Kan ik je een scheermesje aanbieden ?quote:Op maandag 3 december 2007 16:12 schreef Trigalti het volgende:
[..]
Hoe kom je daar nou weer bij????
Ik ben juist wel zelfverzekerd.. en zo gek als een deur!
En ik ga ieder weekend uit...
Én ik heb Loontjah al een keer ontmoet..
Maar het rare is.. dat we beide in Deurne wonen, in helmond op school zitten, in Eindhoven stage (liepen)/lopen..
En allebei op Fok! zitten.. in het zelfde topique...
Een zelfverzekerde, krankzinnige die zijn troost zoekt in alcohol en de anoniemiteit van het uitgaan.... Nooit leuk...quote:Op maandag 3 december 2007 16:12 schreef Trigalti het volgende:
[..]
Hoe kom je daar nou weer bij????
En ik ga ieder weekend uit...
Én ik heb Loontjah al een keer ontmoet..
Maar het rare is.. dat we beide in Deurne wonen, in helmond op school zitten, in Eindhoven stage (liepen)/lopen..
En allebei op Fok! zitten.. in het zelfde topique...
Ja inderdaad. Al zijn er natuurlijk grenzen maar dat zal wel niet de manier van gekte zijn die hier genoemd wordt.quote:Op maandag 3 december 2007 16:21 schreef jackson het volgende:
[..]
Mensen die over zichzelf zeggen dat ze zo gek als een deur zijn
Mensen die over zichzelf zeggen dat ze zo gek als een deur zijnquote:Op maandag 3 december 2007 16:12 schreef Trigalti het volgende:
Dat zeggen mijn vrienden juist.. ben et maar over gaan nemen ondertussen...quote:Op maandag 3 december 2007 16:21 schreef jackson het volgende:
[..]
Mensen die over zichzelf zeggen dat ze zo gek als een deur zijn
Ja, wat je niet siertquote:Op maandag 3 december 2007 16:22 schreef Trigalti het volgende:
[..]
Dat zeggen mijn vrienden juist.. ben et maar over gaan nemen ondertussen...
30 graden... man dan sterf ik onderhand in mijn stoel. Teh horror, hoe heetquote:Op maandag 3 december 2007 16:31 schreef JeroenV het volgende:
Pff, de mevrouw hier op kantoor kan niet tegen kou, zo ver was ik al.
Alleen heeft ze vandaag de warmte op 30 (!!!) graden gezet.
Wat heb jij met zuigen ?quote:Op maandag 3 december 2007 16:35 schreef Loontjah het volgende:
Haha Trig..
Depressies?
Waarom vind je het eng allemaal?
En waarom heb je problemen gehad met Habraken..
Wou ze je niet zuigen dan?
Morgen in korte broek gaan werkenquote:Op maandag 3 december 2007 16:31 schreef JeroenV het volgende:
Alleen heeft ze vandaag de warmte op 30 (!!!) graden gezet.
Gezellig of niet?quote:Op maandag 3 december 2007 16:37 schreef ChatGirl het volgende:
[..]
Morgen in korte broek gaan werken
Vanaf morgen zit ik hier een week zonder begeleider, en met die andere stagaire.
Neuh, die andere zegt niet zo veel.quote:Op maandag 3 december 2007 16:38 schreef jackson het volgende:
[..]
Gezellig of niet?
Ik heb nagenoeg geen last van andere mensen eigenlijk hier
Ik was eruit gelopen als ik jou was! Tropische temperaturen! Hittegolf!quote:Op maandag 3 december 2007 16:31 schreef JeroenV het volgende:
Alleen heeft ze vandaag de warmte op 30 (!!!) graden gezet. [afbeelding]
Hmm, zonde! Ach, kan je wel lekker opschieten met de dingen waarmee je bezig bent. Of lekker rustig fokken!quote:Op maandag 3 december 2007 16:39 schreef ChatGirl het volgende:
[..]
Neuh, die andere zegt niet zo veel.
Nee men! Op dinsdag gaat alles beter dus gewoon wachten tot morgenquote:Op maandag 3 december 2007 16:42 schreef KaheemSaid het volgende:
Dan wordt het wel heel stil, pfff het wil vandaag niet echt. Zal ik nog een uurtje doorgaan of niet...
Ik denk dat ik zo ook ga, maak morgen wel wat uren extra. Vanavond vroeg op bed en heb thuis ook nog wel wat te doen!quote:Op maandag 3 december 2007 16:43 schreef jackson het volgende:
[..]
Nee men! Op dinsdag gaat alles beter dus gewoon wachten tot morgen
quote:
Zo is dat... op het vroeg naar bed na dan. Slapen kost me teveel tijdquote:Op maandag 3 december 2007 16:46 schreef KaheemSaid het volgende:
[..]
Ik denk dat ik zo ook ga, maak morgen wel wat uren extra. Vanavond vroeg op bed en heb thuis ook nog wel wat te doen!
Dat laatste dus.quote:Op maandag 3 december 2007 16:40 schreef jackson het volgende:
[..]
Hmm, zonde! Ach, kan je wel lekker opschieten met de dingen waarmee je bezig bent. Of lekker rustig fokken!
ik geef je groot gelijk. Heb ik helaas afgelopen weken iets teveel gedaan waardoor ik nu ook nog wel eens wat moet doen in het weekend.quote:
Goeie shitquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |