abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  maandag 3 december 2007 @ 11:05:14 #1
54920 Antieke
Antieke Pruiken
pi_55009382
Uit interne bronnen heb ik vernomen dat er echt twee nieuwe bewoners in gaan komen. Ze houden gewoon vast aan de regels die op papier staan. Maar wie o wie word die nieuwe bewoner op korte termijn.
Er zit iemand op me te wachten....maar die zal waarschijnlijk den druk wel nie oan kunnen !!!
pi_55010079
Zal die Selene wel zijn.
pi_55013112
Wanneer zal er bekend worden dat het spel definiteif een soap is geworden en wordt Dennis na zijn verplichte toneeelstukje vervangen?
Of zal de Redacti'/FEBO toch beslissen dat er spel gespeeld mag worden en worden er gastspelers ipv miljonair ingezet?

Ik hoop op een redding vanDGK en voor de laatste keuze.
Zelfs Brian en huub verdienen na al dat werk niet dat er een neiuwe kracht binnen komt, is oneerlijk en zal er voor zorgen dat ze niet meer te motiveren zijn.

Dat straalt er nu nl. al dagen vanaf ; het geloof in een eerlijk spel is totaal weg bij de bewoners en zeker ook bij de streamers
  maandag 3 december 2007 @ 15:19:11 #4
197808 Jewscky1
Leven en laten leven...
pi_55013955
quote:
Op maandag 3 december 2007 14:33 schreef diedirk het volgende:
Wanneer zal er bekend worden dat het spel definiteif een soap is geworden en wordt Dennis na zijn verplichte toneeelstukje vervangen?
Of zal de Redacti'/FEBO toch beslissen dat er spel gespeeld mag worden en worden er gastspelers ipv miljonair ingezet?

Zelfs Brian en huub verdienen na al dat werk niet dat er een neiuwe kracht binnen komt, is oneerlijk en zal er voor zorgen dat ze niet meer te motiveren zijn.

Dat straalt er nu nl. al dagen vanaf ; het geloof in een eerlijk spel is totaal weg bij de bewoners en zeker ook bij de streamers
Met een gast spelers kun je wel een paar jaar door gaan, Al is het tien jaar.
pi_55014188
DGK is zoiezo doomed. Als ze zich vasthouden aan de regels gaat het fout en als ze de regels effe veranderen neemt niemand het meer serieus dat wordt smullen!
  maandag 3 december 2007 @ 17:09:45 #6
134727 VirtualPOM
Arrogance diminishes wisdom
pi_55016128
quote:
Op maandag 3 december 2007 14:33 schreef diedirk het volgende:

Helemaal mee eens Als ze dit doen is het geen spel meer maar inderdaad een soap waar de sterkste spelers ernstig benadeeld worden en de zwakke nietsnutten (net als Dennis en Nadia) wederom evenveel kans krijgen.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')