Verlos je zelf uit je lijden!quote:Op dinsdag 4 december 2007 23:18 schreef tslh het volgende:
ja, leuk.. na al die jaren 'goeiesmorgens' van Jiskefet wordt het nu goeiemoggel.
Geweldig: al die collega's die dat inmiddels al dagen te pas en te onpas gebruiken. Het wordt steeds leuker naarmate je het meer hoort!En die collega's maar lachen om hun 'eigen' grap.
Helemaal geweldig als we het over 3 maanden nog steeds horen bij de koffiezet automaat: ik kom
NU al niet meer bij van de gedachte
Ja ik krijg er echt jeuk van. Van die mensen met zo'n grote glimlach van kijk-mij-grappig-zijn die de hele dag "goeiemoggel" roepenquote:Op dinsdag 4 december 2007 23:18 schreef tslh het volgende:
ja, leuk.. na al die jaren 'goeiesmorgens' van Jiskefet wordt het nu goeiemoggel.
Geweldig: al die collega's die dat inmiddels al dagen te pas en te onpas gebruiken. Het wordt steeds leuker naarmate je het meer hoort!En die collega's maar lachen om hun 'eigen' grap.
Helemaal geweldig als we het over 3 maanden nog steeds horen bij de koffiezet automaat: ik kom
NU al niet meer bij van de gedachte
Nope. Overigens werkte het ook met Jochem de Bruijn. Iedereen kent die knakkerquote:Op woensdag 5 december 2007 13:28 schreef FJD het volgende:
Zijn die beide toevallig door hetzelfde bureau bedacht of niet?
Ja alsof ze het zelf bedacht hebben.quote:Op woensdag 5 december 2007 13:35 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Ja ik krijg er echt jeuk van. Van die mensen met zo'n grote glimlach van kijk-mij-grappig-zijn die de hele dag "goeiemoggel" roepen.
Die met de ambulance is geweldig.quote:Op maandag 3 december 2007 17:04 schreef MouzurX het volgende:
dan vind ik die van even apeldoorn bellen toch ook wel leuk ...
SJOOOOOW HEUJ! wat ben jij stoer zeg wauw! restepc.quote:Op donderdag 6 december 2007 12:20 schreef HeatWave het volgende:
Gisteren in een restaurant, ik tegen mijn vriendin: "Ik maak hem alvast :inktvip!...." (stond bij de inktvis) Meteen een josti naast me " Goeiemoggel!"
Ik, zonder die vent aan te kijken maak mijn zin af: "...zodat we niet als kansloze josti's onze humor uit reclames moeten halen omdat we zelf niet leuk zijn".
Hij vond me niet aardig meer.
quote:Op donderdag 6 december 2007 12:20 schreef HeatWave het volgende:
Gisteren in een restaurant, ik tegen mijn vriendin: "Ik maak hem alvast :inktvip!...." (stond bij de inktvis) Meteen een josti naast me " Goeiemoggel!"
Ik, zonder die vent aan te kijken maak mijn zin af: "...zodat we niet als kansloze josti's onze humor uit reclames moeten halen omdat we zelf niet leuk zijn".
Ach, zolang een mooie meid van 20 het wel leuk vond en een of andere anomieme flippo op FOK! niet kan ik er wel mee leven hoorquote:Op donderdag 6 december 2007 15:31 schreef De_Brandweer het volgende:
[..]
SJOOOOOW HEUJ! wat ben jij stoer zeg wauw! restepc.
nerd
quote:Op donderdag 6 december 2007 15:48 schreef Sapstengel het volgende:
Ik ben helemaal geen mooie meid van 20.
Ja, vind je het gek dat iemand zo reageert als je zelf met die inktvip komt? Flauw en makkelijk om iemand zo indirect voor kansloze josti uit te maken.quote:Op donderdag 6 december 2007 12:20 schreef HeatWave het volgende:
die is pas flauwquote:Op dinsdag 4 december 2007 17:36 schreef HeaRt_woRm het volgende:
En die ene met die muis naar linkerbovenhoek enzo. Als ik die zie, moet ik nog steeds lachen![]()
![]()
Dat maakt jou een kansrijke josti?quote:Op donderdag 6 december 2007 12:20 schreef HeatWave het volgende:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |