quote:Op dinsdag 4 december 2007 14:33 schreef Re het volgende:
behalve van een warm "overwinningsgevoel" met een lekker gevoel voor een ruime verbetering
Of doe je niet aan rollenspellen?quote:Op dinsdag 4 december 2007 21:04 schreef alwaysthebest het volgende:
Een dievegge waar je achteraan moest rennen?
Ze noemde je verkapt "strong & handsome"quote:Op dinsdag 4 december 2007 21:06 schreef DaMart het volgende:
Nee, eenstagiaire in de sportschool, die me heel lief aankeek en zei dat ik best wat meer gewichten kon gebruiken bij het trainen en dat zij me daar wel bij zou helpen... toen wilde ik me natuurlijk niet laten kennen he
Zou het sporten dan toch zijn vruchten af gaan werpen voor me?quote:Op dinsdag 4 december 2007 22:15 schreef Zhenar het volgende:
[..]
Ze noemde je verkapt "strong & handsome"![]()
Een vrouw was een keer de aanstichter van mijn soaquote:Op dinsdag 4 december 2007 20:21 schreef DaMart het volgende:
Ik heb spierpijn... en een vrouw in de aanstichter ervan geweest
Komt van dat pubquizenquote:
Dat zijn praktisch onmogelijke tijden!quote:Op dinsdag 4 december 2007 23:07 schreef alwaysthebest het volgende:
[ afbeelding ].
Alsof ik niks te doen heb...
ahhh i dacht dat dat omgekeerd evenredig wasquote:Op dinsdag 4 december 2007 22:42 schreef Giechel_Ho het volgende:
[..]
Komt van dat pubquizenJullie zijn mentaal gesloopt na alle inspanning die nodig was om die 11de plek te behalen. Pak die rustmomenten Re
En niet vergeten morgenochtend drie rauwe eieren 14.gif En daarna veel internet, maar niet met de laptop op schoot. Dan verschroei je je ballen en dat vermindert de hersencapaciteit.
Jaaaquote:Op dinsdag 4 december 2007 23:30 schreef Re het volgende:
[..]
ahhh i dacht dat dat omgekeerd evenredig was [afbeelding]
ik ga zo lekker mijn rustmomentje pakken.... heroes op bed [afbeelding]
You suck.quote:Op dinsdag 4 december 2007 23:35 schreef Giechel_Ho het volgende:
Ik ga in bed nog effe wat chicklit lezen
Ik was ook naar de sneakquote:Op dinsdag 4 december 2007 23:57 schreef Dark_Angelus het volgende:
Was leuk vandaag
Earth, prachtige film
En bee Movie in de sneak
quote:
....in hellquote:
Klopt het dat, op de sporadische momenten dat je een vrouw langer dan dat ene nachtje aan je weet te binden, jij dan complett pussywhipped bent?quote:Op woensdag 5 december 2007 09:09 schreef Giechel_Ho het volgende:
[..]
Toen ik haar stukjes op haar site las dacht ik "wat hebben wij toch verdomd veel gemeen"
Ik ben trouw, dat is wat anders dan pussywhippedquote:Op woensdag 5 december 2007 10:07 schreef Zhenar het volgende:
Klopt het dat, op de sporadische momenten dat je een vrouw langer dan dat ene nachtje aan je weet te binden, jij dan complett pussywhipped bent?
Blijf dat maar tegen jezelf zeggenquote:Op woensdag 5 december 2007 10:33 schreef Giechel_Ho het volgende:
[..]
Ik ben trouw, dat is wat anders dan pussywhipped
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |