Jij mag er best wezen....quote:Op dinsdag 4 december 2007 01:14 schreef CarOnline het volgende:
[..]
Ja, na al dat advies mag dat ook wel.
Ik zie net dat jij een fotootje van mij hebt
Toffe usericons heb je
Die derde foto in je fotoboek, dat is sprekend die nieuwslezeres van RTL4 (ben de naam even kwijt)quote:Op dinsdag 4 december 2007 01:18 schreef CarOnline het volgende:
[..]
Haaa shit, je had me al gequotert
quote:Op dinsdag 4 december 2007 01:19 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Pave wilde een spelletjes SC openen
Gemeen hè?quote:Op dinsdag 4 december 2007 01:18 schreef CarOnline het volgende:
[..]
Haaa shit, je had me al gequotert
Kan ze er aan toevoegen toch?quote:Op dinsdag 4 december 2007 01:19 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Pave wilde een spelletjes SC openen
Argh ja, nou je t zegt!quote:Op dinsdag 4 december 2007 01:19 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Die derde foto in je fotoboek, dat is sprekend die nieuwslezeres van RTL4 (ben de naam even kwijt)
Ben al jaren verliefd op d'r. Ze lacht zo leuk.....quote:Op dinsdag 4 december 2007 01:24 schreef CarOnline het volgende:
[..]
Argh ja, nou je t zegt!
Ja hoe heet ze ook weer..
Loretta Schrijverquote:Op dinsdag 4 december 2007 01:24 schreef CarOnline het volgende:
[..]
Argh ja, nou je t zegt!
Ja hoe heet ze ook weer..
quote:Op dinsdag 4 december 2007 01:25 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Ben al jaren verliefd op d'r. Ze lacht zo leuk.....
Zo beginnen te schelden vanwege een geintje over visitekaartjes, dát vind ik kleinzerig.quote:Op dinsdag 4 december 2007 01:05 schreef Veulen het volgende:
[..]
Nee omdat je een vervelend zuigend rotventje bent die het niet kan laten om elke keer als ik iets zeg wat jij raar vind om daar dan 1 of andere kleinzerige kut grap over te maken.
Ach man misschien moet je is ophouden met zuigen.quote:Op dinsdag 4 december 2007 01:27 schreef Gert het volgende:
Zo beginnen te schelden vanwege een geintje over visitekaartjes, dát vind ik kleinzerig.
Als je het ruim ziet, dan heb je er best veel van weg......quote:Op dinsdag 4 december 2007 01:34 schreef CarOnline het volgende:
[..]
Daar lijk ik voor geen meter op!
Normaal gesproken dan niet.
Die zit vast in dat Yvonne topic te baggeren....quote:Op dinsdag 4 december 2007 01:34 schreef Lobasca het volgende:
Pave, ben je er nog?
Héél ruim danquote:Op dinsdag 4 december 2007 01:36 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Als je het ruim ziet, dan heb je er best veel van weg......
quote:Op dinsdag 4 december 2007 01:36 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Die zit vast in dat Yvonne topic te baggeren....
Truste!quote:Op dinsdag 4 december 2007 01:37 schreef CarOnline het volgende:
[..]
Héél ruim dan![]()
Ik ben er weg van, tot de volgende keer
Slaap lekker...quote:Op dinsdag 4 december 2007 01:37 schreef CarOnline het volgende:
[..]
Héél ruim dan![]()
Ik ben er weg van, tot de volgende keer
Fok is voor hem als blubber voor een peuter....lekker een beetje spelen zo links en rechts....quote:
Het volgende topic is de 500ste....quote:Op dinsdag 4 december 2007 01:42 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Hij mist z'n baggervriendje Ian, laat hem maar even gaan.......
Ik ga hem niet volmaken.....het is tijd om de ogen te sluiten.....quote:Op dinsdag 4 december 2007 01:46 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Het volgende topic is de 500ste....
Droge dromenquote:Op dinsdag 4 december 2007 01:47 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Ik ga hem niet volmaken.....het is tijd om de ogen te sluiten.....
Hou je haaks....![]()
![]()
![]()
Jezus, weer een foto gemaakt terwijl je zonder ondergoed van een fiets stapt.quote:Op dinsdag 4 december 2007 01:53 schreef Lobasca het volgende:
Story of my life, na een heftig Weekend!
quote:Op dinsdag 4 december 2007 01:54 schreef APK het volgende:
[..]
Jezus, weer een foto gemaakt terwijl je zonder ondergoed van een fiets stapt.
Ik zie het nu online, ja.quote:
Je ziet het online?quote:Op dinsdag 4 december 2007 01:56 schreef APK het volgende:
[..]
Ik zie het nu online, ja.
Nog zonder zadel ook.
Linkje?quote:Op dinsdag 4 december 2007 01:56 schreef APK het volgende:
[..]
Nog zonder zadel ook.
Ik doe alles met plezierquote:Op dinsdag 4 december 2007 01:59 schreef APK het volgende:
[..]
www.prive.nl
Was het zadel gejat of doe je dat voor je plezier?
Manon!quote:
Dat was het geluid van een pleister die van een mond getrokken wordt.quote:
quote:Op dinsdag 4 december 2007 02:06 schreef APK het volgende:
[..]
Dat was het geluid van een pleister die van een mond getrokken word.
APK weet misschien niet dat veel users bang zijn voor hem op FOK!............. en hem dan altijd gelijk geven met lieve kusjes............... !!!quote:
quote:
Ineens goed, Eva!quote:Op dinsdag 4 december 2007 02:10 schreef Lobasca het volgende:
[..]
APK weet misschien niet dat veel users bang zijn voor hem op FOK!............. en hem dan altijd gelijk geven met lieve kusjes............... !!!
Truste Dolf!quote:Op dinsdag 4 december 2007 02:14 schreef Gert het volgende:
[..]
Ineens goed, Eva! [ afbeelding ]
Truste.
*schenkt ook een kop verse thee in voor lobasca*quote:
Lekker dat theetjequote:Op dinsdag 4 december 2007 02:55 schreef Veulen het volgende:
[..]
*schenkt ook een kop verse thee in voor lobasca*
Koekje er bij mevrouw?
Ook lekker een broodje.quote:Op dinsdag 4 december 2007 02:59 schreef Lobasca het volgende:
Lekker dat theetje![]()
![]()
koekje slaan we vriendelijk af , heb net een broodje gegeten.
quote:Op dinsdag 4 december 2007 03:02 schreef Veulen het volgende:
[..]
Ook lekker een broodje.
Anders nog iets van u dienst, majesteit?
Gevondenquote:Op dinsdag 4 december 2007 01:56 schreef APK het volgende:
[..]
Nog zonder zadel ook.
Gooi maar in de avatar van NMNS.quote:Op dinsdag 4 december 2007 03:11 schreef nachtzuster het volgende:
[..]
Gevonden![]()
er zat wel een zadel op![]()
toen nog wel ~O>
lijstjequote:Op dinsdag 4 december 2007 03:11 schreef nachtzuster het volgende:
[..]
Gevonden![]()
er zat wel een zadel op![]()
toen nog wel ~O>
quote:Op dinsdag 4 december 2007 03:13 schreef Veulen het volgende:
[..]
Ik zal de koets laten voorrijden![]()
[ afbeelding ]
Misschien moet je eens een leuke vrouw aan de haak slaan, dan verpaupert je huis niet..quote:Op dinsdag 4 december 2007 03:13 schreef APK het volgende:
Fuck, over 6 uur staan de Polen hier om de muren te verven en schoon te maken.
U wil dat ik een kerk regel voor u huwelijk met de heer APK?quote:
ik betaal liever een paar Polen voor drie dagen dan 365/24/7 gezeik aan je kop.quote:Op dinsdag 4 december 2007 03:15 schreef Lobasca het volgende:
Misschien moet je eens een leuke vrouw aan de haak slaan, dan verpaupert je huis niet..
Er is hoop voor 2008... schrikkeljaarquote:Op dinsdag 4 december 2007 03:18 schreef APK het volgende:
[..]
ik betaal liever een paar Polen voor drie dagen dan 365/24/7 gezeik aan je kop.
Oh fuck, een vrouw met gevoel voor humor.quote:
quote:Op dinsdag 4 december 2007 03:17 schreef nachtzuster het volgende:
[..]
Ik hou alleen privé lijstjes bij
quote:Op dinsdag 4 december 2007 03:16 schreef Veulen het volgende:
[..]
U wil dat ik een kerk regel voor u huwelijk met de heer APK?
Ah het blijft dus bij een discrete verhouding. Heel verstandigquote:Op dinsdag 4 december 2007 03:25 schreef Lobasca het volgende:
Twee geloven op één kussen, daar slaapt de duivel tussen.
quote:Op dinsdag 4 december 2007 03:27 schreef Veulen het volgende:
[..]
Ah het blijft dus bij een discrete verhouding. Heel verstandig
Wie is Uquote:
quote:Op dinsdag 4 december 2007 11:03 schreef Lobasca het volgende:
Mogguh skeetjes![]()
Fris, fruitig en 2kg lichter
Streng dieet, veel bewegenquote:Op dinsdag 4 december 2007 11:10 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
![]()
2kg lichter? zomaar opeens![]()
* HiDiHo heeft al boodschappen gedaan, heb ook likkepot gehaald![]()
Wees blij dat ik iets eetquote:Op dinsdag 4 december 2007 11:14 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Streng dieet, veel bewegen![]()
![]()
![]()
Likkepot komt er bij mij niet meer in, zit vol met E 620 + 621![]()
Hoe ist met je? Al 2 kg aangekomen?
Ik ben blij dat ik je weer zie hierquote:
Was zelf ook moe, lag er vroeg in. Heb zelfs dgk niet gekeken.quote:Op dinsdag 4 december 2007 11:24 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Ik ben blij dat ik je weer zie hier![]()
Was gisteravond bijna bij je langs gefietst, was in de stad, maar was te moe en moest nog eten..
Lag je er al in met de vroege uitzending?quote:Op dinsdag 4 december 2007 11:28 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Was zelf ook moe, lag er vroeg in. Heb zelfs dgk niet gekeken.
Mogguh darlingquote:Op dinsdag 4 december 2007 11:33 schreef Gert het volgende:
Wat is "Likkepot"? Heeft Martina Navratilova weer vunzig gedaan in het openbaar?
Heel even dan, mijn baas is niet in zijn hum vandaag dus ik moet hem gunstig stemmen met zogenaamd heel hard werkenquote:Op dinsdag 4 december 2007 11:34 schreef Lobasca het volgende:
Blurk!!!! Die dossiers kunnen wel ff wachten!!!
Gadver likkepot, alleen de naam alquote:Op dinsdag 4 december 2007 11:35 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Mogguh darling![]()
Een soort smeerleverworst met allerlei kruiden, op zich heel erg lekker...
Ik moet ook zo aan de slag...quote:Op dinsdag 4 december 2007 11:40 schreef -Blurk- het volgende:
[..]
Heel even dan, mijn baas is niet in zijn hum vandaag dus ik moet hem gunstig stemmen met zogenaamd heel hard werken
Momentquote:Op dinsdag 4 december 2007 11:42 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Ik moet ook zo aan de slag...![]()
![]()
![]()
Heb je nog een stevige wandelplaat?
Ik dacht juist dat het jou wel zou aansprekenquote:Op dinsdag 4 december 2007 11:41 schreef -Blurk- het volgende:
[..]
Gadver likkepot, alleen de naam al
Moi??quote:Op dinsdag 4 december 2007 11:43 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Ik dacht juist dat het jou wel zou aanspreken
quote:Op dinsdag 4 december 2007 11:44 schreef -Blurk- het volgende:
http://www.youtube.com/watch?v=NNh0u0iLDG0
Zonde, die drankverspilling..quote:Op dinsdag 4 december 2007 11:49 schreef Lobasca het volgende:
Ik heb er ook nog één gevonden, die ik zelf wel op prijs stel
http://www.youtube.com/watch?v=-tWk3uMZv2A
Heb je er ook lekker klef witbrood bij?quote:Op dinsdag 4 december 2007 11:35 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Mogguh darling![]()
Een soort smeerleverworst met allerlei kruiden, op zich heel erg lekker...
Wit brood, ook zo foutquote:Op dinsdag 4 december 2007 11:51 schreef Gert het volgende:
[..]
Heb je er ook lekker klef witbrood bij?
Mijn fout, verkeerde linkquote:
Beheersingquote:Op dinsdag 4 december 2007 11:54 schreef -Blurk- het volgende:
[..]
Fout, maar zooo lekker
Gek dat foute dingen vaak het lekkerste zijn...![]()
Wel als je het elke dag eet ja.quote:
quote:Op dinsdag 4 december 2007 11:58 schreef -Blurk- het volgende:
[..]
Wat is dat...en, kan je het mij leren?
Nee, mijn highheals, krijg je lekkere strakke enkels van...quote:Op dinsdag 4 december 2007 12:00 schreef Gert het volgende:
[..]
Wel als je het elke dag eet ja.
Pfff... heb je je sandalen al aan? >:O
En het maakt het werken extra spannend.quote:Op dinsdag 4 december 2007 12:02 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Nee, mijn highheals, krijg je lekkere strakke enkels van...
Mag ik 4 pumps neerzetten? Wat leuk!!!quote:Op dinsdag 4 december 2007 15:14 schreef Gert het volgende:
Zo sjorriemorrie, hebben jullie je schoen al gezet?
Blurk, zet jij er maar vier!
[ afbeelding ]
[ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ]
Nee het moét.quote:Op dinsdag 4 december 2007 15:16 schreef -Blurk- het volgende:
[..]
Mag ik 4 pumps neerzetten? Wat leuk!!!
O, nu zie ik ineens de betekenis van die lettersquote:Op dinsdag 4 december 2007 15:14 schreef Gert het volgende:
Zo sjorriemorrie, hebben jullie je schoen al gezet?
Blurk, zet jij er maar vier!
[ afbeelding ]
[ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ]
Aha.quote:Op dinsdag 4 december 2007 15:51 schreef Lobasca het volgende:
http://www.youtube.com/watch?v=7E9g5anGVsE
O, joh..ik luister alleen, ga die clip toch niet kijkenquote:Op dinsdag 4 december 2007 16:10 schreef Gert het volgende:
[..]
Aha.
Wat een ongelooflijke non-talenten zijn de B's toch ook, als het om playbacken gaat.![]()
Zo slecht dat het weer schattig wordt.![]()
Nou is het ook niet makkelijk om een compleet orkest te simuleren met een piano en een gitaar.
OK, als we dan toch schaamteloos worden.quote:Op dinsdag 4 december 2007 16:07 schreef -Blurk- het volgende:
http://www.youtube.com/watch?v=WJUL1_4hksY&feature=related
met andere woorden, lekker langzaam...
Schattig liedje, blijft meteen hangenquote:Op dinsdag 4 december 2007 16:16 schreef Gert het volgende:
[..]
OK, als we dan toch schaamteloos worden.
Dit onbekende, ongelooflijke reggae-niemendalletje van ABBA vind ik zó leuk.
http://www.youtube.com/watch?v=jf76oouWnbQ
Vooral de zang van de A's rond de refreins. [ afbeelding ]
Dágen lang.quote:Op dinsdag 4 december 2007 16:21 schreef -Blurk- het volgende:
[..]
Schattig liedje, blijft meteen hangen
Net als laatst dat liedje van 500 miles, kon ik ook niet meer uit mijn hoofd krijgen. Zal ik het even plaatsen?quote:
hè, we zijn net zo lekker bezigquote:Op dinsdag 4 december 2007 16:37 schreef -Blurk- het volgende:
[..]
Net als laatst dat liedje van 500 miles, kon ik ook niet meer uit mijn hoofd krijgen. Zal ik het even plaatsen? ~O>
Deze is niet onbekend voor mij hoorquote:Op dinsdag 4 december 2007 16:46 schreef -Blurk- het volgende:
http://www.youtube.com/watch?v=t0YgiHNbps8
ook onbekend, maar ook zo'n liedje wat blijft hangen
Dat dansgroepje, nu nog even oefenen op allemaal tegelijk, dan komt het goedquote:Op dinsdag 4 december 2007 16:58 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Deze is niet onbekend voor mij hoor![]()
Wat een geniale muziek hebben ze toch gemaakt
Ik liep net te swingen met de stofzuigerquote:Op dinsdag 4 december 2007 17:04 schreef -Blurk- het volgende:
[..]
Dat dansgroepje, nu nog even oefenen op allemaal tegelijk, dan komt het goed![]()
![]()
Swingen moet je met APK doen Lobascaquote:Op dinsdag 4 december 2007 17:06 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Ik liep net te swingen met de stofzuiger
Die is nu vast met een paar Polen aan de wodka, en ziet door de bomen het bos niet meerquote:Op dinsdag 4 december 2007 17:11 schreef -Blurk- het volgende:
[..]
Swingen moet je met APK doen Lobasca
Die ouzo hakt er weer aardig bij je inquote:Op dinsdag 4 december 2007 17:28 schreef Gert het volgende:
Met welk huishoudelijk apparaat swing jij het liefst, Burb?
Gezellig.quote:Op dinsdag 4 december 2007 17:33 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Die ouzo hakt er weer aardig bij je in![]()
Zal ik ook nog wat gaan scoren?
Doen wequote:Op dinsdag 4 december 2007 17:39 schreef Gert het volgende:
[..]
Gezellig.![]()
Ik ga zo ff een paar uur wat anders doen, als jij dan in die tijd ff naar de avondlsijter in Alkmaar fietst?
Dat kan ik hier niet vertellen Gert, komt niet door de censuurquote:Op dinsdag 4 december 2007 17:28 schreef Gert het volgende:
Met welk huishoudelijk apparaat swing jij het liefst, Burb?
quote:Op dinsdag 4 december 2007 16:16 schreef Gert het volgende:
[..]
OK, als we dan toch schaamteloos worden.
Dit onbekende, ongelooflijke reggae-niemendalletje van ABBA vind ik zó leuk.
http://www.youtube.com/watch?v=jf76oouWnbQ
Vooral de zang van de A's rond de refreins. [ afbeelding ]
Die is meer kwijt dan alleen de weg, die is volledig van de pad afquote:
Dat is nog ergerquote:
Heb je het gebookmarkedquote:Op dinsdag 4 december 2007 18:34 schreef Jappie het volgende:
[..]
Echt wel......dit ga ik nog jaren tegen hem gebruiken.![]()
Nou quote& quote& voor mij quote& quote& kan er quote& eik niet genoeg quote& chantagemateriaal quote& boven tafel komen.quote:Op dinsdag 4 december 2007 18:44 schreef Soury het volgende:
En wat zijn dan "voor jou" interessante ontwikkelingen
Geen idee..het stond wel leukquote:Op dinsdag 4 december 2007 18:45 schreef Soury het volgende:
Waarom doen die qoutes het bij MIJ nou weer niet
Kom je weer stoken?quote:Op dinsdag 4 december 2007 18:46 schreef Jappie het volgende:
[..]
Nou quote& quote& voor mij quote& quote& kan er quote& eik niet genoeg quote& chantagemateriaal quote& boven tafel komen.
Sorry .. Kan ik je niet mee helpenquote:Op dinsdag 4 december 2007 18:46 schreef Jappie het volgende:
[..]
Nou quote& quote& voor mij quote& quote& kan er quote& eik niet genoeg quote& chantagemateriaal quote& boven tafel komen.
`quote:Op dinsdag 4 december 2007 18:47 schreef Jappie het volgende:
[..]
Geen idee..het stond wel leuk..dat dan weer wel.
Je kunt het ook overdrijven..quote:Op dinsdag 4 december 2007 18:50 schreef Soury het volgende:
[..]
Sorry .. Kan ik je niet mee helpen![]()
Grrrr ´` ```´ ´`` ´````´````´`````´´```````
Volgens mij...maar ik weet het niet zeker word het veroorzaakt door die aanhalingstekens.quote:Op dinsdag 4 december 2007 18:51 schreef Soury het volgende:
[..]
`
Dacht dat het een bug was maar werkt dus wel bij jou ?
Tja, als het hier gepost wordt lezen de dames het ook en dan blijft het niet lang geheim.quote:Op dinsdag 4 december 2007 18:50 schreef Jappie het volgende:
Nee hoor.....alleen wat informatie inwinnen ivm een grootschalig geheim onderzoek.
Post wel zonder quotesquote:
Hoi... Wat kijk je liefquote:
Hmmmm ..je hebt gelijkquote:Op dinsdag 4 december 2007 18:53 schreef APK het volgende:
[..]
Tja, als het hier gepost wordt lezen de dames het ook en dan blijft het niet lang geheim.
Much better.quote:Op dinsdag 4 december 2007 18:58 schreef Jappie het volgende:
Hmmmm ..je hebt gelijk![]()
![]()
![]()
Geachte SC posters en lurkers,
Mocht u informatie hebben aangaande het grootschalig "geheime" onderzoek waar ik me momenteel mee bezig hou kunt u mij ten alle tijden anoniem PMen...al het door u aangeleverde materiaal zal strikt vertrouwelijk worden behandeld.
En sprakeloosquote:
Rustig aan...ik zie nog geen geel envelopje....een beetje geduld betrachten kan geen kwaad he jongeman.quote:
'Ik hoor het wel' bedoelde ik dan ook als in 'Chill, relax, tranquillo... Ik hoor het vanzelf wel.'quote:Op dinsdag 4 december 2007 19:02 schreef Jappie het volgende:
Rustig aan...ik zie nog geen geel envelopje....een beetje geduld betrachten kan geen kwaad he jongeman.
En het was te veel moeite om dat er de eerste keer gelijk even bij te zetten ?quote:Op dinsdag 4 december 2007 19:05 schreef APK het volgende:
[..]
'Ik hoor het wel' bedoelde ik dan ook als in 'Chill, relax, tranquillo... Ik hoor het vanzelf wel.'
Dat komt omdat ik de hele wereld vandaag lief vindquote:
Heb je de krant soms binnengekregen met een mooie foto van jou?quote:Op dinsdag 4 december 2007 19:09 schreef Veulen het volgende:
[..]
Dat komt omdat ik de hele wereld vandaag lief vind
Valsquoter, ik ben helemaal niet verliefdquote:
Das knap !! Vertel esquote:Op dinsdag 4 december 2007 19:09 schreef Veulen het volgende:
[..]
Dat komt omdat ik de hele wereld vandaag lief vind
Dat ookquote:Op dinsdag 4 december 2007 19:10 schreef -Blurk- het volgende:
Heb je de krant soms binnengekregen met een mooie foto van jou?
Das doodzonde meisquote:Op dinsdag 4 december 2007 19:10 schreef Veulen het volgende:
[..]
Valsquoter, ik ben helemaal niet verliefd
Die andere gluurt stiekum meequote:
Ik begrijp het al, jij hebt reiki gekregen en al je chakra's staan openquote:Op dinsdag 4 december 2007 19:12 schreef Veulen het volgende:
[..]
Dat ook![]()
Maar de wereld is gewoon mooi
quote:Op dinsdag 4 december 2007 19:17 schreef -Blurk- het volgende:
[..]
Ik begrijp het al, jij hebt reiki gekregen en al je chakra's staan open
Als ze dan maar niet op de tocht gaat staan met al die wind de laatste tijd.quote:Op dinsdag 4 december 2007 19:17 schreef -Blurk- het volgende:
[..]
Geen dankquote:Op dinsdag 4 december 2007 19:23 schreef Jappie het volgende:
[..]
Als ze dan maar niet op de tocht gaat staan met al die wind de laatste tijd.![]()
Anyway..gottago..eerste envelopjes zijn binnen; het onderzoek moet door; love you all.![]()
jajaja, in ernstige mate zie ikquote:Op dinsdag 4 december 2007 19:15 schreef Jappie het volgende:
[..]
Die andere gluurt stiekum mee...je hebt mensen die last hebben van een staaroog...zelf mensen die last hebben van een loensend oog...ik ben echter in de gelukkige omstandigheid dat ik leid aan het syndroom van gluur.
En Irene moet ook weg bij Carlo.quote:Op dinsdag 4 december 2007 19:24 schreef Lobasca het volgende:
Mooi, van Basten weg na EK, hij had van mij vandaag wel weggemogen!
Wat dacht je van zijn zuurgraadquote:Op dinsdag 4 december 2007 19:29 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Die zgn mannen hier mankeren allemaal wel wat, wat is jouw handicap?
Ik wist wel dat het gevaarlijk was om de COS te lezenquote:Op dinsdag 4 december 2007 19:17 schreef -Blurk- het volgende:
En op wie ben jij verliefd?quote:Op dinsdag 4 december 2007 19:12 schreef Jappie het volgende:
Das doodzonde meis![]()
....er is niets lekkerder dan verliefd
door het leven gaan hoor.
mun boggelquote:Op dinsdag 4 december 2007 19:29 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Die zgn mannen hier mankeren allemaal wel wat, wat is jouw handicap?
Heel gevaarlijk Veulen, voor je het weet heb je overal openingen en adem je door je stuitjequote:Op dinsdag 4 december 2007 19:34 schreef Veulen het volgende:
[..]
Ik wist wel dat het gevaarlijk was om de COS te lezen
Ik praat je na je vakantie wel bijquote:Op dinsdag 4 december 2007 19:38 schreef APK het volgende:
[..]
Fine wif me, heb er geen verstand van.
De uitzending van dinsdag 4 november - hup Huubquote:Op dinsdag 4 december 2007 19:41 schreef Uierboord het volgende:
Heeft ons hoertje Nadia een stofzuiger in dr kutje gehad om genetisch afval te laten verwijderen?
Poly-amoureusquote:Op dinsdag 4 december 2007 19:44 schreef Jappie het volgende:
[..]
Op allemaal; is er een schonere vorm van narcisme denkbaar ?![]()
Altijd al gedacht dat het een nuttig stuk bot wasquote:Op dinsdag 4 december 2007 19:37 schreef -Blurk- het volgende:
Heel gevaarlijk Veulen, voor je het weet heb je overal openingen en adem je door je stuitje
Ohh leer ik weer es wat. Doet alleen maar au als ik er op valquote:Op dinsdag 4 december 2007 19:55 schreef Veulen het volgende:
[..]
Altijd al gedacht dat het een nuttig stuk bot was
Niet helemaal ...quote:Op dinsdag 4 december 2007 20:13 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Dag fokkers.....alles naar wens?
Wat heb jij nou voor rare avaquote:Op dinsdag 4 december 2007 20:13 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Je zit er zelf ook inquote:
quote:Op dinsdag 4 december 2007 20:13 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Jij word steeds de lucht in gegooidquote:Op dinsdag 4 december 2007 20:20 schreef Soury het volgende:
Je zit er zelf ook in
Briljant weer van NZ
En ik zit op zijn schootquote:Op dinsdag 4 december 2007 20:28 schreef Veulen het volgende:
[..]
Jij word steeds de lucht in gegooid![]()
NZ
Dat ik daar nu niet aan gedacht heb....Ben net klaar met de hele meuk ophangen in huis. Zit ik maar te malen dat ik geen zin in koken heb en ook niet in pizza. Toch maar een pizza in de oven gemikt.....chinees is veeeeeeeel lekkerder.quote:Op dinsdag 4 december 2007 20:19 schreef Soury het volgende:
[..]
Niet helemaal ...![]()
Wacht op de bezorg chinees
Chineesquote:Op dinsdag 4 december 2007 20:29 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Dat ik daar nu niet aan gedacht heb....Ben net klaar met de hele meuk ophangen in huis. Zit ik maar te malen dat ik geen zin in koken heb en ook niet in pizza. Toch maar een pizza in de oven gemikt.....chinees is veeeeeeeel lekkerder.
Nou tis dat ik cash geld in huis heb. Al kan je wel vaak al pinnen enzo.. Maar nog niet bij mijn favo chineesquote:Op dinsdag 4 december 2007 20:29 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Dat ik daar nu niet aan gedacht heb....Ben net klaar met de hele meuk ophangen in huis. Zit ik maar te malen dat ik geen zin in koken heb en ook niet in pizza. Toch maar een pizza in de oven gemikt.....chinees is veeeeeeeel lekkerder.
Wie heb jij allemaal opgehangen dan? Je woonde toch alleen?quote:Op dinsdag 4 december 2007 20:29 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Eén klok, twee reproducties, drie foto'squote:Op dinsdag 4 december 2007 20:36 schreef Gert het volgende:
[..]
Wie heb jij allemaal opgehangen dan? Je woonde toch alleen?
ik wist wel dat er 'iets' met je was.![]()
Sinterklaas feestverlichting wellichtquote:Op dinsdag 4 december 2007 20:36 schreef Gert het volgende:
[..]
Wie heb jij allemaal opgehangen dan? Je woonde toch alleen?
ik wist wel dat er 'iets' met je was.![]()
Ik ken het dilemma. Het huis uit naar je favo restaurant of thuis blijven en genoegen nemen met iets minder......maar wel bezorgdquote:Op dinsdag 4 december 2007 20:34 schreef Soury het volgende:
[..]
Nou tis dat ik cash geld in huis heb. Al kan je wel vaak al pinnen enzo.. Maar nog niet bij mijn favo chinees
Post je PM je geboortedag maar ff, dan zoek ik er de nummer 1 in Nederland bij van toen.quote:Op dinsdag 4 december 2007 20:31 schreef Lobasca het volgende:
Blurk..knal er ff een lekkere discostamper uit de jaren '70 in!
Ah, OK. Dacht ff dat je je nieuwe dressoir aan de muur gespijkerd had.quote:Op dinsdag 4 december 2007 20:39 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Eén klok, twee reproducties, drie foto's
Wat ben jij een flirtquote:Op dinsdag 4 december 2007 20:42 schreef Gert het volgende:
[..]
Post je PM je geboortedag maar ff, dan zoek ik er de nummer 1 in Nederland bij van toen. [ afbeelding ]
Nou dit is super goed !!! Zal wel geen reclame mogen maken ..quote:Op dinsdag 4 december 2007 20:42 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Ik ken het dilemma. Het huis uit naar je favo restaurant of thuis blijven en genoegen nemen met iets minder......maar wel bezorgd
Donequote:Op dinsdag 4 december 2007 20:42 schreef Gert het volgende:
[..]
Post je PM je geboortedag maar ff, dan zoek ik er de nummer 1 in Nederland bij van toen. [ afbeelding ]
Natuurlijk mag je reclame maken, maar ik ben bang dat het koud is tegen de tijd dat ze hier zijn....quote:Op dinsdag 4 december 2007 20:45 schreef Soury het volgende:
[..]
Nou dit is super goed !!! Zal wel geen reclame mogen maken ..
In de kinkerstraat
Moderators worden geacht niet teveel te denken......Doen ze dat toch, dan wordt er wat beton tegenaan gegooid. 't Mag wat kosten in dat geval.quote:Op dinsdag 4 december 2007 20:44 schreef Gert het volgende:
[..]
Ah, OK. Dacht ff dat je je nieuwe dressoir aan de muur gespijkerd had.
Tromgeroffel..........quote:
"t Was gratis hoor.quote:Op dinsdag 4 december 2007 20:48 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Moderators worden geacht niet teveel te denken......Doen ze dat toch, dan wordt er wat beton tegenaan gegooid. 't Mag wat kosten in dat geval.
quote:Op dinsdag 4 december 2007 20:50 schreef Gert het volgende:
[..]
Tromgeroffel..........
Dít vond Nederland het mooist toen jij eruit kwam kruipen:![]()
http://www.youtube.com/watch?v=coE5MvwUOt8
Zo ver gaat het lijstje niet.quote:Op dinsdag 4 december 2007 20:55 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Sommigen zijn echt goed....die denken mee.....![]()
Wat werd er gedraaid in mei 1962.....?
Mag ik ook een verzoek indienen Gert? 1981quote:Op dinsdag 4 december 2007 21:03 schreef Gert het volgende:
[..]
Zo ver gaat het lijstje niet.
De Nederlandse top 40 bestaat sinds 1965.
quote:
Welke datum?quote:Op dinsdag 4 december 2007 21:04 schreef -Blurk- het volgende:
[..]
Mag ik ook een verzoek indienen Gert? 1981
Stout is iets anders dan gestoord....quote:
http://www.google.nl/search?hl=nl&q=online+rijmwoordenboek&meta=quote:Op dinsdag 4 december 2007 21:05 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
![]()
wel moeders met een rijm-achterstand...
Toen was ik er al!quote:Op dinsdag 4 december 2007 21:03 schreef Gert het volgende:
[..]
Oef.quote:
quote:Op dinsdag 4 december 2007 21:09 schreef Mike1964 het volgende:
[..]
Stout is iets anders dan gestoord....
Kudt...ik wordt langzamerhand echt een fossiel....quote:Op dinsdag 4 december 2007 21:03 schreef Gert het volgende:
[..]
Bedankt Gert! Leuk! Ik heb een heel ouderwetse muzieksmaak, hou van alle oude nummers vanaf 1960, en dan vooral de Stones en verder stevige rockmuziek.quote:Op dinsdag 4 december 2007 21:11 schreef Gert het volgende:
[..]
Oef.![]()
D'r zijn een hoop mooiere nummer 1's in dat jaar, maar misschien vind jij 'm wel leuk deze!
http://www.youtube.com/watch?v=ziQBMIBdB9g
Ach, het kan erger.. je zat niet zo ver af van Rubberen Robbie met De Nederlandse sterre die strale overal.quote:Op dinsdag 4 december 2007 21:17 schreef -Blurk- het volgende:
[..]
Bedankt Gert! Leuk! Ik heb een heel ouderwetse muzieksmaak, hou van alle oude nummers vanaf 1960, en dan vooral de Stones en verder stevige rockmuziek.
Heb je al een feestelijk plan?quote:Op dinsdag 4 december 2007 21:13 schreef Lobasca het volgende:
Attentie attentie..de volgende SC is nr 500!!!
quote:Op dinsdag 4 december 2007 21:10 schreef Mike1964 het volgende:
[..]
http://www.google.nl/search?hl=nl&q=online+rijmwoordenboek&meta=
Vullen graagquote:Op dinsdag 4 december 2007 21:13 schreef Lobasca het volgende:
Attentie attentie..de volgende SC is nr 500!!!
Zo'n lieslaars vindt de Sint hebberig.quote:Op dinsdag 4 december 2007 21:28 schreef Soury het volgende:
[..]
Vullen graag [ afbeelding ]
Ik zing er ook nog voor
Ik ga voor de roe, die cadeautjes kunnen mij gestolen worden!quote:Op dinsdag 4 december 2007 21:30 schreef Gert het volgende:
[..]
Zo'n lieslaars vindt de Sint hebberig.
Dat wordt de
[ afbeelding ]
Er passen maar kleine dingetjes in hoor..quote:Op dinsdag 4 december 2007 21:30 schreef Gert het volgende:
[..]
Zo'n lieslaars vindt de Sint hebberig.
Dat wordt de
[ afbeelding ]
Vast veel..jij bent heel braaf en onschuldig geweestquote:Op dinsdag 4 december 2007 21:33 schreef -Blurk- het volgende:
Ik mag lekker 4 schoenen zetten, nee ik móet 4 schoenen zetten, ben benieuwd wat ik krijg van die lieve goede Sint.
Is een ovenwant een sieraad?quote:Op dinsdag 4 december 2007 21:34 schreef Soury het volgende:
[..]
Er passen maar kleine dingetjes in hoor..
Sieraden enzo
Kinky hoor, jij wilt zeker over de kniequote:Op dinsdag 4 december 2007 21:33 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Ik ga voor de roe, die cadeautjes kunnen mij gestolen worden!
quote:Op dinsdag 4 december 2007 21:36 schreef -Blurk- het volgende:
[..]
Kinky hoor, jij wilt zeker over de knie
Vroeg ik daarom dan .. Die heb ik al doosquote:
Great things come in small packages...quote:Op dinsdag 4 december 2007 21:34 schreef Soury het volgende:
[..]
Er passen maar kleine dingetjes in hoor..
Sieraden enzo
Het moet maarquote:Op dinsdag 4 december 2007 21:39 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
SC # 500] Een feestje kan gevierd, de 500-ste volgeklierd Hier gaan we verder.....
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |