gefeliciteerd!!!quote:Op vrijdag 7 december 2007 17:29 schreef XcUZ_Me het volgende:
Ja hallo!!Ik heb een contract voor onbepaalde tijd gekregen
En ik heb een nieuwe trui!!!!
Normaal heb ik het niet zo op hem, maar in die film is ie echt geweldig! Want zo moet hij ook echt overkomen!!!quote:
En een klote-einde.quote:Op vrijdag 7 december 2007 18:22 schreef Dizer het volgende:
. Goed, grappig en ontroerend!!
En een mooie einde! Hoe wil je anders zo een film eindigen???quote:
Op een goeie manier. En niet op een klote-manier.quote:Op vrijdag 7 december 2007 18:31 schreef Dizer het volgende:
Hoe wil je anders zo een film eindigen???
Wat is een goede manier dan?? Vertel het maaar aan ome Dizer in spoilersquote:Op vrijdag 7 december 2007 18:32 schreef Svensational het volgende:
[..]
Op een goeie manier. En niet op een klote-manier.
Leuke film. Voor één keer...quote:Op vrijdag 7 december 2007 18:31 schreef Dark_Angelus het volgende:
Tenacious D - The Pick of Destiny![]()
Twee keer: eerste keer nuchter, tweede keer stonedquote:
Klinkt als een romantische komediequote:Op vrijdag 7 december 2007 19:30 schreef Dizer het volgende:
After The Wedding
Eerder een zeer serieuze drama film. Met Mads Mikkelsonquote:
Earth lijkt me inderdaad ook een mooie film. Eens kijken of ik daar een keer een avondje voor kan vrijmakenquote:Op vrijdag 7 december 2007 19:33 schreef Dark_Angelus het volgende:
American Gangster, must see.
Earth ook trouwens.
Hehe, middagje trailers kijken met MB helptquote:Op vrijdag 7 december 2007 19:44 schreef Re het volgende:
't is een documantaire toch?
I am legend lijkt me tof, Gloverfield of hoe die ook heet en nog eentje.. ahh The Mist
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |