muziek is inmiddels weer gestopt
pi_206593
Er is bezoek aan de andere kant van de schutting Bianca ontdekt ze en roept Ruud erbij. Ze is eindelijk psychotisch en loopt over de schutting te blereen. Oeps daar is Big mamma Hummie die ze met vriendelijke stem terugroept of Ruuds schreeuw om een kratje nog gevolgen zal hebben weet iemand nog.
"Wil alle bewoners bij de schutting weggaan."
Het brengt weer even wat leven in het BB huis. Maurice veraast zich over de populairiteit van de andere. Helaas zijn Hummie en consorten erg scherp want alle audio is bij mij gekilt
Het wordt toch tijd onze eigen mic´s te gaan plaatsen. Ieder een dubbetje per post en we kunnen ze morgen plaatsen. Suggesties ????

pi_206594
En toen moesten ze onmiddelijk naar binnen gaan. Lullig he.
  zaterdag 23 oktober 1999 @ 23:08:00 #33
336 Jessicaa
pi_206595
Bianca zit zich nu vreselijk aan te stellen dat ze een kat wil. Ruud zegt zullen we bart overhalen. De rest antwoord dat lukt niet. Bianca doet weer zielig een krijs uitroepen "ik wil een kat"
  zaterdag 23 oktober 1999 @ 23:11:00 #34
336 Jessicaa
pi_206596
O nee he ik had al alleen maar beeld op 1 en 2 en nu krijg ik weer testbeeld zie dus niks meer. Meer mensen last van?
pi_206597
Ineens helemaal niks meer. Geen rustgevend BB huis op de achtergrond en geen Bart meer in de dagboekkamer. Een vreemde ervaring het wordt stil in me huis. Ineens herinner ik me het leven zonder BB. Krijg weer een tuin in beeld en zie Bart weer gelukkig ze bestaan nog. Er is nog hoop. Tsjakka weer weg zal dan toch de BBspy beginnen vast te lopen. Of wordt Hummie op de knoppentafel genomen. Nadat Bart en Ruud er hebben opgeknoopt met de 380 v Kabel. Wie het weet mag het zeggen op 24/7 is een minuutje geen beeld al lang. Gelukkig is er dat het Forum. waar altijd nog sensatiezoekers/makers zijn. Ik heb weer een tuin en een blauw licht. Is er nog meer ???

pi_206598
Volgens mij werkt er geen een meer!
Ik zie alleen maar kleurbalken..Mogen we zeker weer iets niet horen of zo..

Kutkip!
Da vink nie lieeeef!!

zaterdag 23 oktober 1999 @ 23:21:00 #37
336 Jessicaa
pi_206599
Camera 1 is vanuit de tuin gericht op t huis en camera 2 is de tuin of zoiets. Geen geluid. Zou bart toch iet belangrijks in de dagboekkamer bespoken hebben? Zou die weg willen/gaan? zouden zijn groepsgenoten op t matje geroepen worden om wat aardiger te zijn voor hem of wordt bart toch overgehaaltom een katje in huis te nemen want tja dat katje stond nu eenmaal in het draaiboek en het is zo moeilijk om daar van af te wijken
pi_206600
Wat is er te zien op stream 2?? Ik hoorde net 2 mannen praten wie waren dat??

zaterdag 23 oktober 1999 @ 23:24:00 #39
336 Jessicaa
pi_206601
ja hoor op 1 weer beeld bart met mona weer aan het bakken ook weer geluid, maar onduidelijk
  zaterdag 23 oktober 1999 @ 23:25:00 #40
336 Jessicaa
pi_206602
En weer testbeeld vreemd hoor kweet nie wat er aan de hand is de verbinding kan ook gewoon slecht zijn toch?
  zaterdag 23 oktober 1999 @ 23:42:00 #41
336 Jessicaa
pi_206603
baal hier echt van maar ja
als iemand wat ziet wel zeggen h
pi_206604
Weet iemand wat er aan de hand is?
Alle streams staan op testbeeld,
Het laatste wat ik zag was Bart die een brood ging bakken en Mona die er bij kwam staan.
  zaterdag 23 oktober 1999 @ 23:59:00 #43
789 Zuurtje
Le Bon Bonbon
pi_206605
0.00 nog steeds niks te zien !!

Zou die echt vertrekken dan en rechtstreeks naar Tilburg gaan???

Wie zijn billen brand, mag blij zijn dattie niet andersom stond
  zondag 24 oktober 1999 @ 00:02:00 #44
336 Jessicaa
pi_206606
Ik vind het ook wel vreemd allemaal ja
pi_206607
Wil ik net bb gaan kijken komt er geen beeld, dan ga ik maar naar mijn eigen tuin zitten kijken.
Mooi rood is niet lelijk,maar ik word er zo woest van.

pi_206608
ja er is weer beeld ze zitten aan de tafel te kaarten.
Mooi rood is niet lelijk,maar ik word er zo woest van.

zondag 24 oktober 1999 @ 00:30:00 #47
336 Jessicaa
pi_206609
ik heb hem gelijk weer aangezet en ja hoor ik ook weer beeld
  zondag 24 oktober 1999 @ 00:31:00 #48
336 Jessicaa
pi_206610
Wel slecht geluid weer moeilijk te verstaan hoor
pi_206611
Ruud gaapt er wordt gekaart.
Het is weer de moeite waard
BB midden in de nacht
Bart praat zacht

pi_206612
Wat is er in deze tussentijd met Bart en Mona gebeurt???
En niet te vergeten het brood
  zondag 24 oktober 1999 @ 00:32:00 #51
336 Jessicaa
pi_206613
Zou de clan al op bed liggen?
pi_206614
Ach, zo zit je een half uur naar twee testbeelden te kijken, plus twee blauwe beelden. Er is weer wat aan de hand zou je denken. Teering ik heb weer beeld.
Dit lijkt wel de jaren tachtig, toen moeders nog voor de teevee zat en vader op het dak zat met de antenne te draaien."Toen je net op het dak zat was het beeld mooi, maar nu ben je beneden en het is weer slecht."
Jeugd centiment zullen we maar zeggen.
Willem, Bart, Ruud en koe (weet niet hoe ubb smilies werken)zitten om de keukentafel te kaarten. Ik krijg de indruk dat koe het verliest, want ze schreeuwd als een speenvarken (uuh).Wat heeft dat mens een geluid, ik schrik me soms dood. Toch wel saai dat verslaan van een bb dag zonder de hoogtepunten van de tv. Maurice is er niet, dat wekt weer de indruk dat karin wel bij hem is. Stream 2 brengt mij de helft van de schutting. Het lijkt wel de berlijnse muur, aan de ene kant de gewone wereld, en aan de andere kant de bescherming van Hummie en consorten. Die als ze te dicht bij de muur komen hun terug fluit.Alleen de vogels vliegen van oost naar west big brother. Quote Klein orkest.
De bewoners hadden het er nog zelf over, ze
vonden dat ze dit konden vergelijken met een kamp in woII, stelletje gekken. Die mensen wonnen geen 250mille aan het eind, wat een vergelijking. Ik stop.

Sorry i've i bored you.

De waarheid is HARD!!!

zondag 24 oktober 1999 @ 01:13:00 #53
732 Azrifel
Geest zonder fles
pi_206615
quote:
op 10-23-1999 om 11:56 PM schreef HoBo het volgende:
Weet iemand wat er aan de hand is?
Alle streams staan op testbeeld,
Het laatste wat ik zag was Bart die een brood ging bakken en Mona die er bij kwam staan.

Veronica probeert te verbergen dat Bart een lading gif door het brooddeeg mikte en op heterdaad betrapt werd door Mona.

Bart meld Mona dat het slechts vitamine-poeier is en laat haar proeven. Zij stort ter plekke ter aarde en wordt door Bart opgeborgen in het kippehok.

zondag 24 oktober 1999 @ 01:27:00 #54
1055 Schanulleke
Een kop vol zaagsel!
pi_206616
Hartelijk dan allen, voor het gedetailleerde verslag van alweer een dag in Villa Big Brother. Nog steeds geven stream 1 en 2 beeld op het huis van buitenaf, en op de moestuin. Stream 3 is tijdelijk niet beschikbaar. Het 4de kanaal tenslotte, blijft bij mij steken op zwart, dus ik neem aan dat Mona voor de lens staat.
  zondag 24 oktober 1999 @ 01:36:00 #55
1053 TeeBee
Fok!Member
pi_206617
quote:
op 10-24-1999 om 01:13 AM schreef Azrifel het volgende:
Bart meld Mona dat het slechts vitamine-poeier is en laat haar proeven. Zij stort ter plekke ter aarde en wordt door Bart opgeborgen in het kippehok.

Zou SNUIVESTEIN hier iets meer van weten??
Dit zou meteen verklaren waarom Ruud zijn oogjes vaak laat dichtvallen als ie moet denken...

Voice-over: 'Wat doen de bewoners met die 465 kartonnen dozen?'
Doordevil: 'Ik persoonlijk denk dat ze er het ego van Willem mee gaan verhuizen.'

pi_206618
Ik heb ff een nieuwe topic geopend voor de verslagen, deze begon een beetje groot te worden.
(het is nu trouwens 24/10 dus..)

Ik kan de verslagen trouwens zeer waarderen

zondag 24 oktober 1999 @ 01:44:00 #57
1055 Schanulleke
Een kop vol zaagsel!
pi_206619
quote:
op 10-24-1999 om 01:38 AM schreef Seestar het volgende:
Ik heb ff een nieuwe topic geopend voor de verslagen, deze begon een beetje groot te worden.
(het is nu trouwens 24/10 dus..)

Ik kan de verslagen trouwens zeer waarderen

Seestar, je hebt helemaal gelijk. Dit wordt aan de lange kant. Ik sluit af, en kom graag in jouw nieuwe topic een postje plaatsen, als de situatie daarom vraagt.
Bedankt allemaal, ik kon het het grootste gedeelte van de dag niet volgen, maar heb lekker niks gemist zo.

abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')