Jij mag er best wezen....quote:Op dinsdag 4 december 2007 01:14 schreef CarOnline het volgende:
[..]
Ja, na al dat advies mag dat ook wel.
Ik zie net dat jij een fotootje van mij hebt
Toffe usericons heb je
Die derde foto in je fotoboek, dat is sprekend die nieuwslezeres van RTL4 (ben de naam even kwijt)quote:Op dinsdag 4 december 2007 01:18 schreef CarOnline het volgende:
[..]
Haaa shit, je had me al gequotert
quote:Op dinsdag 4 december 2007 01:19 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Pave wilde een spelletjes SC openen
Gemeen hè?quote:Op dinsdag 4 december 2007 01:18 schreef CarOnline het volgende:
[..]
Haaa shit, je had me al gequotert
Kan ze er aan toevoegen toch?quote:Op dinsdag 4 december 2007 01:19 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Pave wilde een spelletjes SC openen
Argh ja, nou je t zegt!quote:Op dinsdag 4 december 2007 01:19 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Die derde foto in je fotoboek, dat is sprekend die nieuwslezeres van RTL4 (ben de naam even kwijt)
Ben al jaren verliefd op d'r. Ze lacht zo leuk.....quote:Op dinsdag 4 december 2007 01:24 schreef CarOnline het volgende:
[..]
Argh ja, nou je t zegt!
Ja hoe heet ze ook weer..
Loretta Schrijverquote:Op dinsdag 4 december 2007 01:24 schreef CarOnline het volgende:
[..]
Argh ja, nou je t zegt!
Ja hoe heet ze ook weer..
quote:Op dinsdag 4 december 2007 01:25 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Ben al jaren verliefd op d'r. Ze lacht zo leuk.....
Zo beginnen te schelden vanwege een geintje over visitekaartjes, dát vind ik kleinzerig.quote:Op dinsdag 4 december 2007 01:05 schreef Veulen het volgende:
[..]
Nee omdat je een vervelend zuigend rotventje bent die het niet kan laten om elke keer als ik iets zeg wat jij raar vind om daar dan 1 of andere kleinzerige kut grap over te maken.
Ach man misschien moet je is ophouden met zuigen.quote:Op dinsdag 4 december 2007 01:27 schreef Gert het volgende:
Zo beginnen te schelden vanwege een geintje over visitekaartjes, dát vind ik kleinzerig.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |