Niet zo serieus nemen joh!quote:Op maandag 3 december 2007 15:55 schreef Muck het volgende:
als MPG en ik stoppen met klef zijn (check de afgelopen paar dagen maar) kunnen jullie toch ook ophouden met zeiken?
No can do.quote:Op maandag 3 december 2007 15:55 schreef Muck het volgende:
als MPG en ik stoppen met klef zijn (check de afgelopen paar dagen maar) kunnen jullie toch ook ophouden met zeiken?
bakkes. wij zijn zoveel klef als we willen. alleen zullen we jullie hiervan zo min mogelijk laten meegenietenquote:Op maandag 3 december 2007 15:58 schreef Lenny_Leonard het volgende:
Nee. Jij en MPG moeten gewoon ophouden met klef zijn. Een pomper krijg je nog steeds.
ohquote:
mot je pomper?quote:
speciaal voor lenny:quote:Op maandag 3 december 2007 15:58 schreef Lenny_Leonard het volgende:
Nee. Jij en MPG moeten gewoon ophouden met klef zijn. Een pomper krijg je nog steeds.
daar zit wat inquote:Op maandag 3 december 2007 15:58 schreef eer-ik het volgende:
* refereert aan ondertitel
wat we dus al een paar dagen doenquote:Op maandag 3 december 2007 16:00 schreef MPG het volgende:
[..]
bakkes. wij zijn zoveel klef als we willen. alleen zullen we jullie hiervan zo min mogelijk laten meegenieten
hell yeahquote:Op maandag 3 december 2007 16:01 schreef Aarti het volgende:
heerlijk, klef doen!
preciesquote:
trustequote:Op maandag 3 december 2007 16:07 schreef indahnesia.com het volgende:
goed, tijd om naar bed te gaan zodadelijk.
trustequote:Op maandag 3 december 2007 16:07 schreef indahnesia.com het volgende:
goed, tijd om naar bed te gaan zodadelijk.
lid rafaelquote:
quote:
MMquote:
Uiteraardquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |