ik had meer gehoopt op een lul topic... in de zin van slap ouwehoerenquote:Op maandag 3 december 2007 22:57 schreef Ymke het volgende:
Kuttopic
Ja jeee daar is fok niet voor bedoeld hoorquote:Op maandag 3 december 2007 23:15 schreef prupke het volgende:
[..]
ik had meer gehoopt op een lul topic... in de zin van slap ouwehoeren
ow , ik dacht van wel , althans zo komt het overquote:Op maandag 3 december 2007 23:17 schreef Ymke het volgende:
[..]
Ja jeee daar is fok niet voor bedoeld hoor
echt 8?quote:Op maandag 3 december 2007 23:21 schreef Ymke het volgende:
Ik ga lekker naar bed en sinds echt weken morgen eens enorm uitslapen![]()
![]()
De laatste keer dat ik heb uitgeslapen is denk ik 3 maanden geleden , *tandenpoets*quote:Op maandag 3 december 2007 23:25 schreef prupke het volgende:
[..]
echt 8?
ik wens je een hele fijne nachtrust toeslaap lekker
Dan word het hoog tijd iddquote:Op maandag 3 december 2007 23:29 schreef Ymke het volgende:
[..]
De laatste keer dat ik heb uitgeslapen is denk ik 3 maanden geleden , *tandenpoets*
Dank u dame
jij kwajongenquote:Op dinsdag 4 december 2007 00:14 schreef HMaster-II het volgende:
Kritiek leveren op fotoshoots mag niet..
Vooral niet als het shoots zijn die door een MOD zijn geplaatst...
En dan mag je vooral niet zeggen dat "Ik wel kritiek durf te geven"...
Nee dat mag niet van de MODsGaan ze huilen..
En waarschuwen dat ik MODs en Users met rust moet laten.
Dat ik meeloop-users niet van Schaapjesgedrag mag beschuldigen, want dat willen alle users niet hebben.
Behalve als de MOD zegt dat het wel mag, want dan vinden alle users dat ook
![]()
Dus ik heb een BAN van een maand aan mij broek op EOSDigitaal![]()
![]()
![]()
er moet allen nog even een Admin komen om de BAN 100% vast te leggen, omdat de MOD's dat niet mogen
Tot die tijd mag ik nog alles.. Alleen zijn de MODs daar angstvallig bezig om mijn posts te checken en te deleten
je mag wel een uur of 2 van mij hebben... ik doe nu toch niet bij statistiek...quote:Op dinsdag 4 december 2007 07:36 schreef freud het volgende:
Gaaaaaaaaaaaaaaaaaap! Waarom gaat de tijd zo snel? Heb nog teveel te doen.
Gadverdamme, zo erg vind ik dat....zou er strontchaggie van worden. Je voelt je nu zeker net zo'n molletje...quote:Op dinsdag 4 december 2007 10:12 schreef Yoni het volgende:
ik hier?
Om 23.30 uit je werk thuis komen en om 8 uur weer onderweg naar dat werk zijn is niet echt grappig.... ik voel me alsof ik hier geslapen heb en niet weg ben geweest....
zo te zien kun je het vloeiendquote:Op dinsdag 4 december 2007 19:23 schreef loehoes het volgende:
ЗДРАВСТВУЙТЕ
Edit: Uh, dat werkt dus niet.
Ik heb vanmiddag weer Russische les gehad!
In mijn mail kan ik het wel gewoon zien. Maar als ik het hier plak wil het niet.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |