ik moest beknopt beschrijven wat ik aan participerende werkzaamheden doe. 4 pagina'squote:Op maandag 3 december 2007 13:11 schreef jackson het volgende:
[..]
Zelfde hier maar dan met max 30 pagina's. Ach, ik zal het beknopt houden
Tsja, het blijft lastig. Ze doen bij ons express een max. van 30 pagina's want anders schrijven die Bedrijskundige informatica lui als ik een verslag van 100 pagina'squote:Op maandag 3 december 2007 13:19 schreef Etcetera het volgende:
[..]
ik moest beknopt beschrijven wat ik aan participerende werkzaamheden doe. 4 pagina's
Ooh, dat vind ik helemaal niks. Is op de Uni ook verplicht voor bepaalde rapporten. Op een of andere manier vind ik het echt niet mooiquote:Op maandag 3 december 2007 13:20 schreef Etcetera het volgende:
moet erbij zetten dat ik regelafstand al op 1,5 heb staan, dat vind ik mooier. als het niet past, dan maak ik daar 1 van, en kijk ik wel of het dan past
- site bijhoudenquote:Op maandag 3 december 2007 13:19 schreef Deansensitized het volgende:
Wat doe je dan allemaal Etc?
d'ohquote:Op maandag 3 december 2007 13:28 schreef Deansensitized het volgende:
Hier, dat is toch geen 4 kantjes??
Op het HBO zie je volgens mij best vaak een max, omdat er anders van die inmens grootte verslagen ingeleverd worden!quote:Op maandag 3 december 2007 13:33 schreef Deansensitized het volgende:
Welkom Apfel!
En ja ok Etc, maar gewoon zo kort mogelijk houden. Naja, je kan het ook altijd nog inkorten als je straks te veel hebt... maar een max? Wij hebben eerder een minumum dan een maximum...
ja die max vind ik ook redelijk stom maar jaquote:Op maandag 3 december 2007 13:33 schreef Deansensitized het volgende:
Welkom Apfel!
En ja ok Etc, maar gewoon zo kort mogelijk houden. Naja, je kan het ook altijd nog inkorten als je straks te veel hebt... maar een max? Wij hebben eerder een minumum dan een maximum...
ik heb reteleuk werkquote:Op maandag 3 december 2007 13:51 schreef Loontjah het volgende:
Gelukkig hebben wij geen mininum of maxinum. Maar Etc, je hebt wel leuk werk zeg.
vrij easy lijkt mij.
nog 3 uurtjes en 10 minuten
... Ziet niks!quote:Op maandag 3 december 2007 14:35 schreef Etcetera het volgende:
http://www.nu.nl/slideshow/slideshowpopup.jsp?action=GetSlideshow&id=1340127#![]()
![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |