Inderdaad. Want of je nu op een 56k-ertje zit of een kabel met 20Mbps: Fok blijft zo traag als strontquote:
En nu je thuisverbinding domme aapquote:Op maandag 3 december 2007 22:12 schreef Sapstengel het volgende:
Dit was de snelste server die ik kon vinden.
[ afbeelding ]
Upload klopt alleen niet helemaal.
Dat is mijn thuisverbinding.quote:Op dinsdag 4 december 2007 01:09 schreef Elixabete het volgende:
[..]
En nu je thuisverbinding domme aap
Twente... campus en zulks. Kan gewoon hoorquote:Op dinsdag 4 december 2007 01:33 schreef Elixabete het volgende:
Universiteit![]()
Wist niet dat je op een Universiteit woont joh
Herkenbaar. Vroegah vonden me ouders dat kabel te duur was dus hadden ze dat er ook op gezet zodat we via de telefoon konden. Wat bleek, die shit ging er van uit dat we lokaal inbelde ipv ergens in amsterdam dus de rekening van 1 maand was uit eindelijk 2 keer zo hoog dan wat de kabel per maand kostquote:Op maandag 3 december 2007 15:58 schreef Ravage het volgende:
[..]
Daarom had mijn pa "Internet Kostenbeheersing" van KPN geïnstalleerd... alleen was dat programma op heel veel verschillende manieren te kraken
Mensen met verstandquote:Op dinsdag 4 december 2007 11:39 schreef maardatwasikniet het volgende:
Operadaar heb je het ook over iets.. wie gebruikt dat nou vandaag de dag?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |