Oh you think?quote:Op woensdag 19 december 2007 20:05 schreef Lemjur het volgende:
[..]
Broertje veegt z'n reet af in bed
Beter zo.quote:Op woensdag 5 december 2007 12:10 schreef Snien het volgende:
Lang geleden dat ik deze rechtop kon gebruiken: :Mijn penis
Dit wordt nooit vergeten!!quote:Op woensdag 19 december 2007 22:24 schreef Florian_ het volgende:
[..]
NEEEH
iedereen was het net vergeten![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op zondag 23 maart 2008 02:16 schreef tyros-saver het volgende:
En PaasKonijn Ik heb het gemeld aan de Admin dat jij zei: Heb je typkanker.
En ruikt je kamer nu wel lekker ?quote:Op woensdag 19 december 2007 22:24 schreef Florian_ het volgende:
[..]
NEEEH
iedereen was het net vergeten![]()
joa denk het wel, ik heb mn moeder er iig niet meer over gehoordquote:Op woensdag 19 december 2007 22:26 schreef MouzurX het volgende:
[..]
En ruikt je kamer nu wel lekker ?
ik zou een slot op de deur zettenquote:Op woensdag 19 december 2007 22:29 schreef Florian_ het volgende:
[..]
joa denk het wel, ik heb mn moeder er iig niet meer over gehoord
hij kwam iets behangplaksel tekort en heeft maar zelfproduktie gebruiktquote:
Zijn moeder vanavond tegen zijn vader..quote:
quote:Op donderdag 20 december 2007 12:10 schreef Trigalti het volgende:
[..]
Zijn moeder vanavond tegen zijn vader..
Oh ik heb onze Florian mooi te pakken, ik zei tegen hem dat zen kamer naar plaksel riekt čh..
En je had zijn gezicht moeten zien![]()
![]()
quote:Op donderdag 20 december 2007 14:11 schreef BroesWillems het volgende:
mijn vader zei tegen mijn moeder over mijn broer, waar iedereen bij was: "Ons Jong is zo verkouden, hij heeft het snot nog in de lakens zitten..."
mijn vader zei tegen mijn moeder over mijn broer, waar iedereen bij was: "Ons Jong is zo verkouden, hij heeft het snot nog in de lakens zitten..."
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |