Ik denk dat iemand je wachtwoord te pakken heeft gekregen en nu 127 lotr accountjes heeft, codemasters mailen, paypall mailen, gewoon net briefje doen, grote kans dat je gewoon je geld terugkrjigt en die accountjes wel geblokkeerd worden door codemasters, desnoods bel je zequote:Op maandag 3 december 2007 22:49 schreef metallicattim het volgende:
Hallo allemaal,
is er iemand bekend met "Codemasters Software Limited"?
Ik ben dit weekend slachtoffer geworden van Paypal fraude, dit "bedrijf" heeft ingebroken op mijn account en 127x ¤10,53 afgeschreven van mijn rekening!
Uiteraard heb ik al stappen ondernomen met paypal, maar het is eff afwachten hoe het allemaal gaat verlopen.
Morgen ga ik iig mijn verzekering bellen i.v.m. rechtshulp en hoe ik te werk moet gaan.
Ik wil graag weten of meer mensen hier last van hebben gehad of misschien tips hebben voor mij, want dik 1300 euro is echt VEEL geld voor mij en ik zit er ook een beetje doorheen nu...
Snap niet hoe dit gebeurd is, want ik klik nooit op mailtjes/sites die ook maar een beetje onbetrouwbaar lijken...
Toch is het gebeurd op 1 of andere manier.
Als iemand kan helpen zou ik zeer dankbaar zijn!
Grtz Tim
http://www.codemasters.nl/contact/quote:MASSIVELY MULTIPLAYER AND ONLINE GAMING ONDERSTEUNING
Voor technische en installatie ondersteuning op gebied van Massively Multiplayer en Online Gaming ga je naar:
Web : cogsupport.codemasters.com
Voor betalingen en klantenondersteuning op gebied van Massively Multiplayer and Online Gaming, bel dan met:
Telefoon : 0044 1926 816032
Dat hoeft natuurlijk niet. Het eerste wat een beetje oplichter doet zodra die een geldig PayPal email adres plus wachtwoord in handen heeft gekregen is een ander email adres toevoegen ...quote:Op maandag 3 december 2007 23:33 schreef Poepoog het volgende:
1300 euro![]()
![]()
![]()
Heb je geen emailtjes gekregen dan van elke afschrijving
Daar krijg je een mail van op je hoofdemail, dus die is wsc ook gekraaktquote:Op maandag 3 december 2007 23:35 schreef Riparius het volgende:
[..]
Dat hoeft natuurlijk niet. Het eerste wat een beetje oplichter doet zodra die een geldig PayPal email adres plus wachtwoord in handen heeft gekregen is een ander email adres toevoegen ...
Ja. Er zijn hele volksstammen die als wachtwoord voor het PayPal account hetzelfde wachtwoord gebruiken als dat van de betreffende emailbox, en dan is het natuurlijk een eitje.quote:Op maandag 3 december 2007 23:42 schreef Poepoog het volgende:
[..]
Daar krijg je een mail van op je hoofdemail, dus die is wsc ook gekraakt
quote:Op dinsdag 4 december 2007 09:51 schreef Scorpie het volgende:
TVP, ben benieuwd wat de uitkomst is.
Inderdaad een beetje groot bedrag om zo op je Paypal rekening te laten staan...quote:Op maandag 3 december 2007 23:33 schreef Poepoog het volgende:
1300 euro![]()
![]()
![]()
Heb je geen emailtjes gekregen dan van elke afschrijving
Het wordt ook afgeschreven van een gekoppelde CC als er 0,00 euro op je PayPal rekening staat hoor, dat heeft er niets mee te maken. Ik heb nooit iets op mijn PayPal rekening staan en kan toch gewoon betalingen verrichten.quote:Op dinsdag 4 december 2007 12:58 schreef bug_me_not2 het volgende:
[..]
Inderdaad een beetje groot bedrag om zo op je Paypal rekening te laten staan...
**** = door mij veranderd.quote:Geachte Tim ****,
Deze e-mail bevestigt dat u Codemasters Software Limited (custservice@codemasters.com) $15,00 USD hebt betaald met PayPal.
De wisselkoers voor deze aankoop is 1 EUR = 1,42555USD
--------------------------------------------------------------------------------
--------------------------------------------------------------------------------
Betalingsgegevens
Transactiegegevens: ****
Prijs object: $15,00 USD
Totaal: $15,00 USD
Omschrijving bestelling: Credit x 4,800
Object-/productnummer: 40
Koper: Tim *****
Bericht: COGPAS Micropayment: Credit x 4,800
Gegevens van factuurovereenkomst
Id van PayPal-ontvangstbewijs: ******
Omschrijving van factuurovereenkomst: COGPAS Micropayments
Gebruikte betaalbronnen
Rabobank Bankrekening (Bevestigd) xxxxxx****: ¤10,53 EUR
Wisselkoers: 1,42555
Omgerekend: Van EUR naar USD
Ik denk dat het dan allemaal wel goedkomt, mjah eerst zien dan geloven!quote:Mijnheer *****, eerst en vooral onze excuses voor het ongemak. Deze
betalingen zijn inmiddels allemaal geblokeerd omdat ons veiligheidssysteem
dit onmiddelijk heeft stop gezet na betaling. Wij hebben dit momenteel in
onderzoek zodat wij deze betalingen kunnen terugdraaien. De fout ligt
mogelijk bij de site zelf. Dit zijn wij aan het onderzoeken. Zo kan u
verwachten dat dit geld zo snel moglijk teruggestort word.
Want het staat al niet in je profielquote:Op dinsdag 4 december 2007 13:34 schreef metallicattim het volgende:
Dank je, maar dat jij nu mijn naam post, wat ik niet kan veranderen vind ik niet echt fijn van je.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |