Dat staat in de mail, daarom denk ik dat het om credits gaatquote:Omschrijving bestelling: Credit x 4,800
aangezien ze door geef luik zijn zouden ze 0,0 cent krijgen...quote:Op maandag 10 december 2007 00:53 schreef L.Denninger het volgende:
[..]
Zo hee, daar zullen ze niet van terug hebben !
quote:Op maandag 10 december 2007 20:38 schreef mschol het volgende:
mochten ze echt moeilijk gaan doen (denk het niet dat dat uberhaupt zou gebeuren, aangezien zij nihil aan kosten hebben gemaakt) dan gaat het allemaal gezellig richting rechtsbijstand...
en ik heb zo het idee dat ze er dan bar weinig zin meer in hebben na een tijdje...
Paypal werkt met machtigingen, dus je hoeft maar je bank op te bellen of langs te gaan en je hebt je geld de volgende dag weer terug, ik had mijn 1300+ euro ook zo terug toen ik hier achter kwam.quote:Op maandag 12 januari 2009 22:29 schreef YoshiBignose het volgende:
Nee. Nu moet je PayPal aangeven dat het zomaar betaald is en gaan zij IP adressen enzo opzoeken blabla. Kansloos. Dat bedrijf is zogenaamd veilig met al hun zogenaamde praatjes, maar als je daar leeggeroofd wordt dan heb je geen poot om op te staan. Gelukkig is het maar 20 pond.
Wat bazel je nou... bank opbellen? Je bedoelt als je direct iets betaald via PayPal met een leeg account, zodat het via je bank loopt? Ja duh. Maar ik bedoel als je geld op je PayPal account zelf hebt staan.quote:Op dinsdag 13 januari 2009 20:20 schreef metallicattim het volgende:
[..]
Paypal werkt met machtigingen, dus je hoeft maar je bank op te bellen of langs te gaan en je hebt je geld de volgende dag weer terug, ik had mijn 1300+ euro ook zo terug toen ik hier achter kwam.
Eb wat bazel jij nou allemaal? Doe eens rustig man...quote:Op dinsdag 13 januari 2009 21:23 schreef YoshiBignose het volgende:
[..]
Wat bazel je nou... bank opbellen? Je bedoelt als je direct iets betaald via PayPal met een leeg account, zodat het via je bank loopt? Ja duh. Maar ik bedoel als je geld op je PayPal account zelf hebt staan.
In dat bericht zal een link hebben gestaan naar een website van hun waar je die transacties op kan geven als verdacht etc, maar goed , ik help je wel even. 3 muisklikken op hun website leert dat 0900 265 89 50 het nummer van hun klantenservice is.quote:Op maandag 12 juli 2010 10:42 schreef operafreak het volgende:
Hallo,
Ik heb op dit moment iets dergelijks aan de hand.
Ik kreeg een bericht, dat er 4x een bedrag van NT$500TWD wordt afgeschreven van mijn Paypal rekening naar Soft-World International Corp.
Nou heb ik contact opgenomen via E-mail met PayPal en ik kan niet bij de klantenservice komen. Als ik inlog, dan krijg ik een formulier om mijn creditcard en bankgegevens in te vullen.
Via Paypal word ik ook niet wijzer. Ik heb wel bericht gehad, dat er iets met mijn rekening niet in orde is en dat ik geen transacties kan doen.
Ik ben al een tijd het Nederlandse telefoonnummer aan het zoeken. Weet iemand misschien het telefoonnummer van Paypal
en net als in het geval boven jou, als dit via machtiging van je bankrekening/creditcard wordt afgeschreven kan je bank dit zo voor je terugboeken. dan kan paypal zelf achter hun geld bij Soft-World aan gaan.quote:Op maandag 12 juli 2010 10:42 schreef operafreak het volgende:
Hallo,
Ik heb op dit moment iets dergelijks aan de hand.
Ik kreeg een bericht, dat er 4x een bedrag van NT$500TWD wordt afgeschreven van mijn Paypal rekening naar Soft-World International Corp.
Nou heb ik contact opgenomen via E-mail met PayPal en ik kan niet bij de klantenservice komen. Als ik inlog, dan krijg ik een formulier om mijn creditcard en bankgegevens in te vullen.
Via Paypal word ik ook niet wijzer. Ik heb wel bericht gehad, dat er iets met mijn rekening niet in orde is en dat ik geen transacties kan doen.
Ik ben al een tijd het Nederlandse telefoonnummer aan het zoeken. Weet iemand misschien het telefoonnummer van Paypal
Heb je inmiddels ook je creditcard laten blokkeren, en je paypall wachtwoord veranderd, het mail account waarop je paypall staat het wachtwoord veranderd en je PC een ZEER uitgebreide virusscan laten doen op voornamelijk keyloggers?quote:Op maandag 12 juli 2010 17:23 schreef operafreak het volgende:
Hallo Fruitiloop, Byte_me en Metallicattin. Bedankt voor jullie reacties. Speciaal voor het telefoonnummer van PayPal. Het probleem is, dat ik na het inloggen, niet meer op de site van Paypal kom om iets op te zoeken, zoals het telefoonnummer. Ik kom na het inloggen op een site, waar ik mijn bankgegevens en/of creditcardgegevens in moet vullen. Dat vertrouwde ik niet.
Ik heb gebeld en daar bleek, dat er problemen waren met mijn adres of zo. Ze vroegen me een rekening of iets dergelijks te sturen, ter verificatie. Daarna zouden ze de blokkade opheffen. Dat heb ik inmiddels gedaan.Even afwachten.
Voor die afschrijving moest ik me wenden tot mijn bank. Het bleek, dat het geld nog niet van mijn creditcard was afgeschreven. Ze hadden wel een verzoek liggen. Ik moest maar contact opnemen met die firma in Taiwan. Werd het geld toch afgeschreven zouden ze mij een formulier sturen voor terug storten. Ze konden het niet van te voren blokkeren.?????
Ik heb die firma een E-mail gestuurd. Nu maar even afwachten.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |