Heel goed samengevat CCquote:Op dinsdag 4 december 2007 14:09 schreef Copycat het volgende:
Als ik hier zo lees komt Piet Piraat op mij over als een ouwe viezerik die Reiki aangrijpt om jonge vrouwen te betasten.
Dat heb je goed gezien, wat een creep zeg......bleeegh.quote:Op dinsdag 4 december 2007 14:09 schreef Copycat het volgende:
Als ik hier zo lees komt Piet Piraat op mij over als een ouwe viezerik die Reiki aangrijpt om jonge vrouwen te betasten.
Chakraal orgasmequote:Op dinsdag 4 december 2007 14:09 schreef ruba het volgende:
ben benieuwd hoe selene reageerd bij de wortelchakra.
Inderdaad. Zou Selena straks die wortelkanaalbehandeling op Piet Piraat moeten toepassen?quote:Op dinsdag 4 december 2007 14:09 schreef T-lex het volgende:
Het enige wat nog mist is het pentagram op de grond.
Ze heten niet voor niets "Oudere jongeren", daar moet ik heel sterk aan denken.quote:Op dinsdag 4 december 2007 14:10 schreef Disana het volgende:
Ik heb zulke mensen eigenlijk al heel lang niet meer van dichtbij gezien. Het is opvallend dat de stijl een beetje verandert, maar de terminologie eigenlijk nauwelijks.
Nou en of! Focus maar eens heel intens op je kruinchakra.quote:Op dinsdag 4 december 2007 14:11 schreef tipsch het volgende:
Kun je ook jeuk krijgen aan een chakra?
Ja Tipsch, had ik daarnet ook alquote:Op dinsdag 4 december 2007 14:11 schreef tipsch het volgende:
Kun je ook jeuk krijgen aan een chakra?
quote:Op dinsdag 4 december 2007 14:12 schreef -Blurk- het volgende:
[..]
Inderdaad. Zou Selena straks die wortelkanaalbehandeling op Piet Piraat moeten toepassen?
had ik ookquote:Op dinsdag 4 december 2007 14:11 schreef noekje het volgende:
Lieke: toen zij ging huilen had ik de neiging om te lachen..
Piet: dat is heel goed..*knikt begrijpend*
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |