Jammer dat je zo'n moeilijke (in mijn ogen) studie moet doen, anders was ik ook graag fysio geworden!quote:Op maandag 3 december 2007 15:18 schreef Kinga het volgende:
Die billen van Lieke worden goed gekneed.
Nu Nadia en Dennis er niet meer zijn om me scheel aan te ergeren valt Lieke extra op met haar belerende toontje.. en heb nog nooit zoveel met Lieke gehad... maar de irritatie komt meer en meer naar boven.quote:Op maandag 3 december 2007 15:10 schreef Kinga het volgende:
Weet je wat het is met die mensen, je bent veilig zolang mensen zich niet aan je irriteren... Brian kan ik nu best verdragen, maar ik word nu na Dennis en Nadia kriebelig van elk woord wat Lieke zegt...
Tsja, ze heeft geen galajurk dus moet even snel geregeld worden.quote:Op maandag 3 december 2007 15:22 schreef T-lex het volgende:
Amanda is naar de FEBO(lees: PC) om een jurk voor de premiere uit te zoeken.
Idd, of er is vast wel ergens een leuk zaakje in Eemnesquote:Op maandag 3 december 2007 15:22 schreef T-lex het volgende:
In dat boek plakt de redactie steeds scriptsquote:Op maandag 3 december 2007 15:24 schreef pullup het volgende:
Jaap is in ieder geval geen speedreader want dat boek heeft ie al maanden.
Niet van genot hoor, dit is heel pijnlijk.quote:Op maandag 3 december 2007 15:31 schreef Kinga het volgende:
Lieke kreunt er ook nog bij...
Maakt niet uit hoe mooi de jurk ook is, amanda blijft op een ordinaire snol lijken.quote:Op maandag 3 december 2007 15:22 schreef T-lex het volgende:
streams zijn weer te pruimen, thank god!quote:Op maandag 3 december 2007 15:31 schreef koppiesoep het volgende:
Kom ik even kijken zie ik dat die eeuwig jankende hamsterbek is verdwenen.![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
(Ieder beleeft het lekker voelen op z'n eigen manier)quote:Op maandag 3 december 2007 15:21 schreef Clank het volgende:
[en heb nog nooit zoveel met Lieke gehad... maar de irritatie komt meer en meer naar boven.
Jou dag kan niet meer stuk begrijp ik.quote:Op maandag 3 december 2007 15:31 schreef koppiesoep het volgende:
Kom ik even kijken zie ik dat die eeuwig jankende hamsterbek is verdwenen.![]()
zou die na een penis vergroting wel anders over denken.quote:Op maandag 3 december 2007 15:33 schreef SiRojK het volgende:
Jaap: Ik ben geen neuker, daar word ik moe van, dat meen ik nog echt ook
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |