[Dit bericht is gewijzigd door Jesper (Datum 23 Oktober 1999).]
Oh nu vraagt ze iets aan mona maar haar lichaam blijft richting Karin. Dit beteknt misschien niet zo veel maar ik vind het toch opvallend. (Binaca doet dit vaker t.o.v. Mona)
Aaaaaaaaah, boring!!! Ik hou hiermee op.
Bianca is echt helemaal blij dat er fans buiten staan en herhaalt de namen van de gillers en waar ze vandaan komen, pffff, als je dit terug ziet van jezelf schrik je ovlgens mij wel, je bent in dat huis echt alleen met details bezig zeg.
Er is nog helemaal geen reet gebeurt verder. Hebkunnen gnieten van shots van een draaiende camera en een berg kanalen die niet beschikbaar zijn. En oja, van een zingende Mona, is dat even genieten. Aanrader voor mensen die iets te doen willen hebben: "Voer voor psychologen deel I tot en met IX". Zeer de moeite waard!
Geeeeeezzz...
12.50 u de kippen plunderen de groentetuin terwijl Maurice er twee kassen staat te bouwen in zijn blote bast.
13.00 u schoonmaakwoede bij Karin en Mona
[Dit bericht is gewijzigd door Hunter (Datum 23 Oktober 1999).]
------------------
Quote van de dag: Ik zal de rest van mijn leven vullen met Sabine opsporen en iedereen die haar heeft weggestemt te killen.ŠAntonio van Dijk
[Dit bericht is gewijzigd door Jesper (Datum 23 Oktober 1999).]
[Dit bericht is gewijzigd door sombie (Datum 23 Oktober 1999).]
Meer dan twee streams tegelijk volgen lukt me nog niet met mijn win mediaplayer. maar daarvoor zal ik het antwoord wel op de faq pagina moeten zoeken. als iemand toevallig een snelle oplossing heeft houd ikme aanbevolen.
Keuken gaat nu op testbeeld dus ik ga bianca maar even in de popup plaatsen. Misschien is ze dan te verstaan.
quote:
op 10-23-1999 om 04:32 PM schreef Don- Quichot het volgende:
Meer dan twee streams tegelijk volgen lukt me nog niet met mijn win mediaplayer. maar daarvoor zal ik het antwoord wel op de faq pagina moeten zoeken. als iemand toevallig een snelle oplossing heeft houd ikme aanbevolen.
--------------------------------------------------------------------------------
Beste Big-Brother fans,
Wat is BBSpy:
- BBSpy is een windows applicatie waarmee de 4 Big-Brother camera's bekeken
kunnen worden.
Wat kan BBSpy:
- BBSpy heeft een automatische reconnect, het programma blijft net zolang
proberen tot een camera beschikbaar is
- Met BBSpy kun je eenvoudig een audio kanaal selecteren
- BBSpy heeft een 'Always On Top' functie
- BBSpy heeft een 'Audio Mute' functie
- Met BBSpy bepaal je zelf welke camera's je wilt zien.
Waar kan ik BBSpy downloaden:
- http://home.hccnet.nl/r.lans (+/- 220KB)
Ruud zit nu op de gele bank in zijn aloha t-shirt en praat met Bart. Eigelijk praat Bart alleen maar. Verder hoor ik gesnurk of in ieder geval erg hard geadem, ik gloof dat Bianca bij Ruud op de bank ligt of Mona, ik kan het niet goed zien.
Bart heeft het over zijn tijd in militaire dienst (wat een belevingswereld heeft die jongen zeg)en hij heeft het over stemmen. Aangezien ik uitspraken ove het stemgedrag van de bewoners heb gedaan, baal ik ervan dat het geluid steeds weg valt, maar ik pik op dat hij D'66 heeft gestemd voor de gemeenteraad. en voor de Tweede Kamer groen links. Weten we dat ook weer.
Ik heb net de BBspy aangezet en ik hoor de bewoners meezingen op het liedje vna de teletubbies, met name Bianca komt er bovenuit...
Ik zie verder alleen de slaapkamer van de heren waar Bart op bed ligt, correctie er net uit stapt.
Kutkip!
Da vink nie lieeeef!!
Zou die echt vertrekken dan en rechtstreeks naar Tilburg gaan???
Sorry i've i bored you.
quote:
op 10-23-1999 om 11:56 PM schreef HoBo het volgende:
Weet iemand wat er aan de hand is?
Alle streams staan op testbeeld,
Het laatste wat ik zag was Bart die een brood ging bakken en Mona die er bij kwam staan.
Veronica probeert te verbergen dat Bart een lading gif door het brooddeeg mikte en op heterdaad betrapt werd door Mona.
Bart meld Mona dat het slechts vitamine-poeier is en laat haar proeven. Zij stort ter plekke ter aarde en wordt door Bart opgeborgen in het kippehok.
quote:
op 10-24-1999 om 01:13 AM schreef Azrifel het volgende:
Bart meld Mona dat het slechts vitamine-poeier is en laat haar proeven. Zij stort ter plekke ter aarde en wordt door Bart opgeborgen in het kippehok.
Zou SNUIVESTEIN hier iets meer van weten??
Dit zou meteen verklaren waarom Ruud zijn oogjes vaak laat dichtvallen als ie moet denken...
Ik kan de verslagen trouwens zeer waarderen
quote:
op 10-24-1999 om 01:38 AM schreef Seestar het volgende:
Ik heb ff een nieuwe topic geopend voor de verslagen, deze begon een beetje groot te worden.
(het is nu trouwens 24/10 dus..)Ik kan de verslagen trouwens zeer waarderen
Seestar, je hebt helemaal gelijk. Dit wordt aan de lange kant. Ik sluit af, en kom graag in jouw nieuwe topic een postje plaatsen, als de situatie daarom vraagt.
Bedankt allemaal, ik kon het het grootste gedeelte van de dag niet volgen, maar heb lekker niks gemist zo.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |