oO< indeedquote:Op maandag 3 december 2007 14:53 schreef Pool het volgende:
Belangrijk.Dat hele programma mag echt de stront in zakken. oO<
quote:Op maandag 3 december 2007 15:46 schreef aightZz het volgende:
waarom reageren mensen hier, of komen hier op dit forum om he taf te kraken? sommige vinden het leuk om naar te kijken, waarom moet je juist naar dit forum komen en in topics DGK afzeiken. Kijk dan niet, post dan niet, er zijn genoeg andere subforums, elke keer dezelfde mensen in elk topci DGK afzeiken
get a life man
Denk het niet. Daarvoor moet er eenheid in de groep zijn, en de redactie zorgt er echt wel voor dat dit niet gebeurt.quote:Op maandag 3 december 2007 15:49 schreef OxygeneFRL het volgende:
DGK is zoiezo fucked. Als er een nieuwe komt kappen de anderen ermee.
De ene dag zijn de kijkcijfers rond de 320.000 en de volgende dag weer 480.000, om vervolgens weer 3 dagen achter elkaar ver onder de 400.000 te blijven. En dat blijft nu al maanden schommelen tussen die 2 limiten. Als ik reclame wilt kopen ga ik niet betalen voor kijkcijfers rond de 500.000 en er dan achter komen dat ze 200.000 lager liggen. Dan wil ik toch wel enige stabiliteit hebben. Bovendien lijkt het me sterk dat een programma zoals DGK 100.000 euro per minuut kost, dat zal wel een stukje lager zijn want het is echt niet zo dat de adverteerders in de rij staan om reclame-zendtijd in te kopen voor het DGK-blok...quote:Op maandag 3 december 2007 16:29 schreef PumaStreamer het volgende:
De kooi loopt harstikke goed hoor voor de slecht geinformeerden.
Van de verkeerde mensen.quote:Op woensdag 5 december 2007 04:53 schreef eusjuh het volgende:
DGK had een top programma kunnen worden maar is letterlijk om zeep geholpen door slechte casting en teveel ( onjuiste) bemoeienis van 'achter'.
Dat vind jij.....quote:Op maandag 3 december 2007 16:29 schreef PumaStreamer het volgende:
Gezien het feit dat er programma's op tv komen en terug komen die minder kijkers hebben gemiddeld, maar wellicht van een geheel ander niveau zijn, toch uitgezonden blijven worden. ik noem bijvoorbeeld: Jenssen, dat heeft gemiddeld aantal kijkers van 200.000 de Gouden Kooi 345.000 (gemiddeld he). Jenssen is al een paar jaar, en hij blijft even dom en vervelend. Soms is die wel geinig maar hij blijft een dom aftreksel van de grote Late Night Shows in de Vs.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |