abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_55021573
Op mensen die niet opletten als een topic op scherp staat en dan te LUI zijn om een nieuwe te maken en dan ook GEEN linkje naar het nieuwe maken!!

Jullie zijn toch godverdomme geen Ambtenaar!!!

This message was Sponsored: By Frankie

[ Bericht 15% gewijzigd door Sickert op 03-12-2007 21:55:26 ]
Narf!
pi_55021584
*Boos kijkt*
Narf!
  maandag 3 december 2007 @ 21:57:28 #3
63192 ursel
"Het Is Hier Fantastisch!
pi_55021828
Ik zat filmpie te kijken..
En had hem op scherp gezet..

Weer verder gaat..
pi_55021921
quote:
Op maandag 3 december 2007 21:57 schreef ursel het volgende:
Ik zat filmpie te kijken..
En had hem op scherp gezet..

Weer verder gaat..
met scherp zetten
Narf!
  maandag 3 december 2007 @ 22:01:34 #5
36796 Morpheus2002
Radio 49 | DJ.Morph
pi_55021932

Geef die Pool de schuld bouwpakket!
Niets Is Sterker Dan Dat Ene Woord; Feyenoord! Mijn Feyenoord!
  maandag 3 december 2007 @ 22:10:53 #6
141900 Mr_Baus
Sexy PKM hoer!
pi_55022142
TVP olé olé

GO Sickert!

Leuk tweak computernerd weetje trouwens; extreem dikke voedingen zijn onzin, wist ik al maar ik kan het nu enigsinds bevestigen. Ik kom niet boven de 500 watt, dit is nog zonder de raptors in raid en wat reutemeteut eromheen, maar dat zal niet zo bijzonder veel extra's vragen...
I'd rather be whacking Tango's
HK 416 D - In a world of compromise, some men don't..
pi_55023360
quote:
Op maandag 3 december 2007 22:01 schreef Morpheus2002 het volgende:

Geef die Pool de schuld bouwpakket!
krijgt ie hier niet de schuld dan?
jij hebt er trouwens ook een handje van

en Ambtenaren krijgen nu eenmaal altijd de schuld.
dat jij er een bent daar kan ik dan weinig aan doen..

wees blij dat ik de Prius grappen te vaak gemaakt heb en ze dus ook niet meer oprakel
Narf!
pi_55023510
Was CoD aan het spelen...
Kan je ergens je stats zien als je via de pc speelt?
BoF!
pi_55023595
quote:
Op maandag 3 december 2007 23:07 schreef Shizzle_Nizzle het volgende:
Was CoD aan het spelen...
Kan je ergens je stats zien als je via de pc speelt?
NEE

ik ben BOOS
dat je CoD aan het spelen was is al helemaal schandalig en bevestigd jouw luiheid
bij deze ben je verbannen van alles wat met BoF te maken heeft!
Narf!
pi_55023728
quote:
Op maandag 3 december 2007 23:11 schreef Sickert het volgende:

[..]

NEE

ik ben BOOS
dat je CoD aan het spelen was is al helemaal schandalig en bevestigd jouw luiheid
bij deze ben je verbannen van alles wat met BoF te maken heeft!
Sorry
BoF!
pi_55023983
Homos Net weer even geCoDed Blijft leuk

Nu even een biertje en wat TV kijken en dan snel weer slapen, morgen weer aan de scriptie. Hopelijk zegt m'n begeleider dan volgende week dat ie t goed genoeg vindt om te tekenen
Eerste beste voetbalkenner binnen BoF!
[b]Winnaar van de Band of FOK!kers Michael Rasmussen Award[/b]
Alpe d'Huez (1:16), Col du Telegraphe (0:56) & Col du Galibier (1:20)
pi_55024025
quote:
Op maandag 3 december 2007 19:48 schreef FJD het volgende:

Ik ga niet ergens zitten met een instelling van "doorzoeken en dan na een tijdje direct weer weg". Ik ga er met volle overtuiging in of ik blijf er weg. Met zo'n halve instelling is je motivatie ook ver te zoeken en zo iemand wil ik liever niet worden. Ik begrijp dat je eerste baan nooit perfect is maar perfectie is niet iets wat ik hier nastreef. Het moet een goede baan zijn in de meeste facetten en een paar facetten mogen voldoende zijn.

Zou via via nog Philips kunnen proberen maar dat is dan weer 1:20 reistijd enkele reis, ook niet ideaal Of ook bij Siemens
26K bruto per jaar is wel extreem weinig voor iemand die WO geschoold. Waarom kijk je niet wat je bij Philips kunt doen, aan de reistijd moet je wel kunnen wennen. Ligt de vestiging in Eindhoven of in A'dam Amstel? Ik moet bij.v nu elke dag vanaf Dordrecht naar de zuid-as in A'dam en dat is iets van 1:10 minuten. Heb ik van mijn vrouwtje een psp gekregen, lief he , kan ik gewoon pes 6 spelen of filmpies kijken. En anders kun je altijd een boek lezen. Sowieso is het werken voor grote bedrijven imo alleen maar gunstig voor je carriere. Bij Siemens zou ik nog gaan twijfelen, kan op een gegeven moment tegen je gaan werken. tenzij jij en je liefje op verschillende vestigingen werken.

Je kunt helaas niet altijd de ideale baan krijgen. Er is bijna altijd wel iets wat je niet eraan bevalt.
Before all else, be armed.
pi_55024071

[tvp]sub[/tvp]
pi_55024301
quote:
Op maandag 3 december 2007 23:28 schreef Umm-Qasr het volgende:
26K bruto per jaar is wel extreem weinig voor iemand die WO geschoold. Waarom kijk je niet wat je bij Philips kunt doen, aan de reistijd moet je wel kunnen wennen. Ligt de vestiging in Eindhoven of in A'dam Amstel? Ik moet bij.v nu elke dag vanaf Dordrecht naar de zuid-as in A'dam en dat is iets van 1:10 minuten. Heb ik van mijn vrouwtje een psp gekregen, lief he , kan ik gewoon pes 6 spelen of filmpies kijken. En anders kun je altijd een boek lezen. Sowieso is het werken voor grote bedrijven imo alleen maar gunstig voor je carriere. Bij Siemens zou ik nog gaan twijfelen, kan op een gegeven moment tegen je gaan werken. tenzij jij en je liefje op verschillende vestigingen werken.
Philips moet ik nog verder achteraan gaan maar dat kan alleen in Amstel; Eindhoven CS is al 1:50 Amstel is 1:20 deur-deur. Dat is weliswaar een tikkie aan de lange kant maar goed tegenwoordig met aan huis werken kun je altijd een beetje schipperen. Zo'n drama vind ik de trein ook weer niet.

Lief van je vriendin idd PSP is echt een kick dingetje Is het al gelukt of niet? Anders mail ik m'n pa even. Er zijn een paar echt verslavende puzzelspelletjes voor en als je GTA III nog niet hebt gespeeld dan is Liberty City stories ook wel geinig

Boek lezen doe ik niet aan. Dan kijk ik wel een nieuwe aflevering van 24, the Simpsons, South Park of Heroes op m'n iPhone

Siemens heeft twee vestigingen dus dat zou nog kunnen maar goed het heeft wel iets raars natuurlijk. He kom je zondag de 16e ook naar Den Haag? Overdag beetje Sinterklaas, 's avonds uit eten en daarna gewoon ergens in de stad nog wat drinken. Je kunt blijven slapen als je wilt
pi_55024736
quote:
Op maandag 3 december 2007 23:41 schreef FJD het volgende:

[..]

Philips moet ik nog verder achteraan gaan maar dat kan alleen in Amstel; Eindhoven CS is al 1:50 Amstel is 1:20 deur-deur. Dat is weliswaar een tikkie aan de lange kant maar goed tegenwoordig met aan huis werken kun je altijd een beetje schipperen. Zo'n drama vind ik de trein ook weer niet.

Lief van je vriendin idd PSP is echt een kick dingetje Is het al gelukt of niet? Anders mail ik m'n pa even. Er zijn een paar echt verslavende puzzelspelletjes voor en als je GTA III nog niet hebt gespeeld dan is Liberty City stories ook wel geinig

Boek lezen doe ik niet aan. Dan kijk ik wel een nieuwe aflevering van 24, the Simpsons, South Park of Heroes op m'n iPhone

Siemens heeft twee vestigingen dus dat zou nog kunnen maar goed het heeft wel iets raars natuurlijk. He kom je zondag de 16e ook naar Den Haag? Overdag beetje Sinterklaas, 's avonds uit eten en daarna gewoon ergens in de stad nog wat drinken. Je kunt blijven slapen als je wilt
Ik kreeg een aanbod om aan de slag te gaan bij een kantoor dat in de Rembrandt-toren zit. De reistijd vanuit Dordrecht daar naartoe was 1:30. Dat vond ik net iets te veel van het goede. Bovendien wilden ze absoluut niet onderhandelen over de arbeidsvoorwaarden en werd ik letterlijk gedwongen om binnen één per sé een beslisisng te nemen om daar te gaan beginnen of niet. Toe heb ik meteen bedankt, ondanks het salaris waar je u tegen zegt. Nu een ander aanbod gekregen van kantoor op zuid-as, minder hard werken, hele goede sfeer, een mentaliteit die mij ligt, iets inleveren qua salaris maar dat is niet het allerbelangrijkste!

Het is nog niet gelukt om dat ding te kraken. Bovendien is er een eerste dode pixel te zien dus dat ding gaat teurg naar Sony waarschijnlijk. Kan je vader dat ding ombouwen?

Maybe dat ik zou kunnen op de 16de, hangt beetje af van aantal dingen. Maar lijkt me wel weer lachen. Ik denk dat ik dan sowieso het Sint gebeuren skip en direct naar de stad kom.
Before all else, be armed.
pi_55024859
Trusteeee
Ow ja mijn killing streak is 22
BoF!
pi_55024914
quote:
Op dinsdag 4 december 2007 00:05 schreef Umm-Qasr het volgende:
Toe heb ik meteen bedankt, ondanks het salaris waar je u tegen zegt. Nu een ander aanbod gekregen van kantoor op zuid-as, minder hard werken, hele goede sfeer, een mentaliteit die mij ligt, iets inleveren qua salaris maar dat is niet het allerbelangrijkste!
Werksfeer is belangrijker, van 80 uur werken in de week wordt je echt niet gelukkig
quote:
Het is nog niet gelukt om dat ding te kraken. Bovendien is er een eerste dode pixel te zien dus dat ding gaat teurg naar Sony waarschijnlijk. Kan je vader dat ding ombouwen?
Hoorde net dat t hardwarematig moest, dacht dat t softwarematig moest. Dan moet je maar even met JP babbelen
quote:
Maybe dat ik zou kunnen op de 16de, hangt beetje af van aantal dingen. Maar lijkt me wel weer lachen. Ik denk dat ik dan sowieso het Sint gebeuren skip en direct naar de stad kom.
Flauw hoor Maar laat het van tevoren dan even weten, dan houden we er rekening mee met de reservering en kunnen we ook kijken of ze aan je eet wensen kunnen voldoen
pi_55026588
Bier en tieten
n
pi_55026967
mogguh
pi_55026998
quote:
Op zondag 2 december 2007 19:48 schreef ENlarge_YourPenisNOW het volgende:

[..]

ik neem aan dat je er weer een in een potje hebt gestopt

mijn trip naar CH was heerlijk, beetje door de alpen sjouwen, rondjes rijden etc. PICS:

Oja, ben ook nog een BOFfer in de hotelbar tegengekomen, leuke avond gehad hoor

[ afbeelding ]
Goed om te horen dat je het uitstekend naar je zin hebt gehad. En uiteraard vond ik het ook een gezellige avond
quote:
Op maandag 3 december 2007 12:08 schreef Sickert het volgende:
Sorry maar
zullen we met zn allen de opstelling maken
voor het grote oranje maken en kijken wie er het verst naast zit

van der Sar

Heitinga - Boulahrouz - Ooijer - Bouma

De Zeeuw

Seedorf - vd Vaart/Bronckhorst

Sneijder/vd Vaard

v Persie - van Nistelrooy

Ok mjin duit in het zakje nog dan
quote:
Op dinsdag 4 december 2007 00:17 schreef FJD het volgende:
Werksfeer is belangrijker, van 80 uur werken in de week wordt je echt niet gelukkig
Van het hoge (aanvangs) salaris wordt je ook niet gelukkig. Waar het in werkomstandigheden omgaat is het totaal pakket aan primaire en secundaire arbeidsvoorwaarden en bijkomend de werksfeer en houding van management. Dat soort zaken bepaald of je het naar je zin hebt. Als jij vier weken werkt met tegenzin dan compenseert een hoger salarisstrookje dat negatieve effect niet meer.

Meeste mensen gaan meer verdienen bij een sprong van een naar een andere werkgever. Ik heb bij mijn laatste overgang juist iets ingeleverd om ander werk te kunnen doen. Ik ben destijds als HBO'er ooit ook begonnen met 2850 gulden, zonder 13e maand en zo. Wel weer met leasebak. Werkte er daarnaast op de zaterdag nog bij, bij de PTT wat ik tijdens me studietijd ook al deed.

Ik vraag me ook af waarom mensen altijd vergelijken. Veel vergelijkingen gaan namelijk krom, omdat je alleen het salaris hoort maar nooit wat over vergoedingen, bonussen, ondersteuning in cursussen en andere sfeerverhogende zaken.

Kortom als je veel wil verdienen moet je een functie met een commercieel getinte actie nemen. Lager basissalaris maar een bonus die zeer hoog kan oplopen waar je zelf invloed op hebt of als ZZP'er gaan werken, hou je je volledige uurtarief muv belastingen voor je zelf. Maar jah dan heb je weer andere sores.

[ Bericht 1% gewijzigd door Cardinal_NL op 04-12-2007 07:59:01 ]
Sniping is poetry in slow motion, up untill I pull the trigger.
[FoD] Cardinal
pi_55027143
Bij LCMG begon ik op ¤1850 3 jaar geleden. En wat ik wel goed vind is als je als wo'er of hbo'er dezelfde functie bekleed dat het salaris gewoon hetzelfde blijft.

Wat ook opzich dan weer belangrijk is zijn de sec. arbeidsvoorwaarde die ook een hoop compenseren.
pi_55027159
quote:
Op dinsdag 4 december 2007 08:11 schreef staticdata het volgende:
Bij LCMG begon ik op ¤1850 3 jaar geleden. En wat ik wel goed vind is als je als wo'er of hbo'er dezelfde functie bekleed dat het salaris gewoon hetzelfde blijft.

Wat ook opzich dan weer belangrijk is zijn de sec. arbeidsvoorwaarde die ook een hoop compenseren.
Werk je daar nog steeds ?
[FoD] Cardinal
pi_55027164
quote:
Op dinsdag 4 december 2007 07:49 schreef Cardinal_NL het volgende:
Ik vraag me ook af waarom mensen altijd vergelijken. Veel vergelijkingen gaan namelijk krom, omdat je alleen het salaris hoort maar nooit wat over vergoedingen, bonussen, ondersteuning in cursussen en andere sfeerverhogende zaken.

Kortom als je veel wil verdienen moet je een functie met een commercieel getinte actie nemen. Lager basissalaris maar een bonus die zeer hoog kan oplopen waar je zelf invloed op hebt of als ZZP'er gaan werken, hou je je volledige uurtarief muv belastingen voor je zelf. Maar jah dan heb je weer andere sores.
Als een bedrijf erg veel lager beloont dan zijn de secundaire voorwaarden ook niet echt uitblinken en al helemaal niet zo veel beter zijn dat het een euro of 500,- verschil gaat maken
pi_55027186
quote:
Op dinsdag 4 december 2007 08:13 schreef Cardinal_NL het volgende:

[..]

Werk je daar nog steeds ?
nog wel ja . maar ben wel flink gestegen qua salaris. Maar hoezo
pi_55027206
quote:
Op dinsdag 4 december 2007 08:17 schreef staticdata het volgende:

[..]

nog wel ja . maar ben wel flink gestegen qua salaris. Maar hoezo
Strakke actie om KPN binnen te halen.

Maar de rotzooi die zie hier bij het UWV presteren

Tis om te huilen zulke slechte prestaties er geleverd worden
[FoD] Cardinal
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')