Ach kom, dat kind heeft al haar hersencellen nodig om te berekenen hoeveel calorieën ze al op heeft per dag, die kan niet eens iets anders behappen.quote:Op zondag 2 december 2007 17:37 schreef ruby het volgende:
[..]
Naad gaat er toch alles aan doen om Deborah op te sporen?
ideetje om haar bij de politie als vermist op te gevenquote:Op zondag 2 december 2007 17:38 schreef riri het volgende:
Als je zusje een hersenbloeding heeft gekregen doordat haar vriendje haar van de trap heeft gegooid en ze na een lange tijd weer naar dat vriendje is gegaan en van de aardbodem is verdwenen hield niemand mij tegen daar nog in die Vill te blijven...ik zou haar vinden want het is toch wel heel raar dat ze eerst heel veel contact had met Amanda toen zij in de Villa zat en ineens helemaal niet meer....ik zou mij grote zorgen maken en alles doen om haar te vinden
You're the best.quote:Op zondag 2 december 2007 17:38 schreef itsme het volgende:
zo uitzwaai topic voor Nadia
![]()
Zwaai Hier Nadia uit!!!
Nada maakt DGK lelijk............(ik heb er wel van ''genoten''quote:Op zondag 2 december 2007 17:39 schreef ericahysterica het volgende:
volgens amanda maakt dit huis je echt sterk en volgens nadia ook lelijk.
amanda heeft in het begin wel eens een aanval van hyperventilatieaanval gehad omdat mensen lelijk deden terwijl ze hen nooit iets had gedaan.
geef toe jij viel ook voor die roze stijltangquote:Op zondag 2 december 2007 17:41 schreef Borga het volgende:
[..]
Nada maakt DGK lelijk............(ik heb er wel van ''genoten'')
Nou, eigenlijk meer van de rook die er vanaf kwamquote:Op zondag 2 december 2007 17:43 schreef ericahysterica het volgende:
[..]
geef toe jij viel ook voor die roze stijltang
We weten toch niet alles, dat zusje kan ook in een blijf van mijn lijfhuis zitten.quote:Op zondag 2 december 2007 17:35 schreef mootie het volgende:
[..]
Normaalgesproken ben je toch kapot van de zenuwen als er zoiets speelt in je 'gezin'.
Dan kan Mamanda dat toch laten weten via een brief?quote:Op zondag 2 december 2007 17:50 schreef maril het volgende:
[..]
We weten toch niet alles, dat zusje kan ook in een blijf van mijn lijfhuis zitten.
Toen ik dat filmpje zat te kijken (heb geen streams meer) dat ze Amanda vertelde dat ze dr 24 uur zou aanvragen omdat ze eruit ging. . .zei ze 'als ik het je vertel dan begrijp je het'. En toen Amanda zei dus je wilt er niet meer over nadenken, toen zei ze het is geen kwestie van nadenken. . .quote:Op zondag 2 december 2007 17:41 schreef Geefmegeentjoeri het volgende:
Ik geloof er niets van dat die attention whore nu uit zichzelf vertrekt, dit moet in opdracht zijn, kan toch niet anders
Denk niet dat ze vertikte om Brian te versieren uit consideratie met Amanda, ze zal wel hebben ingezien dat het een kansloze missie zou zijn want denk dat Brian het nog eerder met Palma zou doen. Palma...hee waar is die gebleven, is die ontslagen?quote:Op zondag 2 december 2007 17:56 schreef Marrije het volgende:
[..]
Toen ik dat filmpje zat te kijken (heb geen streams meer) dat ze Amanda vertelde dat ze dr 24 uur zou aanvragen omdat ze eruit ging. . .zei ze 'als ik het je vertel dan begrijp je het'. En toen Amanda zei dus je wilt er niet meer over nadenken, toen zei ze het is geen kwestie van nadenken. . .
Kortom, achter zal wel iets hebben gezegd in de trant van 'nu Dennis is opgerot kun je mooi gaan doen waarvoor je de villa in kwam: Brian versieren ipv Amanda dr handje vast te houden'. Dat vertikt Nadia natuurlijk dus gaan ze (met behoud van borg) nu achter Dennis aan. Dag Nadia.
OMGquote:
quote:Op zondag 2 december 2007 17:56 schreef Marrije het volgende:
[..]
Toen ik dat filmpje zat te kijken (heb geen streams meer) dat ze Amanda vertelde dat ze dr 24 uur zou aanvragen omdat ze eruit ging. . .zei ze 'als ik het je vertel dan begrijp je het'. En toen Amanda zei dus je wilt er niet meer over nadenken, toen zei ze het is geen kwestie van nadenken. . .
Kortom, achter zal wel iets hebben gezegd in de trant van 'nu Dennis is opgerot kun je mooi gaan doen waarvoor je de villa in kwam: Brian versieren ipv Amanda dr handje vast te houden'. Dat vertikt Nadia natuurlijk dus gaat ze (met behoud van borg) nu achter Dennis aan. Dag Nadia.
Ik zou wel eens een bewijs willen zien van de waar de borgen zijn gebleven.quote:Op zondag 2 december 2007 18:02 schreef Taurus het volgende:
[..]Met behoud van borg? Je borg vervalt toch als je vrijwillig vertrekt?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |