Whehehequote:Op maandag 3 december 2007 17:03 schreef ChatGirl het volgende:
Mn begeleider gaat morgen naar Spanje, heeft een auto gehuurd, maar is zn rijbewijs kwijt![]()
Ach, heb al mn vest uit getrokken, je raakt er aan gewend...quote:Op maandag 3 december 2007 16:40 schreef Deansensitized het volgende:
[..]
Ik was eruit gelopen als ik jou was! Tropische temperaturen! Hittegolf!
Stamppot zuurkool. Boerenkool. Broodje kroket.quote:Op maandag 3 december 2007 17:14 schreef JeroenV het volgende:
[..]
Ach, heb al mn vest uit getrokken, je raakt er aan gewend... [afbeelding]
Volgende week heb ik een etentje met werk waarbij iedereen iets van het land van herkomst klaar moet makenHeeft iemand een idee voor een heel simpel klaar te maken iets. Heb weinig zin en tijd om lang in de keuken te staan en ben niet echt een kookwonder. Mag eten of drinken zijn.
Het meeste kennen ze hier ook niet, dus dat is wel lastig. Kroket is erg lekker, maar om zelf te maken kost volgens mij nogal wat tijd.quote:Op maandag 3 december 2007 17:16 schreef Deansensitized het volgende:
[..]
Stamppot zuurkool. Boerenkool. Broodje kroket.
Bijna wel.quote:Op maandag 3 december 2007 17:10 schreef jackson het volgende:
[..]
Whehehe
Wat zei je: "Jammer joh"
Zelf kroketten maken: Koop kroketten, doe in de frituurpan, klaar.quote:Op maandag 3 december 2007 17:20 schreef JeroenV het volgende:
[..]
Het meeste kennen ze hier ook niet, dus dat is wel lastig. Kroket is erg lekker, maar om zelf te maken kost volgens mij nogal wat tijd.
Wel als ze in het land waar je woont geen kroketten kennen en ze je dus niet kan kopenquote:Op maandag 3 december 2007 17:33 schreef Angel_of_Dth het volgende:
[..]
Zelf kroketten maken: Koop kroketten, doe in de frituurpan, klaar.
Als je zelf boerenkool gaat maken ga je toch ook niet eerst zelf de kool telen? Dan hoef je ook de kroket niet zelf te maken.
Ohja, ik wist dat ik iets vergat.quote:Op maandag 3 december 2007 17:35 schreef JeroenV het volgende:
[..]
Wel als ze in het land waar je woont geen kroketten kennen en ze je dus niet kan kopen
Niks mis mee.quote:Op maandag 3 december 2007 18:08 schreef Deansensitized het volgende:
maar ken mensen die vreten alleen maar voer van over de grens
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |