abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_3272580
Als ik een vriendin tegenkom met wie ik alleen gezoend heb is zij dan een Ex? want dan heb ik best wel veel meisjes gezoend! Mijn vriendin is best wel een jaloerse type heb nu al 5 jaar met haar en samen een kind maar elke keer dat ik een oude "vriendin" ontmoet vraagt zij of dat meisje mijn ex is maar dan zeg ik dat ik alleen dat ik met haar heb geflikflooid hebt? Maar wat is jullie mening hierover? o-)
pi_3272604
een ex is iemand waarbij jullie iets voor elkaar voelde en dit ook gedeelt hebben. dus enkel zoenen niet want dat kan iemand ook zonder dat hij of zij iets voor je voelt..
<a href="https://warmtebeeldcamera-breda.nl" rel="nofollow" target="_blank">Warmtebeeld (FLIR) camera lenen?</a>
pi_3272610
Een ex is imho iemand waarmee je echt een relatie gehad hebt. Iemand waarmee je emotioneel verbonden geweest bent.
♥ ♥ 13-08-2002 ♥ ♥
pi_3272641
Maar wat vertel jij dan tegen jouw partner wie die persoon is?
pi_3272649
quote:
Op zaterdag 23 februari 2002 12:15 schreef DarkElf het volgende:
Een ex is imho iemand waarmee je echt een relatie gehad hebt. Iemand waarmee je emotioneel verbonden geweest bent.
vind ik ook
maar waarom vraag jeje vriendin niet wat zij onder ex verstaat? want anders zeg je misschien dat iemand waar je alleen mee gezoend hebt geen ex is maar vindt zij wel dat dat 'technisch' een ex is.
pi_3272689
quote:
Op zaterdag 23 februari 2002 12:11 schreef funkeefernando het volgende:
Als ik een vriendin tegenkom met wie ik alleen gezoend heb is zij dan een Ex? want dan heb ik best wel veel meisjes gezoend! Mijn vriendin is best wel een jaloerse type heb nu al 5 jaar met haar en samen een kind maar elke keer dat ik een oude "vriendin" ontmoet vraagt zij of dat meisje mijn ex is maar dan zeg ik dat ik alleen dat ik met haar heb geflikflooid hebt? Maar wat is jullie mening hierover? o-)
Een meisje waar je mee hebt gezoend is een meisje waar je mee hebt gezoend.

Een ex is iemand met wie je een relatie hebt gehad.

Soms reageren vrouwen zo omdat de man zo snel tot "actie" overging bij hen en zij daar ook net zo snel voor gevallen zijn.
Ze denken dan dat dat dus bij iedere vrouw ook zo gegaan zal zijn en nog steeds zou kunnen.

[i]"you left me standing here, a long long time ago"[/i]
pi_3273089
huuuuu ik zou dan te veel exen hebben, een ex is voor mij iemand waarmee ik iets gedeeld had wat dieper was dan een zoen
pi_3273121
quote:
Op zaterdag 23 februari 2002 13:38 schreef Aneurism het volgende:
huuuuu ik zou dan te veel exen hebben, een ex is voor mij iemand waarmee ik iets gedeeld had wat dieper was dan een zoen
Hm, dieper dan een zoen, een ieder die je gepenetreerd hebt dus
[i]"you left me standing here, a long long time ago"[/i]
pi_3274515
quote:
Op zaterdag 23 februari 2002 13:42 schreef milagro het volgende:

[..]

Hm, dieper dan een zoen, een ieder die je gepenetreerd hebt dus

Ja... zoiets ...
  zaterdag 23 februari 2002 @ 20:15:28 #10
21410 Fliepke
Serieuze waarheid
pi_3276397
Hmm na de voorgaande reacties...

ex lijkt wel heel erg op sEX, dus een ex zal wel iemand zijn waar je sex mee hebt gehad

pi_3276416
Als je officieel een relatie hebt gehad en die officieel uit is?
Are you pondering what I'm pondering?
pi_3276484
quote:
Op zaterdag 23 februari 2002 12:11 schreef funkeefernando het volgende:
Het is veiliger om te zeggen dat je haar niet kent !
Lachen is gezond :D!
pi_3279865
Als je een relatie hebt gehad, echt iets gedeeld hebt, iets voor elkaar gevoeld hebt. Heel onwaarschijnlijk dat je iemand met wie je een avond gezoend hebt een ex kan noemen (in mijn geval onmogelijk)
pi_3279895
Ex is iemand met wie je meer dan gezoend heb vind ik. Niet persé iemand met wie je sex gehad hebt, maar wel iemand met wie je meer hebt gehad dan zoenen. Zoenen alleen kan namelijk ook al in een dronken bui gebeuren maar meer dan dat blijft meestal niet bij een bui. Dat duurt meestal langer. Daarom is een zoen niet de reden tot een ex.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')