opplakwenkbrauwen?quote:Op zondag 9 december 2007 19:48 schreef BVO het volgende:
*props geeft aan Stefan.
quote:Op zondag 9 december 2007 19:46 schreef Tumalie het volgende:
geef hem zijn props en kap met haten!!
quote:Op zondag 9 december 2007 19:46 schreef Tumalie het volgende:
geef hem zijn props en kap met haten!!
Had Jamai die wel dan toen hij Idols won? Tuurlijk loop je het risico afgekraakt te worden als je aan zo'n wedstrijd meedoet, maar wat een aantal mensen hier in dit forum doen is iemand afzeiken om een uiterlijk kenmerk en dat is heel wat anders. Bij Idols gaat het om een combinatie van factoren met als belangrijkste factor talent, en als je dan bij de laatste 30 komt, heb je dat ontegenzeggenlijk. Klaar. En dat een stel mensen die blijkbaar niks anders te doen hebben het zich dan meent te moeten kunnen veroorloven om iemand op een op de man gerichte manier af te moeten zeiken is te triest voor woorden en zegt meer over de posters van die berichten dan over degene waar ze het over hebben. Klaar.quote:Op zondag 9 december 2007 19:56 schreef alwaysthebest het volgende:
Het hele Idols concept is mensen beoordelen. Hij heeft ervoor gekozen mee te doen, het kan dat je dan afgekraakt wordt. Mensen vinden hem niet goed, waarom zou je dat niet mogen zeggen. Hij heeft de looks voor een Idol niet, waarom zouden we dat niet mogen zeggen?
Wow. Classy. Ik zou niet eens zin hebben om de muziek maar enigszins lichtjes aan te raken, laat staan te voelen.quote:Op zondag 9 december 2007 21:09 schreef Tumalie het volgende:
Stefan op zyn hyves:
"Voor de haterz: Ik hoop ik dat jullie snel tyfus krijgen!, waarschijnlijk zijn jullie zelf de lekkerste thuis, of misschien heb je zo'n waanidee. Tmaakt me geen kenker uit wat je van me vind, als je mn muziek maar voelt!,"
Kan iemand komen met een photoshop? Hij vraagt erom....quote:Op zondag 9 december 2007 21:09 schreef Tumalie het volgende:
Stefan op zyn hyves:
"Voor de haterz: Ik hoop ik dat jullie snel tyfus krijgen!, waarschijnlijk zijn jullie zelf de lekkerste thuis, of misschien heb je zo'n waanidee. Tmaakt me geen kenker uit wat je van me vind, als je mn muziek maar voelt!,"
En mn wenkbrauwen zijn de shit =D, zo vang ik met kerst extra sneeuw op:P! Muhaha![]()
Als je wat te zeiken hebt, zeik dan op je moeder ofzo!
quote:Op zondag 9 december 2007 21:09 schreef Tumalie het volgende:
Stefan op zyn hyves:
En mn wenkbrauwen zijn de shit =D, zo vang ik met kerst extra sneeuw op:P! Muhaha![]()
Blijkbaar wel.quote:Op zondag 9 december 2007 20:59 schreef Marcelleke het volgende:
[..]
Had Jamai die wel dan toen hij Idols won?
Uiterlijk (en daar horen wenkbrauwen ook bij) is ook een belangrijke factor. Niet de belangrijkste, maar wel aardig om erbij te hebben.quote:Bij Idols gaat het om een combinatie van factoren met als belangrijkste factor talent,
Dat wil nog niet zeggen dat hij zo enorm goed is, dan was hij wel in de finale gekomen.quote:en als je dan bij de laatste 30 komt, heb je dat ontegenzeggenlijk.
Let wel, het is een forum. Daar worden meningen op een wat hardere manier gepost. Het leuke aan idol is juist dat je mensen die je niet goed vindt kun afzeiken en mensen die je wel goed vindt kunt veridoliseren. We hoeven hier niet allemaal hartjes en liefjes te posten en we hoeven ook niet bij de minste boe of bah in de stress te springen.quote:Klaar. En dat een stel mensen die blijkbaar niks anders te doen hebben het zich dan meent te moeten kunnen veroorloven om iemand op een op de man gerichte manier af te moeten zeiken is te triest voor woorden en zegt meer over de posters van die berichten dan over degene waar ze het over hebben. Klaar.
Waarom denk je dat wij niet meedoen? Wij (tenminste, ik) we(e)t(en) dat we niet goed genoeg kunnen zingen of te lelijk zijn.quote:Op zondag 9 december 2007 21:30 schreef Maikel2K7 het volgende:
Mensen mensen mensen toch..
Jullie kunnen allemaal zegge wat jullie willen maar het feit blijft dat hij tot de laatste 30 is gekomen. Wie van jullie is dat ook gelukt? Niemand!
Natuurlijk heel sneu voor iemand dat 'ie ziek is geweest, en om iemand daarop te pakken is ook sneu, maar hoeft w.m.b. niet mee te tellen in de mening of hij een Idol is of niet.quote:Die handicap waar eerder over gesproken werd was inderdaad dat ie ziek was, en zelfs dan, precies, laatste 30! Wie van jullie is dat ook gelukt? Niemand!
Ik kan toch vertellen of ik iets leuk vind klinken? Ik weet niks over het aanleren van technieken, hoe bepaalde noten heten en hoe iemand zich kan verbeteren, maar heb wel oren. En degene die beslist of hij een Idol is is niet de professionele zangcoaches, maar de gewone mens.quote:Het is een beetje jammer dat jullie oordelen over dingen waar jullie geen verstand van hebben.. teminste.. volgens mij zit er niemand van jullie in de muziekwereld. En dan heb ik het niet over een 15e rangsbandje wat af en toe de garage uit mag komen en voor de plaatselijke zwervers mag spelen. Ik zeg niet dat ik dat wel heb en ik ga dus ook niet dom zeggen dat hij "er wel komt".
Leuk voor hem.quote:Ik weet alleen wel dat hij er superhard voor werkt en er alles aan zal doen om er te komen.
Wij baseren onze mening op wat we zien. Ik ga geen diepgravend onderzoek doen. Als hij je binnen Idols niet bevalt, kun je dat zeggen. Niks mis mee imo.quote:Verder is het een beetje jammer dat jullie oordelen over personen die jullie helemaal niet kennen.
Natuurlijk mogen jullie allemaal jullie eigen mening hebben. Zou niet goed zijn als iedereen dezelfde had. Maar probeer jullie kritieken op een positieve manier te uiten.
Bless..!
OMG wat een kneusquote:Op zondag 9 december 2007 21:09 schreef Tumalie het volgende:
Stefan op zyn hyves:
Dat is aan anderen om te oordelen, daar heb ik het ook niet over. Waar ik het wél over heb, is de manier waarop hier door sommige mensen gereageerd wordt. Tuurlijk, iedereen mag zijn eigen mening hebben, maar mensen persoonlijk afzeiken op uiterlijke kenmerken is wat anders.quote:Op zondag 9 december 2007 21:38 schreef alwaysthebest het volgende:
[..]
Dat wil nog niet zeggen dat hij zo enorm goed is, dan was hij wel in de finale gekomen.
Dat hoor je mij ook niet zeggen, en in de stress springen doe ik ook niet. Wat ik wél doe is het voor een vriend opnemen die op een onredelijke, persoonlijk gerichte manier afgezeikt wordt. Heb je opbouwende kritiek, dan zul je mij niet horen, maar als het op de manier gaat zoals in sommige berichten hier, ja, dan meld ik me inderdaad.quote:[..]
Let wel, het is een forum. Daar worden meningen op een wat hardere manier gepost. Het leuke aan idol is juist dat je mensen die je niet goed vindt kun afzeiken en mensen die je wel goed vindt kunt veridoliseren. We hoeven hier niet allemaal hartjes en liefjes te posten en we hoeven ook niet bij de minste boe of bah in de stress te springen.
Betekent dat dat iedereen dus maar alles moet kunnen zeggen, en dat we die 'naardere' reacties dan maar goed moeten keuren? Antwoord: NEE!! Er is nog altijd zoiets als respect en fatsoen hebben. Begrijp me goed: ik ben géén moraalridder, helemaal niet, maar er zijn grenzen.quote:Op zondag 9 december 2007 21:55 schreef BVO het volgende:
En dat er dan kritiek en geintjes komen... pff, het is maar goed dat hij niet gewonnen heeft, sterren met écht talent krijgen wel wat naardere dingen te horen.
Als 'op waarde schatten' in dit geval betekent dat iedereen zich klakkeloos maar alles moet laten zeggen, pas ik daarvoor.quote:Het rechtvaardigt juist 'talent' om dat op waarde te schatten.
Samenvatting: get a fucking grip.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |