Heb deze film ook mogen bewonderen, helaaas heeft me dat 9 euro gekost, ik vond het ook behoorlijk cliche achtig, en ik vond de cinematography alles behalve gewaagd of interessant, de film had zo veel beter kunnen zijn als men iets meer aandacht had besteed aan dat aspect, ik vond het echt erg simpel gefilmd waardoor een hoop scene's naar mijn mening er niet echt lekker uit kwamen. en dan nog niet te beginnen over overbodige vreemde scene's die er abslouut eruit hadden gemogen, waardoor de tijdsduur van de film misschien nog wat aantrekkerlijker kan worden. ook de dialogen vond ik ronduit matig en wederom cliche, ik vraag me trouwens af waar walhberg met zijn gedachten was tijdens de film, want die vond ik echt afwezig spelen, maar goed, ik zou deze film niet aanraden, en ik vind het ronduit zonde van mijn geld. dit is een film die je keer op dvd moet zien en niet in de bioscoop...
*Overigens snap ik niet dat SoK deze film durft te vergelijken met pareltjes als American gangster of eastern promises... vergeleken met de andere titels vind ik dit echt een goedkope overbodige cliche matig film...
enige pluspunt was het overtuigende spel van joaquin phoenix,