quote:
Op dinsdag 4 december 2007 01:20 schreef Mika25 het volgende:06 Jaap
03 Huub
04 Lieke <--
00 Brian
00 Amanda
01 geen keuze
Nog steeds Lieke wegens gebrek aan beter. Uiteraard is haar gezeur irritant, maar met iemand als Huub om je heen zou ik ook de hele dag sjachie zijn.
Buiten dat is het maar de vraag of het nog zin heeft om een poll te houden. Brian en Amanda hadden oneindig veel CP's zonder dat de redaktie daar iets aan deed, ze hebben het zelfs toegegeven. Daarnaast heb je ook nog de bekentenissen dat ze achter de schermen regelmatig familie op bezoek krijgen onder de noemer "tandarts/doktor". Uiteraard hadden we dat vermoeden al, maar sinds deze week hebben de bewoners daar meermaals over gelekt. Kortom, het CP-system stelt niets meer voor, en de Popi-poll heeft dan natuurlijk ook geen zin meer...
De popopoll hier heeft denk ik nog wel zin, het smssen heeft denk ik totaal geen zin. De Febo manipuleert.
Ik denk namelijk aan het volgende en door de selectieprocedure is gebleken:
Huub bleek bekend te staan als iemand die door het vuur gaat om drank, vrouwen, roem en geld, krijgt hij niet wat hij wil dan kan agressie daar zijn. Over de vele vele nare karaktertrekken heb ik het nu maar helemaal niet. Dus wat doe je dan?
Gooi die popo eerst lekker hoog en daarna laten zakken - doel >>>> kijken hoe hij eerst lekker zijn gang kon gaan met feesten en beesten, agressie door drank vooral, en hoe gaat hij nu om met als hij dat absurde uiterste en manipulatieve gedrag ( naar het hokje ook ) niet meer heeft , hoe gaat hij met dat verlies om. Zoals we zien zeer slecht en hij overweegt de villa te willen verlaten met zijn jaardag.
Die Dennis, ach gossie, klampen aan zusje verder kon en durfde hij niks bleek via de selectie, om hem aan te sporen gooide men toch lekker die procenten omhoog naar de 17 ?
Doel >>>> De vorige ontslagronde drong niet tot hem door, hij deed nog niks met de groep etc. behalve alleen met Nadia te zijn en nog fluisterend ook. Jammer dan, de 17 % zogenaamde smsjes hebben niet geholpen, ja dan krijg je de toneelhaak. Die had voorkomen kunnen worden, Jaap moest hem zelfs nog aansporen, maar het hielp niet.
Dus wat houd smssen in, ik krijg echt het idee dat de popo gekoppeld is aan prestaties qua lering uit hun karakter etc. en niet aan de hoeveelheid smsjes.
Daarnaast weten we allemaal dat Brian en Amanda meer dan het dubbele uitgaven als wat ze kregen.
Smssen heeft geen zin dus, het is geldklopperij.
[ Bericht 2% gewijzigd door noucky op 04-12-2007 04:36:25 ]
DGK is een "psychiatrische inrichting" met "gestoorde" mediageile bewoners en daarop geselecteerd zijn. Doel van "het spel" is gestuurd of niet, ze te confronteren met hun stoornissen en hoe ze daarmee omgaan.