Dit lijkt wel op een nachtmerrie.quote:Op donderdag 17 januari 2008 16:45 schreef Appeltjesmoes het volgende:
Jezus, wat een fouten zeg!
Illusie is al teveel hoop...quote:Op donderdag 17 januari 2008 16:54 schreef TheArt het volgende:
Halve finale halen is nog mogelijk, maar op deze manier lijkt ook dat onmogelijk. 3-0 winnen van Duitsland morgen, dat is de opdracht. Een illusie als je het spel van vandaag echter zag.
Dan moet Turkije zeker ook met 3-0 verliezen?quote:Op donderdag 17 januari 2008 16:54 schreef TheArt het volgende:
Halve finale halen is nog mogelijk, maar op deze manier lijkt ook dat onmogelijk. 3-0 winnen van Duitsland morgen, dat is de opdracht. Een illusie als je het spel van vandaag echter zag.
nee turkije mag ook gewoon met 3-2 verliezen. Dus turkije moet verliezen en Nederland moet met 3-0 winnen en dan nog zijn ze niet zeker..want dan komen ze met duitsland op gelijke hoogte qua setstanden.quote:Op donderdag 17 januari 2008 18:34 schreef kepler het volgende:
[..]
Dan moet Turkije zeker ook met 3-0 verliezen?
ik merk het wel, maar met dit spel gaat het niet lukken...quote:Op donderdag 17 januari 2008 18:47 schreef Eppie_NL het volgende:
[..]
nee turkije mag ook gewoon met 3-2 verliezen. Dus turkije moet verliezen en Nederland moet met 3-0 winnen en dan nog zijn ze niet zeker..want dan komen ze met duitsland op gelijke hoogte qua setstanden.
En nu hoor ik dat nederland ook nog eens met 9 punten verschil moeten winnen dus we weten het nu....alleen moet NL het nog gaan halen.
20.00 uur.quote:Op vrijdag 18 januari 2008 11:35 schreef kepler het volgende:
hoe laat moeten ze vandaag spelen?
verwacht er niet teveel vanquote:Op vrijdag 18 januari 2008 11:40 schreef kepler het volgende:
[..]
mooi, dat ga ik dan wel even kijken (als het uitgezonden wordt)
Polen de volgende twee.quote:Op vrijdag 18 januari 2008 15:32 schreef Eppie_NL het volgende:
slecht nieuws: Turkije pakt 1e set tegen Polen.........
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |