Als ze de poort uit is, weten we het pas 100% zeker.quote:Op zondag 2 december 2007 21:39 schreef OudFruit het volgende:
Ik heb het even niet helemaal goed gevolgd, maar het is 100% zeker dat Nadia vertrekt? Wat is hier precies de rede van?
Als het goed is niet nee.quote:Op zondag 2 december 2007 21:39 schreef scanman01 het volgende:
Mensen die na het jaar de villa vrijwillig verlaten zouden toch niet meer worden vervangen?
Dat was vroegahhhquote:Op zondag 2 december 2007 21:39 schreef scanman01 het volgende:
Mensen die na het jaar de villa vrijwillig verlaten zouden toch niet meer worden vervangen?
Het is pas echt zeker als ze die poort uit is, maar ik begin het nu toch echt te gelovenquote:Op zondag 2 december 2007 21:39 schreef OudFruit het volgende:
Ik heb het even niet helemaal goed gevolgd, maar het is 100% zeker dat Nadia vertrekt? Wat is hier precies de rede van?
Ze hebben in uiterste wanhoop iets onzinnigs verzonnen waardoor er een vervanger voor Dennis kan komen.quote:Op zondag 2 december 2007 21:39 schreef scanman01 het volgende:
pestgedrag is moeilijk uit te roeien....zoals het in de villa bestaat zo komt het ook hier voor...objectief kijken is voor veel mensen moeilijk....men ziet de dingen die men wil zien zonder echt te kijken...vol met vooroordelen dus...quote:Op zondag 2 december 2007 21:24 schreef neehe het volgende:
Er wordt hier meer over Lieke gezeurd, dan dat Lieke zelf zeurd.
Dan denk ik ook wel : Zit die nou al weer over Lieke te zeuren !!
Scan, de regels over deze regel zijn nog niet duidelijk. In het "nieuwe "regelboek staat dat het wel kan maar niemand weet het fijne er van, het blijft de FEBO. Regels veranderen per dag, sterker nog, per uur.quote:Op zondag 2 december 2007 21:39 schreef scanman01 het volgende:
Hoezo? Dat kan toch niet? Dat kan het dus nooit op de normale manier eindigen. Het draaide juist allemaal om het vrijwillig verlaten van de villa zodat er maar 1 iemand overblijft. Na een jaar zou dat beginnen.quote:Op zondag 2 december 2007 21:41 schreef mazaru het volgende:
[..]
Dat was vroegahhh![]()
De regels zijn aangepast
Het praatje gaat dat ze echt zwanger is, of het waar isquote:Op zondag 2 december 2007 21:39 schreef OudFruit het volgende:
quote:Op zondag 2 december 2007 21:41 schreef Kaleddis het volgende:
Nou komop met die auto, ik wil 'r weg zien gaan![]()
Tot nooit meer ziehieeeenss
Klopt. Er is wel een nieuwe regel toegevoegd : Als iemand door een sanctie wordt weggestuurd KAN die persoon worden vervangen. Let op : KAN is niet "zal altijd", de redactie houdt dit gewoon open. Daarover zitten ze het meest in, de redactie kan zo'n 'vrije plaats' maanden achter de hand houden en veel later strategisch invullen.quote:Op zondag 2 december 2007 21:39 schreef scanman01 het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |