Huldequote:Op dinsdag 4 december 2007 16:52 schreef VBVFV het volgende:
moeder van vriend van mij ooit eens tegen hem waar ik en nog twee vrienden bij waren met zwaar gronings accent: Most es stopn met aal dat geruk, dien bedde zit vol trekvlekkn!!!
Needless to say dat wij niet meer bijkwamen
quote:Op donderdag 20 december 2007 14:11 schreef BroesWillems het volgende:
mijn vader zei tegen mijn moeder over mijn broer, waar iedereen bij was: "Ons Jong is zo verkouden, hij heeft het snot nog in de lakens zitten..."
Welnee joh, we gebruiken toch allemaal zeep?quote:
Let me guess,quote:Op dinsdag 4 december 2007 16:05 schreef Florian_ het volgende:
Kom ik thuis, zegt mn moeder opeens;
"Je kamer ruikt naar iets wat verdacht veel lijkt op sperma, je merkt het waarschijnlijk niet omdat het je eigen lucht is, maar als er nog vieze papiertjes liggen moet je die maar snel even opruimen. Het is beter dat ik het zeg dan je vrienden of vriendin"![]()
Ik mn hele kamer doorzoeken, maar ik ben er niet in geslaagd om vieze papiertjes te vinden
Het moment waar ik van mijn stoel af vielquote:Op donderdag 20 december 2007 14:11 schreef BroesWillems het volgende:
mijn vader zei tegen mijn moeder over mijn broer, waar iedereen bij was: "Ons Jong is zo verkouden, hij heeft het snot nog in de lakens zitten..."
En jij hebt de humor van een dooie rat.quote:Op dinsdag 4 december 2007 16:10 schreef tijnbrein het volgende:
@ Florian. Je moeder rook gewoon de damp die tussen haar benen vandaan kwam.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |