Nadia is sinds 2 dagen uit DGK, ik verdiep me dus niet meer in Nadia,quote:Op dinsdag 4 december 2007 13:25 schreef henkzijlstra het volgende:
Ik heb een familielid met borderline.
Ik vind dat Nadia veel dezelfde trekjes heeft.
Wat denk jij? Borderline of gewoon een labiel persoon?
Ik snap wat je bedoelt. Maar toch lijkt het hier anders, puur een gevoel misschien. Familied met borderline staat trouwens niet heel dicht bij me hoor. Lig er dus ook niet echt wakker van. Vond het gewoon interessant om te zien dat er veel overeenkomsten zijn/waren.quote:Op dinsdag 4 december 2007 13:49 schreef Hephaistos. het volgende:
Haha, met die trekjes die jij meent te herkennen heeft half Nederland borderline.
Henkzijlstra jij voelt en ziet overeenkomsten , ik heb 5 keer gelezen dat mensen dit ook dachtenquote:Op dinsdag 4 december 2007 14:00 schreef henkzijlstra het volgende:
Vond het gewoon interessant om te zien dat er veel overeenkomsten zijn/waren.
Of ze is een goeie actrice?quote:Op dinsdag 4 december 2007 13:28 schreef Scorpie het volgende:
labiel persoon? wat dacht je van een labiel programma!
Jullie geloven wel dat ze een borderliner is.quote:
Man grof hoor, je hebt nou toch geen hinder van haar.quote:Op dinsdag 4 december 2007 14:43 schreef controlaltdelete het volgende:
als ik Nadia was, met zo'n rot karakter, lomp lijf, bolle kop en mannelijke uitstraling als vrouw zijnde, zou ik ook borderline hebben. Hopelijk springt ze snel van een hoge flat, de domtoren ofzo. Opgeruimd staat netjes.
Als ik jou was, met zo'n lompe avatar, rot opmerking, stomme naam, zou ik ook borderlin hebben. Spring er maar achter aan dus!quote:Op dinsdag 4 december 2007 14:43 schreef controlaltdelete het volgende:
als ik Nadia was, met zo'n rot karakter, lomp lijf, bolle kop en mannelijke uitstraling als vrouw zijnde, zou ik ook borderline hebben. Hopelijk springt ze snel van een hoge flat, de domtoren ofzo. Opgeruimd staat netjes.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |