ik had meer gehoopt op een lul topic... in de zin van slap ouwehoerenquote:Op maandag 3 december 2007 22:57 schreef Ymke het volgende:
Kuttopic
Ja jeee daar is fok niet voor bedoeld hoorquote:Op maandag 3 december 2007 23:15 schreef prupke het volgende:
[..]
ik had meer gehoopt op een lul topic... in de zin van slap ouwehoeren
ow , ik dacht van wel , althans zo komt het overquote:Op maandag 3 december 2007 23:17 schreef Ymke het volgende:
[..]
Ja jeee daar is fok niet voor bedoeld hoor
echt 8?quote:Op maandag 3 december 2007 23:21 schreef Ymke het volgende:
Ik ga lekker naar bed en sinds echt weken morgen eens enorm uitslapen![]()
![]()
De laatste keer dat ik heb uitgeslapen is denk ik 3 maanden geleden , *tandenpoets*quote:Op maandag 3 december 2007 23:25 schreef prupke het volgende:
[..]
echt 8?
ik wens je een hele fijne nachtrust toeslaap lekker
Dan word het hoog tijd iddquote:Op maandag 3 december 2007 23:29 schreef Ymke het volgende:
[..]
De laatste keer dat ik heb uitgeslapen is denk ik 3 maanden geleden , *tandenpoets*
Dank u dame
jij kwajongenquote:Op dinsdag 4 december 2007 00:14 schreef HMaster-II het volgende:
Kritiek leveren op fotoshoots mag niet..
Vooral niet als het shoots zijn die door een MOD zijn geplaatst...
En dan mag je vooral niet zeggen dat "Ik wel kritiek durf te geven"...
Nee dat mag niet van de MODsGaan ze huilen..
En waarschuwen dat ik MODs en Users met rust moet laten.
Dat ik meeloop-users niet van Schaapjesgedrag mag beschuldigen, want dat willen alle users niet hebben.
Behalve als de MOD zegt dat het wel mag, want dan vinden alle users dat ook
![]()
Dus ik heb een BAN van een maand aan mij broek op EOSDigitaal![]()
![]()
![]()
er moet allen nog even een Admin komen om de BAN 100% vast te leggen, omdat de MOD's dat niet mogen
Tot die tijd mag ik nog alles.. Alleen zijn de MODs daar angstvallig bezig om mijn posts te checken en te deleten
je mag wel een uur of 2 van mij hebben... ik doe nu toch niet bij statistiek...quote:Op dinsdag 4 december 2007 07:36 schreef freud het volgende:
Gaaaaaaaaaaaaaaaaaap! Waarom gaat de tijd zo snel? Heb nog teveel te doen.
Gadverdamme, zo erg vind ik dat....zou er strontchaggie van worden. Je voelt je nu zeker net zo'n molletje...quote:Op dinsdag 4 december 2007 10:12 schreef Yoni het volgende:
ik hier?
Om 23.30 uit je werk thuis komen en om 8 uur weer onderweg naar dat werk zijn is niet echt grappig.... ik voel me alsof ik hier geslapen heb en niet weg ben geweest....
zo te zien kun je het vloeiendquote:Op dinsdag 4 december 2007 19:23 schreef loehoes het volgende:
ЗДРАВСТВУЙТЕ
Edit: Uh, dat werkt dus niet.
Ik heb vanmiddag weer Russische les gehad!
In mijn mail kan ik het wel gewoon zien. Maar als ik het hier plak wil het niet.quote:
En ik heb soms al moeite met de Nederlandse!quote:Op dinsdag 4 december 2007 20:54 schreef prupke het volgende:
toetsenbord even instellen op zijn russisch??
Nou ik zou zeggen organiseer er 1quote:
ligt er natuurlijk ook aan wat voor soort meet dat je wil doenquote:Op dinsdag 4 december 2007 22:06 schreef -Robbedoes- het volgende:
P C Hoofdstraat Amsterdam is misschien wel een leuk idee......
Ja ik zat te denken dat we nog nooit een paparazzi meet gedaan hebbenquote:Op dinsdag 4 december 2007 23:01 schreef prupke het volgende:
[..]
ligt er natuurlijk ook aan wat voor soort meet dat je wil doen
Freud rent richting het buffet, met zijn oog op de net uit het vet getrokken kroketten. Fusion cooking Jamie Oliver style gaf aan dat een croissantje met kroket nu helemaal hot is. Binnen recordtijd wordt de frans-belgische combi bereid, en snel neem ik de eerste hap. Gloeiendhete vulling golft als een tsunami van dubieus gerecycled vlees over mijn tongspier heen. Blessure! Medic! Papa tango zulu bij tafel veertien! Nablussen met jus d'orange is het enige wat me te binnen schiet.quote:Op woensdag 5 december 2007 06:08 schreef Xilantof het volgende:
*buffet klaar zet*
Goedemorgen allemaal!
Dat het je maar goed moge bekomen!quote:Op woensdag 5 december 2007 08:02 schreef freud het volgende:
[..]
Freud rent richting het buffet, met zijn oog op de net uit het vet getrokken kroketten. Fusion cooking Jamie Oliver style gaf aan dat een croissantje met kroket nu helemaal hot is. Binnen recordtijd wordt de frans-belgische combi bereid, en snel neem ik de eerste hap. Gloeiendhete vulling golft als een tsunami van dubieus gerecycled vlees over mijn tongspier heen. Blessure! Medic! Papa tango zulu bij tafel veertien! Nablussen met jus d'orange is het enige wat me te binnen schiet.
Gulzig probeer ik met het door de nobele sinaasappel opgeofferde vocht mijn helse pijnen te stillen. Maar helaas, ik giet abusievelijk het goedje niet in mijn oesofagus, maar in mijn trachea! Nu wordt mij kristalhelder waarom het destijds agent orange heette! Napalm over mijn strotteklepje wordt niet gewaardeerd. Hoestend probeert mijn lichaam nog enigzins zaken te stabiliseren, maar de hoop is mij al vervlogen.
Het tafelkleed voor mij ziet er ondertussen uit als een post modernistisch kunstwerk. Een mooi palet van bruin, geel en grijs siert het tot voorheen smetteloze damasten tafellinnen voor mij. Sierlijk trek ik een merkstift uit mijn binnenzak en signeer het tafelkleed. Mijn colbert recht trekkend sta ik voldaan op. Betalen hoeft niet, mijn kunst is meer waard. Snel snuit ik nog mijn neus in een relatief schoon hoekje. Een tip geven siert immers de mensch!
Dobro utroquote:Op dinsdag 4 december 2007 19:23 schreef loehoes het volgende:
ЗДРАВСТВУЙТЕ
Edit: Uh, dat werkt dus niet.
Ik heb vanmiddag weer Russische les gehad!
Nou, als ie Agent Orange met Napalm gaat vergelijken, komt het nooit meer goed met die jongen.quote:Op woensdag 5 december 2007 08:34 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Dat het je maar goed moge bekomen!
Oepsquote:Op woensdag 5 december 2007 14:28 schreef CompuMess het volgende:
Binnenkort in het Aankopen meldttopic: 1 stuks UV filter ø72mm ...
[ afbeelding ]
Ik ben benieuwd of Carglass hier ook nog iets mee kan...
Gelukkig werkt alles (op het UV-werende deel van het geheel na) nog naar behoren, ben wel ernstig blij dat ik een voorzetvenster op het ding heb had zitten!!
Auw!quote:Op woensdag 5 december 2007 14:28 schreef CompuMess het volgende:
Binnenkort in het Aankopen meldttopic: 1 stuks UV filter ø72mm ...
[ afbeelding ]
Ik ben benieuwd of Carglass hier ook nog iets mee kan...
Gelukkig werkt alles (op het UV-werende deel van het geheel na) nog naar behoren, ben wel ernstig blij dat ik een voorzetvenster op het ding heb had zitten!!
Heb het idd ook verzekerd!quote:Op woensdag 5 december 2007 14:43 schreef -Robbedoes- het volgende:
[..]
Oeps
Hoe krijg je dat voor elkaar?
Dit is dus voor mij de reden om al mijn stuff te verzekeren.
Tof!quote:Op woensdag 5 december 2007 21:36 schreef sanger het volgende:
tvp
Noem het gebrek aan inspiratie, gebrek aan slaap en een onnoemlijk traag FOK!quote:
Fok is echt klote de laatste dagen... Mijn hemeltje...quote:Op woensdag 5 december 2007 22:29 schreef sanger het volgende:
[..]
Noem het gebrek aan inspiratie, gebrek aan slaap en een onnoemlijk traag FOK!
Dan heb je teveel bewogen..quote:Op woensdag 5 december 2007 22:32 schreef marcb1974 het volgende:
Oke, nu maar eens een nuttige vraag,
als al mijn foto's onscherp zijn, kan dat dan liggen aan de sluitertijden? 1/10 tot 1/60 is te weinig zeker zonder statief of flits?
Ligt een beetje aan je brandpuntsafstand. Bij 1/60s kun je tot ong. 55mm goed uit de hand schieten. Was toch z'n vuistregeltje voor?quote:Op woensdag 5 december 2007 22:32 schreef marcb1974 het volgende:
Oke, nu maar eens een nuttige vraag,
als al mijn foto's onscherp zijn, kan dat dan liggen aan de sluitertijden? 1/10 tot 1/60 is te weinig zeker zonder statief of flits?
Klopt.quote:Op woensdag 5 december 2007 22:49 schreef kvdv het volgende:
[..]
Ligt een beetje aan je brandpuntsafstand. Bij 1/60s kun je tot ong. 55mm goed uit de hand schieten. Was toch z'n vuistregeltje voor?
Die kende ik nog nietquote:Op donderdag 6 december 2007 06:07 schreef Xilantof het volgende:
[..]
Klopt.
je sluitertijd moet minimaal 1/"je brandpuntsafstand" zijn. Met als absoluut minimum 1/60.
Als je op 200mm schiet dus een sluitertijd van minimaal 1/200e.
Uiteraard kun je bij jezelf na gaan of dit opgaat, of dat je wat sneller/langzamer kan gaan zittenmaar zo luid ii de vuistregel
Bij Pannen heb je zeker een snelle sluitertijd nodig.quote:Op donderdag 6 december 2007 08:36 schreef sanger het volgende:
[..]
Die kende ik nog niet
Gaat dat ook op bij pannen?
De sluitertijd bij pannen hangt af van je onderwerp. Heb je alleen maar een eenparige beweging (bijvoorbeeld een auto) dan kun je erg laag gaan zitten. 1/30 bij een 35mm lens is dan zeer goed mogelijk. Heb je te maken met bijvoorbeeld een schaatser waar een aantal lichaamsdelen in een andere beweging bewegen dan in de rijrichting dan moet je hoger gaan zitten om dat ook nog scherp te hebben. Zeker later in koers als het lijf gaat schokken vanwege de inspanning. Daar zit minimaal boven de 1/100 om iig het hoofd en de romp scherp te houden. Maar een erg snelle sluitertijd >1/250 werkt weer averechts, dan is je achtergrond niet meer onscherp.quote:Op donderdag 6 december 2007 09:01 schreef -Robbedoes- het volgende:
[..]
Bij Pannen heb je zeker een snelle sluitertijd nodig.
[Pannen] Show hier je panfoto's effe een schopje naar het Pan-Topic.quote:Op donderdag 6 december 2007 09:12 schreef sanger het volgende:
Dus de vuistregel gaat bij pannen niet altijd op?
Schaatser lijkt me indd wel erg lastig
Ik controleer ook vaak de ritsen van mijn tas.quote:Op woensdag 5 december 2007 15:41 schreef CompuMess het volgende:
[..]
Heb het idd ook verzekerd!
Het glaswerk begon een eigen leven toen ik m'n tas in de auto zwaaide. Op de een of andere manier was er een rits open blijven staan en het glas maakte dankbaar gebruik van de aanwezige centrifugaalkracht om eens lekker aan de zwaartekracht te kunnen proeven. Die proeverij eindigde zo'n 80 cm onder het vertrekpunt, met een dof gekraak van glas en gevloek van ondergetekende, op de aldaar aanwezige betonklinkerkeien...
korte versie: hij is uit m'n tas gelazerd.
FOK! is traag misschienquote:Op donderdag 6 december 2007 20:42 schreef -Robbedoes- het volgende:
Wat is het de laatste tijd rustig hier.
Waar zit iedereen??
Dat is het zeker.quote:
En nuttig als het goed is....maar gezien je PIquote:
Owh, dat zeker wel!quote:Op donderdag 6 december 2007 21:22 schreef sanger het volgende:
[..]
En nuttig als het goed is....maar gezien je PI
Dat vind ik ook altijd op cursussen, meestal zo rond de koffiepauzequote:Op donderdag 6 december 2007 21:23 schreef Xilantof het volgende:
[..]
Owh, dat zeker wel!
Maar was op een gegeven moment gewoon écht tijd om naar huis te gaan
licht eraan hoe je "kwaliteit" definieert denk ik...quote:Op donderdag 6 december 2007 22:08 schreef prupke het volgende:
even een vraagje : heeft de kwaliteit (kleuren ) van het printen van een foto te maken met de kallibratie van je scherm?"
De regen moet toch niet verkeerd zijn voor wat spectaculaire actiesquote:Op vrijdag 7 december 2007 08:05 schreef freud het volgende:
Aloha! Gisteren een Mazda MX-5 coupe onder mijn bips gehad. Leuke auto, maar niet met regen en zware wind. Maar eens dunnetjes over doen in de zomer. Misschien dan een RX8 losbabbelen en een leuk model erin
.
Mja, met een nieuwe cabrio van 40K onder je bips driftend een bocht door was wel cool jaquote:Op vrijdag 7 december 2007 08:21 schreef sanger het volgende:
[..]
De regen moet toch niet verkeerd zijn voor wat spectaculaire acties
Je had toch wel de kap dicht mag ik hopenquote:Op vrijdag 7 december 2007 08:40 schreef freud het volgende:
[..]
Mja, met een nieuwe cabrio van 40K onder je bips driftend een bocht door was wel cool ja.
Had een cabrio, geen badkuipquote:Op vrijdag 7 december 2007 08:43 schreef sanger het volgende:
[..]
Je had toch wel de kap dicht mag ik hopen
Freudke.... Kerel....quote:Op vrijdag 7 december 2007 08:05 schreef freud het volgende:
Aloha! Gisteren een Mazda MX-5 coupe onder mijn bips gehad. Leuke auto, maar niet met regen en zware wind. Maar eens dunnetjes over doen in de zomer. Misschien dan een RX8 losbabbelen en een leuk model erin
.
*kuch* Weet niet welke Clarckson jij bedoelt, maar degene van Topgear was lovend...quote:Op vrijdag 7 december 2007 09:40 schreef HMaster-II het volgende:
[..]
Freudke.... Kerel....![]()
Mazda![]()
Een sportive cabrio, het blijft een Mazda![]()
Mazda, het meest saaie merk allertijden![]()
Al bouwt Mazda een auto die een Ferrari helemaal zoek rijdt (en dat wil makkelijk), het blijft een Mazda![]()
Deze Mazda affikpost werd mede mogelijk gemaakt door Jeremy Clarckson's view on Mazda in TopGearTM
quote:Op vrijdag 7 december 2007 12:44 schreef freud het volgende:
[..]
*kuch* Weet niet welke Clarckson jij bedoelt, maar degene van Topgear was lovend...
http://nl.youtube.com/watch?v=VJ79KXjk7Ls
Maar wel een knappe roadster in het assortiment. En de wankelmotorquote:Op vrijdag 7 december 2007 15:13 schreef -Robbedoes- het volgende:
Moet ook zeggen dat Mazda's nou niet bepaald een sportief merk is.
Das tof!quote:Op vrijdag 7 december 2007 11:59 schreef loehoes het volgende:
Oeh, mijn moeder wil weer jonge katjes nemen!
Nou, ze hebben met de nieuwe styling best hun best gedaan. Wat ze aan vermogen uit die wankelmotor persen is indrukwekkend. Het is alleen wel allemaal plastic en beetje 'net niet' qua interieur, maar de Mazda3 Executive waar ik ook wel eens in rij is best luxe voor het geld.quote:Op vrijdag 7 december 2007 15:13 schreef -Robbedoes- het volgende:
Moet ook zeggen dat Mazda's nou niet bepaald een sportief merk is.
Ford dus in dit gevalquote:Op vrijdag 7 december 2007 20:12 schreef Xilantof het volgende:
[..]
Zo is er nog maar weinig écht origineel
Dat blijft over ja!quote:
Zou morgen naar Valkenswaard gaan om de Dakar PreProloog te doen. Kreeg het er thuis helaas niet door. Zolang mijn zoontje thuis is ben ik ieder weekend wel van huis geweestquote:Op vrijdag 7 december 2007 20:23 schreef Xilantof het volgende:
[..]
Dat blijft over ja!
Nog mensen leuke fotografische dingen gepland dit weekend?
Jupquote:Op vrijdag 7 december 2007 20:23 schreef Xilantof het volgende:
[..]
Dat blijft over ja!
Nog mensen leuke fotografische dingen gepland dit weekend?
Das jammer! Denk dat dat wel fotografisch interessant is!quote:Op vrijdag 7 december 2007 20:35 schreef sanger het volgende:
[..]
Zou morgen naar Valkenswaard gaan om de Dakar PreProloog te doen. Kreeg het er thuis helaas niet door. Zolang mijn zoontje thuis is ben ik ieder weekend wel van huis geweest
Kijk dat is altijd leuk!quote:Op vrijdag 7 december 2007 21:19 schreef kvdv het volgende:
[..]
Jupmisschien wel een showkeesje aan het eind van dit weekend
Zo tof!quote:
zijquote:Op vrijdag 7 december 2007 21:43 schreef sanger het volgende:
Hoe groot is hij wel niet Chanty?
jakkesquote:Op vrijdag 7 december 2007 21:54 schreef marcb1974 het volgende:
Las vanmiddag iets bij ons op het intranet over een collega op een andere afdeling die een ongeluk heeft gehad en is overleden. Wij nog gokken wat er dan gebeurd is. En dan lees ik de site van het ad
UPC afstands bediening dat je kat daar mee wil spelenquote:Op vrijdag 7 december 2007 21:38 schreef Chanty het volgende:
En dees inclusief flauwe tekst![]()
[ afbeelding ]
groot
Sterkte Markb1974quote:
Misschien een idee om daar samen met je zoon naar toe te gaan?quote:Op vrijdag 7 december 2007 20:35 schreef sanger het volgende:
[..]
Zou morgen naar Valkenswaard gaan om de Dakar PreProloog te doen. Kreeg het er thuis helaas niet door. Zolang mijn zoontje thuis is ben ik ieder weekend wel van huis geweest
bij mij is iets groen op het beeldscherm , als ik de foto doorstuur en die persoon print hem uit dan is het niet groenquote:Op vrijdag 7 december 2007 05:41 schreef Xilantof het volgende:
[..]
licht eraan hoe je "kwaliteit" definieert denk ik...
Goedemorgen!
*buffet klaar zet*
Dan heeft je printer niet het goede kleurprofiel (of je monitor niet de goede, ligt eraan welke je als standaard houd).quote:Op vrijdag 7 december 2007 23:09 schreef prupke het volgende:
[..]
bij mij is iets groen op het beeldscherm , als ik de foto doorstuur en die persoon print hem uit dan is het niet groen
(ik heb hem zelf nog niet uitgeprint , misschien maar eens doen )
Monitor calibreren is stap 1. En bij die instellingen daarvan hoort een printer-profiel. Die kun je vaak vinden op de sites van de fabrikanten (gok ik zo).quote:Op vrijdag 7 december 2007 23:18 schreef prupke het volgende:
owkee..
(weet je ook waar je dat kan instellen ? ook voor de apple ? )
quote:Op vrijdag 7 december 2007 23:52 schreef prupke het volgende:
btw : wij krijgen glasvezel![]()
100mb up and downYeahhhhh
sorry ...quote:Op vrijdag 7 december 2007 23:54 schreef marcb1974 het volgende:
[..]damn,
dat is reden voor een feestje wel
Feestje mag hoorquote:Op zaterdag 8 december 2007 00:01 schreef prupke het volgende:
[..]
sorry ...
maar dan kan je even je mind op iets anders zetten
(kende je die collega erg goed? (als ik vragen mag ? )
dat maakt het niet minder erg ....quote:Op zaterdag 8 december 2007 00:03 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Feestje mag hoor
Kende haar een beetje, van zien en 1 keer paar woorden mee gesproken.
Sterkte man!quote:Op vrijdag 7 december 2007 21:54 schreef marcb1974 het volgende:
Las vanmiddag iets bij ons op het intranet over een collega op een andere afdeling die een ongeluk heeft gehad en is overleden. Wij nog gokken wat er dan gebeurd is. En dan lees ik de site van het ad
Ik zou het niet weten Flash!quote:Op zaterdag 8 december 2007 13:56 schreef Dr_Flash het volgende:
Hoi allemaal
Even een vluggertjeWeet iemand toevallig een soort firmware hack die de 640 x 480 foto modus van een Powershot S3 IS gewoon totaal vermoordt? Zoeen cam heeft 6 megapixels, 2 GB kost een scheet en drie knikkers tegenwoordig, en op zoeen boutresolutie fotograferen wil je dus gewoon NOOIT. En je wilt dus ook niet dat die modus ineens ingeschakeld blijkt te zijn als je langs wat knopjes komt
Gefeliciteerdquote:Op zaterdag 8 december 2007 12:59 schreef Chanty het volgende:
Alweer 4 jaartjes samen met vieze harry
Wordt het niet eens tijd voor een badje dan?quote:Op zaterdag 8 december 2007 12:59 schreef Chanty het volgende:
Alweer 4 jaartjes samen met vieze harry
Volgens mij moet je heel wat knopjes bewust in drukken om zo ver te komen.quote:Op zaterdag 8 december 2007 13:56 schreef Dr_Flash het volgende:
Hoi allemaal
Even een vluggertjeWeet iemand toevallig een soort firmware hack die de 640 x 480 foto modus van een Powershot S3 IS gewoon totaal vermoordt? Zoeen cam heeft 6 megapixels, 2 GB kost een scheet en drie knikkers tegenwoordig, en op zoeen boutresolutie fotograferen wil je dus gewoon NOOIT. En je wilt dus ook niet dat die modus ineens ingeschakeld blijkt te zijn als je langs wat knopjes komt
Oh ja, dat is vlak bijquote:Op zondag 9 december 2007 01:07 schreef prupke het volgende:
afslag 21 valkenswaard
dat heeft voor mij te weinig om het lijf.....quote:
Da's toch in de buurt van Heeze??quote:Op zondag 9 december 2007 17:17 schreef prupke het volgende:
zo vanaag naar de strabrechtse heide geweest
lekker uitgewaaid
klopt idd . het is er mooi en lekker rustigquote:Op zondag 9 december 2007 17:29 schreef -Robbedoes- het volgende:
[..]
Da's toch in de buurt van Heeze??
Mooie platen kunnen maken voor het wedstrijd thema?
dank jequote:Op zondag 9 december 2007 22:35 schreef -Robbedoes- het volgende:
Ja die kan zo de wedstrijd in.
Ik vind die andere ondanks de wat vreemde verhouding mooier.quote:Op zondag 9 december 2007 22:55 schreef prupke het volgende:
[..]
dank je
wat vind je mooier dan de andere die ik gepost heb?
lekker dank je welquote:Op maandag 10 december 2007 05:39 schreef Xilantof het volgende:
Goedemorgen.
*ontbijt regelt voor heel FOT*
Tast toe!
quote:Op maandag 10 december 2007 05:39 schreef Xilantof het volgende:
Goedemorgen.
Tast toe!
quote:Op maandag 10 december 2007 08:59 schreef loehoes het volgende:
Goeiemoggel!
quote:Op maandag 10 december 2007 09:02 schreef HMaster-II het volgende:
[..]koop een echt toetsenbord
![]()
Goede morgem Loehoes en de rest
quote:
Zo zie je zelfs het beste paard struikeld wel eensquote:Op maandag 10 december 2007 09:51 schreef HMaster-II het volgende:
[..]
Robje jij wereldverbeteraar!!!
Inderdaadquote:Op maandag 10 december 2007 10:18 schreef -Robbedoes- het volgende:
[..]
Zo zie je zelfs het beste paard struikeld wel eens
Laat ik nou denken dat het struikelden is dus met een d.......quote:
Oeh, is er nog wat overquote:Op maandag 10 december 2007 05:39 schreef Xilantof het volgende:
Goedemorgen.
Tast toe!
Misschien zit er nog een beetje hond in de potquote:
Gefeliciteerd!quote:Op maandag 10 december 2007 12:44 schreef Chanty het volgende:![]()
![]()
Whoehoeoeoeoe
![]()
![]()
Net gewonnen met de posterpresentatie op de VU.
De laatste paper die we moesten schrijven (met zn tweetjes) moesten we aan de hand van een poster presenteren en de docenten waren het er unaniem over eens dat die van mijn vriendin en mij het beste was. Wederom een nachtelijke ingeving van mij geweest![]()
Flesje wijn en een boekenbon van 10 euro gekregenmaar de eer is eigenlijk veel toffer
En over t cijfer hoeven we ons ook geen zorgen meer te maken
Tofquote:Op maandag 10 december 2007 12:44 schreef Chanty het volgende:![]()
![]()
Whoehoeoeoeoe
![]()
![]()
De laatste paper die we moesten schrijven (met zn tweetjes) moesten we aan de hand van een poster presenteren en de docenten waren het er unaniem over eens dat die van mijn vriendin en mij het beste was. Wederom een nachtelijke ingeving van mij geweest![]()
Flesje wijn en een boekenbon van 10 euro gekregenmaar de eer is eigenlijk veel toffer
Tof voor jequote:Op maandag 10 december 2007 12:44 schreef Chanty het volgende:![]()
![]()
Whoehoeoeoeoe
![]()
![]()
Ziet er lekker uit xila!quote:Op maandag 10 december 2007 20:18 schreef Xilantof het volgende:
laatst een shoot voor sieraden gedaan. Toch niet geheel ontevreden
[ afbeelding ]
Ook dat ziet er lekker uit An!quote:Op maandag 10 december 2007 21:01 schreef An24 het volgende:
[..]
Ziet er lekker uit xila!
Zelf ben ik ook een beetje trots. Ik heb onlangs wat katten gefotografeerd. Ik moet ze nog bewerken (ik denk dat er wel een showcase komt) maar ze wilde alvast wat hebben voor de site en de kerst. En nu zijn deze plaatjes dus op hun sites geplaatst! Erg leuk zo'n opdracht:De bewerkingen zijn overigens door de opdrachtgevers naar eigen wens gedaan.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
ik struikelquote:Op maandag 10 december 2007 11:55 schreef -Robbedoes- het volgende:
[..]
Laat ik nou denken dat het struikelden is dus met een d.......
Ehhmm, Chanty. Mensen kunnen nog verkeerde gedachten krijgenquote:Op maandag 10 december 2007 22:04 schreef Chanty het volgende:
* Chanty stuitert door de slowchat heen
Ik ben zo blij, blij, blij![]()
Kan iemand me pliessss platspuiten
Met wat jij gepost hebt in dat andere topic, is dat een gevaarlijke vraagquote:Op maandag 10 december 2007 22:04 schreef Chanty het volgende:
Dit is meer een vraag die thuis hoort in het keldertjequote:Op maandag 10 december 2007 22:04 schreef Chanty het volgende:
quote:Op maandag 10 december 2007 22:15 schreef freud het volgende:
[..]
Met wat jij gepost hebt in dat andere topic, is dat een gevaarlijke vraag.
Laat de school en show de lingeriequote:Op maandag 10 december 2007 22:22 schreef Chanty het volgende:
Heren toch
Ik ben blij omdat ik gewonnen heb op school, en omdat ik supertoffe lingerie heb gekocht waar ik al heeel lang naar zocht
zie topic in USquote:Op maandag 10 december 2007 22:25 schreef -Robbedoes- het volgende:
[..]
Laat de school en show de lingerie
ga maar zoeken op fok, ga niet alles voorkauwenquote:Op maandag 10 december 2007 22:25 schreef -Robbedoes- het volgende:
[..]
Laat de school en show de lingerie
Ik doe niet aan merkjesquote:Op maandag 10 december 2007 22:26 schreef prupke het volgende:
[..]
zie topic in US
speciaal merkje chanty?
vroeg ik me af omdat je er zo lang naar op zoek wasquote:Op maandag 10 december 2007 22:28 schreef Chanty het volgende:
[..]
Ik doe niet aan merkjesIk draag alles als ik het maar mooi vind
Komt omdat ik vrij kieskeurig ben in model ed. Ik zocht al jaren een jarretelgordel, maar mocht niet te breed zijn, niet te smal, niet teveel gedoe eraan enz. Zo gaat dat wel vaker, ik heb dan iets in mijn hoofd en dan moet het ook precies zo zijnquote:Op maandag 10 december 2007 22:32 schreef prupke het volgende:
[..]
vroeg ik me af omdat je er zo lang naar op zoek was
OMG ik zeg niets meer.quote:Op maandag 10 december 2007 22:26 schreef Chanty het volgende:
[..]
ga maar zoeken op fok, ga niet alles voorkauwen
ben ik blij dat ik met een string van de zeeman meteen klaar benquote:Op maandag 10 december 2007 22:37 schreef Chanty het volgende:
[..]
Komt omdat ik vrij kieskeurig ben in model ed. Ik zocht al jaren een jarretelgordel, maar mocht niet te breed zijn, niet te smal, niet teveel gedoe eraan enz. Zo gaat dat wel vaker, ik heb dan iets in mijn hoofd en dan moet het ook precies zo zijnEn betaalbaar want ik is nog altijd arme student
Had een tijd geleden ook al een leuk gordeltje gezien, maar 60 euries...
![]()
Ik ben ook al een half jaar lang op zoek naar een babyblauw kanten ondergoed setje. Niet te sexy, maar ook weet niet te oma achtig met allerlei bloemen, en dan heb ik ook weer eisen over het blauw en zoMaar ik vind het nog wel een keer
dan wordt het wel stil in de scquote:Op maandag 10 december 2007 22:38 schreef -Robbedoes- het volgende:
[..]
OMG ik zeg niets meer.
vrouwen in lingerie met bij behorende panties
Oh maar dat heb ik ook al es gehad hoorquote:Op maandag 10 december 2007 22:42 schreef prupke het volgende:
[..]
ben ik blij dat ik met een string van de zeeman meteen klaar ben
v&d hebben we niet meer...quote:Op maandag 10 december 2007 22:50 schreef Chanty het volgende:
[..]
dan wordt het wel stil in de sc
[..]
Oh maar dat heb ik ook al es gehad hoor![]()
en verder kom ik ook nooit verder dan V&D, Hunkemoller, livera en H&M
Misschien dat ik daarom zo lang zoek
aan het einde van elke wereld woon jij?quote:Op maandag 10 december 2007 22:53 schreef prupke het volgende:
[..]
v&d hebben we niet meer...
hunkemøller ook nie
H&M ok al nie
en de livera wel maar die vinnik te duur
Ik ben alleen stil als ik slaap.quote:Op maandag 10 december 2007 22:50 schreef Chanty het volgende:
[..]
dan wordt het wel stil in de sc
[..]
aahwww zal ik eens kijken of ik een nuttige reactie kan geven?quote:Op maandag 10 december 2007 22:58 schreef -Robbedoes- het volgende:
[..]
Ik ben alleen stil als ik slaap.
Had een opmerking geplaatst in het discussie topic van het maand gedoe.
Maar daar reageert ook al niemand op
Zo jammerquote:Op maandag 10 december 2007 23:02 schreef Chanty het volgende:
[..]
aahwww zal ik eens kijken of ik een nuttige reactie kan geven?
[edit] Gekijkt: maar kan je niet helpen
lult iets van Brabantse nachten zijn lang.....quote:Op maandag 10 december 2007 23:22 schreef -Robbedoes- het volgende:
Truste.![]()
Doet de laatste even het licht uit
* Chanty doet het licht uitquote:Op maandag 10 december 2007 23:22 schreef -Robbedoes- het volgende:
Truste.![]()
Doet de laatste even het licht uit
OMGquote:Op dinsdag 11 december 2007 16:08 schreef PdeHoog het volgende:
Ja hoiIk kwam vanmorgen op kantoor en heb tot 10 minuten geleden lekker lopen rennen omdat er problemen waren
Maar goed...da's voorbij. Nu nog ff een model zien te vinden voor een fotoclub-opdracht en dan zijn we weer op orde
Dit jaar nog maar 6 dagen werken
Werken? Wa's da?quote:Op dinsdag 11 december 2007 16:28 schreef HMaster-II het volgende:
[..]
OMGJe gaat echt nog iets doen dit jaar
quote:
quote:
Dat heeft toch ook wel wat.quote:Op dinsdag 11 december 2007 19:31 schreef An24 het volgende:
[..]
denkt hij weer aan
![]()
Ben wel blij hoor, nu kan ik ook de wat serieuze opdrachten aannemen, niet meer dat onprofessionele doek met punaises in de muur steken
Jij probeerde het nog uit te leggen natuurlijk, maar dat was net alsof je tegen een muur praatte...quote:
Hahaha...idd: sorry muurtje, het spijt me..zal ik een knuffelmuur van je maken? Hij was niet voor rede vatbaarquote:Op dinsdag 11 december 2007 20:10 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Jij probeerde het nog uit te leggen natuurlijk, maar dat was net alsof je tegen een muur praatte...
Thanks! Ben er erg blij meequote:Op dinsdag 11 december 2007 21:37 schreef loehoes het volgende:
Wat tof an24! Dat hoop ik ooit ook nog eens te hebben!Eerst maar flink sparen haha!
ik heb er een met alle apperatuur die je wenst... nu nog eens een keer inspiratie krijgen en veel tijdquote:Op woensdag 12 december 2007 00:11 schreef Dickies het volgende:
Eigen studiotje zou ik ook wel willen. Later als ik groot ben dan maar.
Met tap dusquote:Op woensdag 12 december 2007 00:14 schreef prupke het volgende:
[..]
ik heb er een met alle apperatuur die je wenst... nu nog eens een keer inspiratie krijgen en veel tijd
Heb de aflevering gezien ja. Leuk systeemquote:Op woensdag 12 december 2007 00:39 schreef prupke het volgende:
voor autoliefhebbers en mensen die rustig kunnen blijven in een auto
filmpje van topgear
http://www.kladblog.com/content/html/200712/bmw330.asp
Altijd leukquote:Op woensdag 12 december 2007 06:04 schreef -Robbedoes- het volgende:
Goedemorgen.
Ga zo eerst mijn dochter even naar de bus brengen.
Die gaan met school voor 1 dag naar Keulen.
Kerstmarkt toch daar?quote:Op woensdag 12 december 2007 06:04 schreef -Robbedoes- het volgende:
Goedemorgen.
Ga zo eerst mijn dochter even naar de bus brengen.
Die gaan met school voor 1 dag naar Keulen.
Hey hey,quote:Op dinsdag 11 december 2007 23:18 schreef prupke het volgende:
wat heb je precies aangeschaft an?
(als ik zo nieuwsgierig mag zijn?)
Zinj alle onderdelen binnen? Ben benieuwd naar de combi van he achtergrondsysteem en die wollige mammoeten die jij huiskatten noemtquote:Op woensdag 12 december 2007 07:53 schreef An24 het volgende:
Hey hey,
Ik heb een achtergrondsupportsysteem met papierrollen gekocht!
Morgen allen!Weer fijn een dagje werken!
Wel benieuwd naar je kerst als ie niet bewogen is.quote:
Vroege vogel hier ja!quote:Op donderdag 13 december 2007 06:00 schreef Sugar het volgende:
Hee, er zat al iemand aan tafel!
thanksquote:Op woensdag 12 december 2007 22:37 schreef prupke het volgende:
@an : fijn he die rollen papier
gefeli
gefeliciteerdquote:
ik heb geen idee hoe die van ons het gaat vinden maar gok dat we ook een kat uit de boom mogen plukken morgenquote:Op donderdag 13 december 2007 20:25 schreef prupke het volgende:
[..]
gefeliciteerd
* prupke 4 poezels heeft , waarvan er 1tje driedubbele adhd heeft , dus wij hebben geen boom
Ik heb vandaag een neppert gekocht...maar durf hem pas in het weekend op te tuigen. Dan kan ik de katten in de gaten houdenquote:Op donderdag 13 december 2007 20:32 schreef Chanty het volgende:
[..]
ik heb geen idee hoe die van ons het gaat vinden maar gok dat we ook een kat uit de boom mogen plukken morgenhij staat nu nog te acclimatiseren op de gang
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |