abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  dinsdag 4 december 2007 @ 13:25:33 #1
198098 henkzijlstra
ik verdien 80k per jaar en jij
pi_55032801
Ik heb een familielid met borderline. Ik vind dat Nadia veel dezelfde trekjes heeft. Graag zou ik dan ook een discussie starten over het wel dan niet hebben van borderline (of trekjes daarvan).

Enkele trekjes die ik meen te herkennen:

• Snel verliefd
  • Aantrekken/afstoten van mensen die ze lief heeft
  • Snel jaloer
  • Zich niet begrepen voelen
  • Een voorval op een kromme manier interpreteren
  • Enige vorm van verlatingsangst

Wat denk jij? Borderline of gewoon een labiel persoon?
  • pi_55032844
    labiel persoon? wat dacht je van een labiel programma!
      dinsdag 4 december 2007 @ 13:48:31 #3
    162917 tuinfluiter
    Ene FOK!ker is de andere niet.
    pi_55033468
    quote:
    Op dinsdag 4 december 2007 13:25 schreef henkzijlstra het volgende:
    Ik heb een familielid met borderline.
    Ik vind dat Nadia veel dezelfde trekjes heeft.

Wat denk jij? Borderline of gewoon een labiel persoon?
    Nadia is sinds 2 dagen uit DGK, ik verdiep me dus niet meer in Nadia,
    hoe hard dit misschien ook overkomt........ik was een kijker, wel betrokken, maar kon er geen touw aan
    vastknopen, het ging mij te ver,,,,,,,,dit laat ik aan haar familie en deskundigen over.........
    ik ben opgelucht dat Nadia met haar gedrag niet meer in dit televisieprogramma woont.

henkzijlstra, ik wens je sterkte met jouw familielid en verdere discussie,
    ik kan er weinig over schrijven, Nadia kreeg scripts, stond onder coaching in DGK,
    en in combi met eigen inbreng , eetstoornis , babywens?.....liep het emotioneel
    uit de hand........hopelijk krijgt Nadia nu hulp en steun van mensen die er verstand van hebben...........
      dinsdag 4 december 2007 @ 13:49:44 #4
    95427 Hephaistos.
    ¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯
    pi_55033503
    Haha, met die trekjes die jij meent te herkennen heeft half Nederland borderline.
      dinsdag 4 december 2007 @ 14:00:05 #5
    198098 henkzijlstra
    ik verdien 80k per jaar en jij
    pi_55033786
    quote:
    Op dinsdag 4 december 2007 13:49 schreef Hephaistos. het volgende:
    Haha, met die trekjes die jij meent te herkennen heeft half Nederland borderline.
    Ik snap wat je bedoelt. Maar toch lijkt het hier anders, puur een gevoel misschien. Familied met borderline staat trouwens niet heel dicht bij me hoor. Lig er dus ook niet echt wakker van. Vond het gewoon interessant om te zien dat er veel overeenkomsten zijn/waren.
      dinsdag 4 december 2007 @ 14:11:39 #6
    162917 tuinfluiter
    Ene FOK!ker is de andere niet.
    pi_55034082
    quote:
    Op dinsdag 4 december 2007 14:00 schreef henkzijlstra het volgende:

Vond het gewoon interessant om te zien dat er veel overeenkomsten zijn/waren.
    Henkzijlstra jij voelt en ziet overeenkomsten , ik heb 5 keer gelezen dat mensen dit ook dachten
    maar het blijft speculeren, mensen 3 maanden tot 15 maanden in een Gouden Kooi .........
    alleen een psychiater kan het vaststellen bij Nadia................
      dinsdag 4 december 2007 @ 14:15:00 #7
    68576 eleusis
    fokked op kidz
    pi_55034175
    Ik heb persoonlijke ervaring met een tweetal borderliners en Nadia doet me daar echt niet aan denken.
    Ik in een aantal worden omschreven: Ondernemend | Moedig | Stout | Lief | Positief | Intuïtief | Communicatief | Humor | Creatief | Spontaan | Open | Sociaal | Vrolijk | Organisator | Pro-actief | Meedenkend | Levensgenieter | Spiritueel
      dinsdag 4 december 2007 @ 14:43:00 #8
    189978 controlaltdelete
    Ik reageer niet op trollen
    pi_55034893
    als ik Nadia was, met zo'n rot karakter, lomp lijf, bolle kop en mannelijke uitstraling als vrouw zijnde, zou ik ook borderline hebben. Hopelijk springt ze snel van een hoge flat, de domtoren ofzo. Opgeruimd staat netjes.
    Als je in discussie gaat met een trol, wint hij. Als je een trol beledigt, wint hij. Als je tekeer gaat tegen een trol, wint hij. Het enige waar trollen niet tegen kunnen, is te worden genegeerd.
    pi_55043830
    quote:
    Op dinsdag 4 december 2007 13:28 schreef Scorpie het volgende:
    labiel persoon? wat dacht je van een labiel programma!
    Of ze is een goeie actrice?
    Ik heb geen semi-intelligente signature.
    JoPiDo:"Volgens mij is Cutebutpsycho een raszeikwijf, ééntje die je als man absoluut links moet laten liggen."
      dinsdag 4 december 2007 @ 23:13:52 #10
    153991 roque79
    nog geen ondertiteling
    pi_55047160
    quote:
    Op dinsdag 4 december 2007 21:00 schreef Cutebutpsycho het volgende:

[..]

Of ze is een goeie actrice?
    slechte juist...
    Neem je dromen eens mee de dag in..
      woensdag 5 december 2007 @ 00:02:02 #11
    134256 Cutebutpsycho
    Things even out.
    pi_55048044
    quote:
    Op dinsdag 4 december 2007 23:13 schreef roque79 het volgende:

[..]

slechte juist...
    Jullie geloven wel dat ze een borderliner is.
    Wat zou meneer DGK nou liever hebben?
    Kijker denkt "Nadia = perfect normaal= saai", of "Nadia =psychotisch borderline/whatever."

Hoe dan ook : Mooie casting Johnney denk ik dan.

I rest my case.
    Ik heb geen semi-intelligente signature.
    JoPiDo:"Volgens mij is Cutebutpsycho een raszeikwijf, ééntje die je als man absoluut links moet laten liggen."
      woensdag 5 december 2007 @ 03:43:18 #12
    169489 eusjuh
    ja wat nou!!!
    pi_55049615
    Ben zelf borderliner en baal ervan dat het zo'n mode uitspraak is geworden!Nadia is eerder een pathalogische leugenares.Altijd wordt borderline erbij gehaald tegenwoordig net als een paar jaar terug bij iedereen die een beetje druk deed ADHD.Verdiep je er eens in voordat je een diagnose stelt!Ben 27 jaar getrouwd en twee kids goed opgevoed.Heb vele trouwe vrienden.Borderline heeft veel gradaties en gek zijn deze mensen zeker niet!
    Je kakelt wel als een kip maar leg nou eerst maar eens een ei!
    pi_55063307
    zou me niks verbazen
    Listen to the Music.
    pi_55065443
    quote:
    Op dinsdag 4 december 2007 14:43 schreef controlaltdelete het volgende:
    als ik Nadia was, met zo'n rot karakter, lomp lijf, bolle kop en mannelijke uitstraling als vrouw zijnde, zou ik ook borderline hebben. Hopelijk springt ze snel van een hoge flat, de domtoren ofzo. Opgeruimd staat netjes.
    Man grof hoor, je hebt nou toch geen hinder van haar.
    Mart Smeets :"In alle drukte heb ik rust."
    pi_55068512
    Laten we geen oordeel trekken, want we zijn geen stel psychologen.
    pi_55074097
    quote:
    Op dinsdag 4 december 2007 14:43 schreef controlaltdelete het volgende:
    Als ik jou was, met zo'n lompe avatar, rot opmerking, stomme naam, zou ik ook borderlin hebben. Spring er maar achter aan dus!

Ik ben het eens dat die mensen daar niet al te snugger zijn, maar jij bent dat ook niet. Vergeet niet dat mensen in die Kooi elkaar kapot maken. Wat is jouw excuus?
    abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
    Forum Opties
    Forumhop:
    Hop naar:
    (afkorting, bv 'KLB')