quote:Op zondag 2 december 2007 17:06 schreef miesy het volgende:
brian gaat para worden als ze toch weer besluit te blijven.
Checken mogen ze doen, maar hun bevindingen mogen ze niet openbaar maken hier en op welk forum dan ook. Want dan zijn de modjes mogelijk weer strafbaar.quote:Op zondag 2 december 2007 17:04 schreef mazaru het volgende:
[..]
Als hij hier zou posten als anonieme fokker, dan zou het een ander verhaal zijn.
Maar hij post onder naam en toenaam.
Het is volgens mij tegen geen enkele ethische regel om te kijken of dat waar is.
Stel nou dat hij het niet is, maar dat die een of andere boer Harmsen uit Tjietjerkstadeel is.
Dan wordt zijn privacy niet geschonden door te zeggen dat het account niet in Aalsmeer is aangemaakt.
Ah...ik weet al genoeg. Die blijft gewoon.quote:Op zondag 2 december 2007 17:00 schreef ericahysterica het volgende:
half 11 loopt de 24 uur van naad af. ze weet nog niet of ze gaat want ze is nog niet in het hokje geweest zeg ze
dus lieke heeft geen goed woord over voor huub maar met hem sexen kan dan weer welquote:Op zondag 2 december 2007 17:05 schreef ruby het volgende:
[..]
Stoer hoor Huub. Maak Jaapie maar weer lekker met je verhalen.
Dat is dan wel weer positief. Dan kunnen hij en Amanda weer weken lang kibbelen om die naadloze pantyhoer.quote:Op zondag 2 december 2007 17:06 schreef miesy het volgende:
ja dat scheelt hoor het ene of het andere jaar. Amanda weet ook niet wanneer het pasen is ofzo en ohja zij denkt dat carnaval enkel in Rotterdam wordt gevierdquote:Op zondag 2 december 2007 17:07 schreef mootie het volgende:
Huub: De winter begint 21 dec.
Amanda: Echt? Ik hoorde van iemand 1 december.
Het was ook een vroege zomer volgens Amanda. Ze slaat voor het gemak het voorjaar over.quote:
Misschien is ze het wel vergeten dat ze ook nog zelf haar heeft.quote:Op zondag 2 december 2007 17:08 schreef Dark het volgende:
Wat mij ineens bevreemdt..........Amanda blijft maar met die pruik op lopen, slapen, douchen???
Zou ze niet benieuwd zijn naar de conditie van haar eigen haar?
Raar kind is het toch, iedereen weet dat ze nephaar op d'r knars heeft en iedereen heeft d'r al met kort haar gezien, en dan toch.......dit?
amanda is van het type; als ik het niet zie dan is het er niet.quote:Op zondag 2 december 2007 17:08 schreef Dark het volgende:
Wat mij ineens bevreemdt..........Amanda blijft maar met die pruik op lopen, slapen, douchen???
Raar kind is het toch, iedereen weet dat ze nephaar op d'r knars heeft en iedereen heeft d'r al met kort haar gezien, en dan toch.......dit?
op 1 december begint de metereologische winter, dus ze heeft inderdaad eens een keer gelijk.quote:Op zondag 2 december 2007 17:07 schreef mootie het volgende:
Huub: De winter begint 21 dec.
Amanda: Echt? Ik hoorde van iemand 1 december.
Heerlijk dat ecosysteem onder dat haarstuk, ik wil er eigenlijk niet eens over nadenken.quote:Op zondag 2 december 2007 17:11 schreef ericahysterica het volgende:
amanda is van het type; als ik het niet zie dan is het er niet.
Er zijn hier na Big Brother ook bewoners geweest op het forum.quote:Op zondag 2 december 2007 17:07 schreef chufi het volgende:
[..]
Checken mogen ze doen, maar hun bevindingen mogen ze niet openbaar maken hier en op welk forum dan ook. Want dan zijn de modjes mogelijk weer strafbaar.
Wat ze kunnen dun als ze iets onrechtsmatigs constateren is de persoon te contacten en hem daarvan te vergewittigen.
haar (echte) haar en hoofdhuid zien dus nooit het daglicht.quote:Op zondag 2 december 2007 17:08 schreef Dark het volgende:
Als nadia nu blijft dan weten we echt hoe het zit....quote:Op zondag 2 december 2007 17:04 schreef Clank het volgende:
De telefoon gaat.. Amanda neemt op. Het is voor Nadia. Huub humt de Dodenmars (geloof ik)
Nadia neemt de telefoon en zegt: Met Nadia.. haha.. hallo hokje..
Mooi! Ik blijf erbij, laat Nadia nog maar even blijven.. De "huilie-huilie-zielig" act werkt hooguit nog even bij Amanda, de rest trapt daar al lang niet meer in.. Kijken wat ze gaat doen.quote:Op zondag 2 december 2007 17:06 schreef miesy het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |