1 2 3 4 5 6 7 | 07-06-08 18:00 Zwi - Tsj St. Jakob-Park 07-06-08 20:45 Por - Tur Stade de Genève 11-06-08 18:00 Tsj - Por Stade de Genève 11-06-08 20:45 Zwi - Tur St. Jakob-Park 15-06-08 18:00 Zwi - Por St. Jakob-Park 15-06-08 20:45 Tur - Tsj Stade de Genève |
Ten koste van wie?quote:Op zondag 2 december 2007 17:03 schreef WeebI het volgende:
Ik zie Zwitserland de tweede ronde wel bereiken.
Portugal of Tsjechië, dat ligt aan hun onderlinge duel.quote:
Volledig mee eens. Een gastland kan altijd meer uit zichzelf halen, en aangezien ik Oostenrijk niet hoog heb zitten, zal dat Zwitserland moeten worden. Misschien wel 6 punten na 2 wedstrijden (Tsjechie en Turkije) en "eenvoudig" geplaatst.quote:Op zondag 2 december 2007 17:03 schreef WeebI het volgende:
Ik zie Zwitserland de tweede ronde wel bereiken.
Allemaal niet best dus. Portugal maakt toch een goeie kans de poule te overleven, ik zou zeggen met Zwitserland omdat dat de sterkste van de twee gastlanden is. Tsjechië is lang niet meer zo goed als op het vorige EK.quote:Op donderdag 27 maart 2008 10:15 schreef BliksemSchigt het volgende:
In de voorbereiding op het EK:
Zwitserland verloor redelijk kansloos van Duitsland met 0-4.
Tsjechie pakte een punt in Denemarken: 1-1.
Portugal verloor in eigen huis weer van Griekenland met 1-2.
Turkije kwam twee keer op achterstand bij Wit Rusland maar speelde toch gelijk 2-2.
Ik denk ook dat van deze 4 Portugal in ieder geval doorgaat. Zwitserland maakt als gastland inderdaad ook een erg goede kans om zich bij de laatste 8 te scharen. Maar Turkije en Tsjechië zijn zeker niet kansloosquote:Op donderdag 27 maart 2008 11:20 schreef DemonCleaner het volgende:
[..]
Allemaal niet best dus. Portugal maakt toch een goeie kans de poule te overleven, ik zou zeggen met Zwitserland omdat dat de sterkste van de twee gastlanden is. Tsjechië is lang niet meer zo goed als op het vorige EK.
Laatste 8, het EK wordt gespeeld met 16 clubs.quote:Op donderdag 1 mei 2008 14:14 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Ik denk ook dat van deze 4 Portugal in ieder geval doorgaat. Zwitserland maakt als gastland inderdaad ook een erg goede kans om zich bij de laatste 16 te scharen. Maar Turkije en Tsjechië zijn zeker niet kansloos
quote:Op vrijdag 2 mei 2008 00:03 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
Laatste 8, het EK wordt gespeeld met 16 clubs.
Dat dus! Maar de tweede ronde zal denk net iets te hoog gegrepen zijn. Ik denk dat ze twee gelijkspelen en 1 verliezenquote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |