quote:vind ik ook
Op zaterdag 23 februari 2002 12:15 schreef DarkElf het volgende:
Een ex is imho iemand waarmee je echt een relatie gehad hebt. Iemand waarmee je emotioneel verbonden geweest bent.
quote:Een meisje waar je mee hebt gezoend is een meisje waar je mee hebt gezoend.
Op zaterdag 23 februari 2002 12:11 schreef funkeefernando het volgende:
Als ik een vriendin tegenkom met wie ik alleen gezoend heb is zij dan een Ex? want dan heb ik best wel veel meisjes gezoend! Mijn vriendin is best wel een jaloerse type heb nu al 5 jaar met haar en samen een kind maar elke keer dat ik een oude "vriendin" ontmoet vraagt zij of dat meisje mijn ex is maar dan zeg ik dat ik alleen dat ik met haar heb geflikflooid hebt? Maar wat is jullie mening hierover? o-)
Een ex is iemand met wie je een relatie hebt gehad.
Soms reageren vrouwen zo omdat de man zo snel tot "actie" overging bij hen en zij daar ook net zo snel voor gevallen zijn.
Ze denken dan dat dat dus bij iedere vrouw ook zo gegaan zal zijn en nog steeds zou kunnen.
quote:Hm, dieper dan een zoen, een ieder die je gepenetreerd hebt dus
Op zaterdag 23 februari 2002 13:38 schreef Aneurism het volgende:
huuuuu ik zou dan te veel exen hebben, een ex is voor mij iemand waarmee ik iets gedeeld had wat dieper was dan een zoen
quote:Ja... zoiets ...
Op zaterdag 23 februari 2002 13:42 schreef milagro het volgende:[..]
Hm, dieper dan een zoen, een ieder die je gepenetreerd hebt dus
ex lijkt wel heel erg op sEX, dus een ex zal wel iemand zijn waar je sex mee hebt gehad
quote:Het is veiliger om te zeggen dat je haar niet kent
Op zaterdag 23 februari 2002 12:11 schreef funkeefernando het volgende:
Als ik een vriendin tegenkom met wie ik alleen gezoend heb is zij dan een Ex? want dan heb ik best wel veel meisjes gezoend! Mijn vriendin is best wel een jaloerse type heb nu al 5 jaar met haar en samen een kind maar elke keer dat ik een oude "vriendin" ontmoet vraagt zij of dat meisje mijn ex is maar dan zeg ik dat ik alleen dat ik met haar heb geflikflooid hebt? Maar wat is jullie mening hierover? o-)
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |