Uhm, we hebben gisteren t/m 5 gekeken geloof ik. Of 6.quote:
Nee het wordt juist toffer!!! De eerste 5 afleveringen vond ik zo standaard en bleeh... daarna werd ik fanquote:Op woensdag 5 december 2007 14:46 schreef MissBliss het volgende:
En nou niet zeggen dat het daarna alleen maar minder wordt!
Anders had ik je toch wel aangesprokenquote:
Wat kan ik zeggen, I'm a fiend for pussyquote:
Sinterklaasquote:Op woensdag 5 december 2007 21:05 schreef Dizer het volgende:
Is iedereensinterklaas
aan het vieren of zo?
Leuk!quote:Op woensdag 5 december 2007 21:10 schreef XcUZ_Me het volgende:
Wel erg leuk vandaag:
Had allemaal kleine cadeautjes gekocht voor m'n collegae, met gedichtje erbij. Gisteravond laat op het werk neergelegd, wat pepernoten naar binnen gegooid en vanochtend naar het werk gegaan en de vermoorde onschuld gespeeld
Vervolgens een uur genoten van alle speculaties, complottheorieën en wat al niet meer zij. Geweldig
Uiteindelijk hadden ze wel in de smiezen dat ik het was geweest, nadat ze 2 collega's thuis hadden gebeld of die het niet waren geweest
.
Erg leuk
Stille wateren Giechelquote:Op woensdag 5 december 2007 21:11 schreef Giechel_Ho het volgende:
[..]![]()
Wat leuk
Ik had dit soort hartverwarmende acties niet achter jou gezocht.
Stinken?quote:
Ik durf niks te belovenquote:Op woensdag 5 december 2007 21:21 schreef Dark_Angelus het volgende:
G_H, maandag weer present?
Nee, morgen gewoon werken. Maar, het weekeinde is het Groote Feeschtquote:Op woensdag 5 december 2007 21:20 schreef Giechel_Ho het volgende:
Maar eh, nog iets leuks met vriendlief gedaan vanavond (leuk als in gezellig, zonder stijve bloedlul met blauwe ader)? Het is tenslotte jouw favoriete feestdag
Sinterklaas na 5 december vieren?quote:Op woensdag 5 december 2007 21:33 schreef XcUZ_Me het volgende:
Nee, morgen gewoon werken. Maar, het weekeinde is het Groote Feescht.
Waarom zonder? Het gaat toch om de staf en zo?quote:Op woensdag 5 december 2007 21:20 schreef Giechel_Ho het volgende:
[..]
Maar eh, nog iets leuks met vriendlief gedaan vanavond (leuk als in gezellig, zonder stijve bloedlul met blauwe ader)? Het is tenslotte jouw favoriete feestdag
Ja.quote:Op woensdag 5 december 2007 21:34 schreef Giechel_Ho het volgende:
[..]
Sinterklaas na 5 december vieren?
Oeh spannend!quote:Op woensdag 5 december 2007 21:23 schreef Giechel_Ho het volgende:
[..]
Ik durf niks te belovenMoet nog even kijken of iets zijn vervolg gaat krijgen op die maandag. Ik laat het jullie dit weekend weten
quote:Op woensdag 5 december 2007 21:10 schreef XcUZ_Me het volgende:
Wel erg leuk vandaag:
Had allemaal kleine cadeautjes gekocht voor m'n collegae, met gedichtje erbij. Gisteravond laat op het werk neergelegd, wat pepernoten naar binnen gegooid en vanochtend naar het werk gegaan en de vermoorde onschuld gespeeld
Vervolgens een uur genoten van alle speculaties, complottheorieën en wat al niet meer zij. Geweldig
Uiteindelijk hadden ze wel in de smiezen dat ik het was geweest, nadat ze 2 collega's thuis hadden gebeld of die het niet waren geweest
.
Erg leuk
Deze link maakte ik dus ookquote:Op woensdag 5 december 2007 21:34 schreef Duvel het volgende:
Waarom zonder? Het gaat toch om de staf en zo?
quote:Op woensdag 5 december 2007 21:35 schreef XcUZ_Me het volgende:
Ja.
Dat heb je wel eens als je beide een 40 urige werkweek hebt
Toen zaten we in Frankrijk, kuttekop.quote:Op woensdag 5 december 2007 21:40 schreef Giechel_Ho het volgende:
[..]![]()
Dan vier je het dus afgelopen weekend, kut![]()
Tof, posten, dit is toch geen pedotopic, dus het kan.quote:Op woensdag 5 december 2007 21:39 schreef Giechel_Ho het volgende:
[..]
Deze link maakte ik dus ookEen week geleden stond er in Trouw een artikel over dat asielzoekers ook zo genieten van Sinterklaas. De foto die erbij stond deed mij tot deze ondertitel komen: Sint krijgt kleuters aan het paaldansen.
Maar echt had je veel mee gekund met die foto. Ik vind het alleen niet kunnen als ik die foto met zo'n ondertitel verspreid. Vind ik zielig voor dat meiske en walg nu al van alle pedo's die dat plaatje gebruiken
![]()
Maar ik en wat mensen die ik m live liet zien vonden m dus grappig
Hebben jullie niets aan, ik weet het.
Ideaalquote:Op woensdag 5 december 2007 21:45 schreef Duvel het volgende:
Toen zaten we in Frankrijk, kuttekop.
Mijn ouders vonden het iets te ver rijden voor een Sinterklaas-vieringquote:
Ik zet dat plaatje niet onlinequote:Op woensdag 5 december 2007 21:46 schreef Duvel het volgende:
[..]
Tof, posten, dit is toch geen pedotopic, dus het kan.
Dat. Ja.quote:Op woensdag 5 december 2007 21:47 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
Daarnaast zit ik niet op mijn ouders te wachten tijdens een weekeindje weg
Jij met je familie en je kutafstandenquote:Op woensdag 5 december 2007 21:47 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
Mijn ouders vonden het iets te ver rijden voor een Sinterklaas-viering.
Daarnaast zit ik niet op mijn ouders te wachten tijdens een weekeindje weg
Enigs kind hequote:Op woensdag 5 december 2007 21:49 schreef Giechel_Ho het volgende:
[..]
Jij met je familie en je kutafstanden![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |