SUKKELquote:Op dinsdag 4 december 2007 13:34 schreef metallicattim het volgende:
Dank je, maar dat jij nu mijn naam post, wat ik niet kan veranderen vind ik niet echt fijn van je.
quote:Op dinsdag 4 december 2007 13:40 schreef Poepoog het volgende:
[..]
Want het staat al niet in je profiel [afbeelding] [afbeelding]
ALS ik uberhaupt al 1 keer iets aangevraagd had, zou dat kunnen, maar ik heb helemaal niets aangevraagd...quote:Op dinsdag 4 december 2007 18:35 schreef Alicey het volgende:
Is het niet gewoon een foutje op de website waardoor in plaats van één keertje er een heleboel keertjes een bedrag is afgeschreven?
Dus laat je je gegevens gewoon rondslingeren....quote:Op dinsdag 4 december 2007 22:32 schreef metallicattim het volgende:
[..]
ALS ik uberhaupt al 1 keer iets aangevraagd had, zou dat kunnen, maar ik heb helemaal niets aangevraagd...
@iedereen, zoals je merkt, moet ik echt voorzichtiger worden
Pas wel op dat PayPal je dan niet gaat pakken...quote:Op donderdag 6 december 2007 20:52 schreef metallicattim het volgende:
Heb het geld al terug op mn rekening staan! Thx to een oplettende medewerkster van de Rabobank.
Die zag dat het allemaal machtigingen waren en heeft ze dus gewoon teruggeboekt!
Ik heb ze meteen terug gemaild dat het al geregeld is.quote:Op zaterdag 8 december 2007 11:03 schreef Poepoog het volgende:
[..]
Pas wel op dat PayPal je dan niet gaat pakken...
Alsof PayPal er mee akkoord gaat dat je buiten hun om het geld terug laat storten waardoor zij met een kostenpost komen te zittenquote:Op zaterdag 8 december 2007 11:14 schreef metallicattim het volgende:
[..]
Ik heb ze meteen terug gemaild dat het al geregeld is.
Neemt niet weg dat iemand een strafbaar feit heeft gepleegd, dus ik ga wel verder om te kunnen achterhalen wie het geweest is, mjah ik ga ervanuit dat ik die nooit zal vinden...
hmmmm, 1300 euro kwijt of mn paypal account.... lastig hoor.quote:Op zaterdag 8 december 2007 11:18 schreef Poepoog het volgende:
[..]
Alsof PayPal er mee akkoord gaat dat je buiten hun om het geld terug laat storten waardoor zij met een kostenpost komen te zittenEr zal vast wel iets over in de voorwaarden staan, maar ik kan mij niet voorstellen dat ze hier blij van worden.
Tja, account kwijt, en een deurwaarder voor je deur.quote:Op zaterdag 8 december 2007 11:35 schreef Byte_Me het volgende:
[..]
hmmmm, 1300 euro kwijt of mn paypal accopunt.... lastig hoor.
Ehmm hoe kom je erbij dat paypal kosten maakt? Ik heb toch geen geld van paypal terug laten boeken.quote:Op zaterdag 8 december 2007 11:18 schreef Poepoog het volgende:
[..]
Alsof PayPal er mee akkoord gaat dat je buiten hun om het geld terug laat storten waardoor zij met een kostenpost komen te zittenEr zal vast wel iets over in de voorwaarden staan, maar ik kan mij niet voorstellen dat ze hier blij van worden.
Codemasters is hun geld niet kwijt, jij hebt toch niet direct geld aan hun overgemaakt? Je hebt het via PayPal overgemaakt, en die hebben nu een strop van 1300 euro die ze bij Codemasters proberen terug te halen.quote:Op zaterdag 8 december 2007 17:59 schreef metallicattim het volgende:
[..]
Ehmm hoe kom je erbij dat paypal kosten maakt? Ik heb toch geen geld van paypal terug laten boeken.
Als er iemand zou moeten klagen is het Codemasters wel ( waar het geld dus in eerste instantie onterecht heen ging en nu dus door de bank terug geboekt is ) en ik zou blij zijn als die contact met mij zouden opnemen, want contact met hun opnemen ( op email na ) is best lastig.
paypal zal hier alleen als "bank" fungeren en verliest dus niks...quote:Op zaterdag 8 december 2007 23:32 schreef Poepoog het volgende:
[..]
Codemasters is hun geld niet kwijt, jij hebt toch niet direct geld aan hun overgemaakt? Je hebt het via PayPal overgemaakt, en die hebben nu een strop van 1300 euro die ze bij Codemasters proberen terug te halen.
ha zouden ze bij mij moeten proberen, zomaar geld van m'n rekening te trekken...quote:Op zondag 9 december 2007 23:24 schreef Fe2O3 het volgende:
Het zijn geen credits, waarsch. lord of the rings online accounts, zal wel van een goud verkopertje oid zijn (je hebt al je wachtwoorden al vervangen toch? ^^) wel apart dat ze je paypal info hebben gekregen als je het niet speelt ...
Zou zsm paypal blokkeren of iig de machtiging van ze intrekken over je bankrekening en CC; paypal is niet de meest vriendelijke qua geld terugkrijgen en zomaar van je rekening afhalen omdat ze achten dat dat nodig is.
Zo hee, daar zullen ze niet van terug hebben !quote:Op maandag 10 december 2007 00:17 schreef mschol het volgende:
[..]
ha zouden ze bij mij moeten proberen, zomaar geld van m'n rekening te trekken...
dan wordt het teruggeboekt + geblokkeerd
quote:Op maandag 10 december 2007 00:53 schreef L.Denninger het volgende:
Zo hee, daar zullen ze niet van terug hebben !
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |