Ik ben 22quote:Op zondag 2 december 2007 23:18 schreef GirlyGirl het volgende:
[..]
Hallo meisje van 21 jaar oud ... je begrijpt hopelijk wie ik bedoel.
Hitler staat bekend als een slechte strateeg. (Rusland.Afrika). Napoleon is dan nog beter.quote:Op zondag 2 december 2007 23:41 schreef Monidique het volgende:
Hitler, zonder twijfel. Zonder hem had de Tweede Wereldoorlog veel langer geduurd.
Bbq? die gast was zo dom nog niet hoor .. Vooral intern had hij alles wel extreem goed geregeldquote:Op zondag 2 december 2007 23:43 schreef Buschetta het volgende:
[..]
Hitler staat bekend als een slechte strateeg. (Rusland.Afrika). Napoleon is dan nog beter.
We hebben het over strategie ten tijde van oorlog, geen machtspelletjes.quote:Op zondag 2 december 2007 23:50 schreef Koentje3 het volgende:
[..]
Bbq? die gast was zo dom nog niet hoor .. Vooral intern had hij alles wel extreem goed geregeld
Ongetwijfeld. Jammer van de slag bij Zama maar mooie veldslagen heeft hij geleverd. Ik vraag me af hoe het met andere strategen in de oudheid zat. Figuren als Cyrus, Thutmoses I, III, Suppiluliuma, Hammurabi, Sargon, en Naram-Sin hebben in hun tijd ook een aantal flinke overwinningen behaald waar we de details niet van kennen.quote:Op zondag 2 december 2007 23:51 schreef SoupNazi het volgende:
Hannibal.
Was Hitler niet degene die het ok gaf voor het plan van Von Manstein?quote:Op zondag 2 december 2007 23:52 schreef Dementor het volgende:
[..]
We hebben het over strategie ten tijde van oorlog, geen machtspelletjes.
quote:Op zondag 2 december 2007 23:40 schreef Buschetta het volgende:
Denk dat je dan bij de romeinen of Djengis Khan uitkomt ergens.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |