Ach kom, dat kind heeft al haar hersencellen nodig om te berekenen hoeveel calorieën ze al op heeft per dag, die kan niet eens iets anders behappen.quote:Op zondag 2 december 2007 17:37 schreef ruby het volgende:
[..]
Naad gaat er toch alles aan doen om Deborah op te sporen?
ideetje om haar bij de politie als vermist op te gevenquote:Op zondag 2 december 2007 17:38 schreef riri het volgende:
Als je zusje een hersenbloeding heeft gekregen doordat haar vriendje haar van de trap heeft gegooid en ze na een lange tijd weer naar dat vriendje is gegaan en van de aardbodem is verdwenen hield niemand mij tegen daar nog in die Vill te blijven...ik zou haar vinden want het is toch wel heel raar dat ze eerst heel veel contact had met Amanda toen zij in de Villa zat en ineens helemaal niet meer....ik zou mij grote zorgen maken en alles doen om haar te vinden
You're the best.quote:Op zondag 2 december 2007 17:38 schreef itsme het volgende:
zo uitzwaai topic voor Nadia
![]()
Zwaai Hier Nadia uit!!!
Nada maakt DGK lelijk............(ik heb er wel van ''genoten''quote:Op zondag 2 december 2007 17:39 schreef ericahysterica het volgende:
volgens amanda maakt dit huis je echt sterk en volgens nadia ook lelijk.
amanda heeft in het begin wel eens een aanval van hyperventilatieaanval gehad omdat mensen lelijk deden terwijl ze hen nooit iets had gedaan.
geef toe jij viel ook voor die roze stijltangquote:Op zondag 2 december 2007 17:41 schreef Borga het volgende:
[..]
Nada maakt DGK lelijk............(ik heb er wel van ''genoten'')
Nou, eigenlijk meer van de rook die er vanaf kwamquote:Op zondag 2 december 2007 17:43 schreef ericahysterica het volgende:
[..]
geef toe jij viel ook voor die roze stijltang
We weten toch niet alles, dat zusje kan ook in een blijf van mijn lijfhuis zitten.quote:Op zondag 2 december 2007 17:35 schreef mootie het volgende:
[..]
Normaalgesproken ben je toch kapot van de zenuwen als er zoiets speelt in je 'gezin'.
Dan kan Mamanda dat toch laten weten via een brief?quote:Op zondag 2 december 2007 17:50 schreef maril het volgende:
[..]
We weten toch niet alles, dat zusje kan ook in een blijf van mijn lijfhuis zitten.
Toen ik dat filmpje zat te kijken (heb geen streams meer) dat ze Amanda vertelde dat ze dr 24 uur zou aanvragen omdat ze eruit ging. . .zei ze 'als ik het je vertel dan begrijp je het'. En toen Amanda zei dus je wilt er niet meer over nadenken, toen zei ze het is geen kwestie van nadenken. . .quote:Op zondag 2 december 2007 17:41 schreef Geefmegeentjoeri het volgende:
Ik geloof er niets van dat die attention whore nu uit zichzelf vertrekt, dit moet in opdracht zijn, kan toch niet anders
Denk niet dat ze vertikte om Brian te versieren uit consideratie met Amanda, ze zal wel hebben ingezien dat het een kansloze missie zou zijn want denk dat Brian het nog eerder met Palma zou doen. Palma...hee waar is die gebleven, is die ontslagen?quote:Op zondag 2 december 2007 17:56 schreef Marrije het volgende:
[..]
Toen ik dat filmpje zat te kijken (heb geen streams meer) dat ze Amanda vertelde dat ze dr 24 uur zou aanvragen omdat ze eruit ging. . .zei ze 'als ik het je vertel dan begrijp je het'. En toen Amanda zei dus je wilt er niet meer over nadenken, toen zei ze het is geen kwestie van nadenken. . .
Kortom, achter zal wel iets hebben gezegd in de trant van 'nu Dennis is opgerot kun je mooi gaan doen waarvoor je de villa in kwam: Brian versieren ipv Amanda dr handje vast te houden'. Dat vertikt Nadia natuurlijk dus gaan ze (met behoud van borg) nu achter Dennis aan. Dag Nadia.
OMGquote:
quote:Op zondag 2 december 2007 17:56 schreef Marrije het volgende:
[..]
Toen ik dat filmpje zat te kijken (heb geen streams meer) dat ze Amanda vertelde dat ze dr 24 uur zou aanvragen omdat ze eruit ging. . .zei ze 'als ik het je vertel dan begrijp je het'. En toen Amanda zei dus je wilt er niet meer over nadenken, toen zei ze het is geen kwestie van nadenken. . .
Kortom, achter zal wel iets hebben gezegd in de trant van 'nu Dennis is opgerot kun je mooi gaan doen waarvoor je de villa in kwam: Brian versieren ipv Amanda dr handje vast te houden'. Dat vertikt Nadia natuurlijk dus gaat ze (met behoud van borg) nu achter Dennis aan. Dag Nadia.
Ik zou wel eens een bewijs willen zien van de waar de borgen zijn gebleven.quote:Op zondag 2 december 2007 18:02 schreef Taurus het volgende:
[..]Met behoud van borg? Je borg vervalt toch als je vrijwillig vertrekt?
Met behoud van borg is dus in opdracht, maar daar hadden we het dus ook over, dat het niet vrijwillig zou zijnquote:Op zondag 2 december 2007 18:02 schreef Taurus het volgende:
[..]Met behoud van borg? Je borg vervalt toch als je vrijwillig vertrekt?
Waarom zou een ander dan degene die de borg heeft betaald daar een bewijs van willen zienquote:Op zondag 2 december 2007 18:04 schreef blomst het volgende:
[..]
Ik zou wel eens een bewijs willen zien van de waar de borgen zijn gebleven.
Het was toch de bedoeling dat die naar een goed doel gingen als er geen recht was op teruggave?
uhuhquote:Op zondag 2 december 2007 18:05 schreef SiRojK het volgende:
Nadia: Jij bent echt zo'n meisje dat gehaat wordt altijd, iedereen haat jou
Amanda: Maar ik ben toch zo'n lievie..
Ja Amanda, zeker!
Gewoon een deal met het hokje, punt!quote:Op zondag 2 december 2007 18:06 schreef Geefmegeentjoeri het volgende:
[..]
Met behoud van borg is dus in opdracht, maar daar hadden we het dus ook over, dat het niet vrijwillig zou zijn
Preciesquote:Op zondag 2 december 2007 18:06 schreef Geefmegeentjoeri het volgende:
[..]
Met behoud van borg is dus in opdracht, maar daar hadden we het dus ook over, dat het niet vrijwillig zou zijn
Laat me raden: Amanda vat dat op als complimentquote:Op zondag 2 december 2007 18:06 schreef beequeen het volgende:
Naad kan het niet laten om sneren uit te delen.
N tegen A: Jij bent echt zo'n meisje die door iedereen gehaat wordt.
Wat doet zo'n brugpiepertje nog zo laat op?quote:
Voor de 2de keer 22.30 uur, net zei ze misschien iets eerder.quote:Op zondag 2 december 2007 18:13 schreef Taurus het volgende:
Maar hoelaat moet ze weg dan (hoelaat is de 24 u aangevraagd)? Want ik zie helemaal geen 'nadiagaatnaarhuis'stemming in dat huis. Ze hebben het er niet eens over.. Ik heb weinig hoop dat ze weg gaat hoor.
Tis een schande.quote:Op zondag 2 december 2007 18:14 schreef uniekhoorn het volgende:
[..]
Wat doet zo'n brugpiepertje nog zo laat op?
wie komt er eigenlijk voor Lieke?quote:Op zondag 2 december 2007 18:32 schreef Varen het volgende:
Lieke heeft nog een half uurtje
Stemming heeft Amanda gekregen in ruil voor het wegstemmen van Dennis.quote:Op zondag 2 december 2007 18:36 schreef fredfik het volgende:
waarom mogen brain en die del morgen weer weg???
Zou best kunnen, aangezien Brian gilde dat Dennis zn kindje had vermoord. Toen dacht ik nog: dat geldt dan toch ook voor Nadia?quote:Op zondag 2 december 2007 18:30 schreef Nomrc2 het volgende:
ff rare speculaasie
volgens mij is er iets heftigs tussen nad en nix gebeurd waar ze het op de streams absoluut niet over mochten hebben
dus wat zou echt slecht zijn voor het imago van de show en nad/nix ?
een abortus
just 2 cents
Dat ging gewoon over die camera de hij molde, aangezien Dennis altijd zo graag in de camera kijkt.quote:Op zondag 2 december 2007 18:44 schreef Marrije het volgende:
Zou best kunnen, aangezien Brian gilde dat Dennis zn kindje had vermoord. Toen dacht ik nog: dat geldt dan toch ook voor Nadia?
Ah, die had ik niet meegekregen.quote:Op zondag 2 december 2007 18:50 schreef gekke_sandra het volgende:
[..]
Dat ging gewoon over die camera de hij molde, aangezien Dennis altijd zo graag in de camera kijkt.
Vind Nadia en Amanda op die laatste twee caps er mooi uit zien. Hopelijk is de goede invloed die Selene op Amanda heeft blijvend.
Wat een onzin. FOK! maakt alleen privé-gegevens en dergelijke niet openbaar. Wat wel gebeurt bij bijvoorbeeld een ex-bewoner Big Brother of die persoons echt is en geen kloon, meer niet. Dit is o.a. bij Tanja en Menno gebeurd.quote:Op zondag 2 december 2007 17:07 schreef chufi het volgende:
[..]
Checken mogen ze doen, maar hun bevindingen mogen ze niet openbaar maken hier en op welk forum dan ook. Want dan zijn de modjes mogelijk weer strafbaar.
Wat ze kunnen dun als ze iets onrechtsmatigs constateren is de persoon te contacten en hem daarvan te vergewittigen.
Waar zouden de volgende pijlen van Selene op gericht zijn?quote:Op zondag 2 december 2007 18:53 schreef beequeen het volgende:
St. Brian vindt het zo vervelend voor het hokje dat Naad wegggaat, dat zat niet in de planning.
Hij is heel blij dat hij zijn grote liefde Amanda aan zij zijde heeft, dat maakt alles goed.
Ja, Brian, je enige dekking nadat Naad vertrokken is.
Ja, hij was goed.quote:Op zondag 2 december 2007 18:55 schreef Kinga het volgende:
Hahahah Brian
Amanda: Ik moet ongesteld worden
Brian: Yes!
Zie ik daar weer een zwangerschapsverhaallijn ontstaan?quote:Op zondag 2 december 2007 18:55 schreef blomst het volgende:
Amanda ook al steken in haar buik.
Daar gooi ik even mijn streams voor aanquote:Op zondag 2 december 2007 18:53 schreef Kinga het volgende:
Ik zie dat Nadia haar koffer zit te pakken?
Is die Dennis in het uitzwaaiforum Dennis Bax dan?quote:Op zondag 2 december 2007 18:55 schreef schatje het volgende:
[..]
Wat een onzin. FOK! maakt alleen privé-gegevens en dergelijke niet openbaar. Wat wel gebeurt bij bijvoorbeeld een ex-bewoner Big Brother of die persoons echt is en geen kloon, meer niet. Dit is o.a. bij Tanja en Menno gebeurd.
Conclusie: Een kuthoer, dat bekt zo lekker.quote:Op zondag 2 december 2007 18:58 schreef Guuskeee het volgende:
conclusie: dat ze maar de tering krijgt!![]()
Ik ga het navragen voor je.quote:Op zondag 2 december 2007 18:58 schreef kahaarin het volgende:
[..]
Is die Dennis in het uitzwaaiforum Dennis Bax dan?![]()
+1quote:Op zondag 2 december 2007 19:01 schreef beequeen het volgende:
[..]
Conclusie: Een kuthoer, dat bekt zo lekker.
Ik denk tegen/rond half 11, toen had ze hem aangevragen, afijn ik ben pas blij als ik ze weg zie gaan.quote:Op zondag 2 december 2007 18:59 schreef beequeen het volgende:
Suus komt op bezoek bij Lieke. Dan weet ik nu al welke stream ik niet ga kijken en luisteren.
De 24 uur van Naad staat nog, tijdstip is nog niet bekend.
Huub dit Huub dat wil je niet horenquote:Op zondag 2 december 2007 18:59 schreef beequeen het volgende:
Suus komt op bezoek bij Lieke. Dan weet ik nu al welke stream ik niet ga kijken en luisteren.
De 24 uur van Naad staat nog, tijdstip is nog niet bekend.
gulden middenweg: Conclusie: dat die kuthoer maar de tering krijgt.quote:Op zondag 2 december 2007 19:01 schreef beequeen het volgende:
[..]
Conclusie: Een kuthoer, dat bekt zo lekker.
Gelukkig hebben we onze handen wel vol aan Amandaquote:Op zondag 2 december 2007 19:02 schreef noekje het volgende:
Dat ruimt wel lekker op zo, binnen een week. Wel een beetje raar toch. Maanden hebben we niks anders op de streams gehad dan die twee en opeens nokken ze hem allebei binnen 3 dagen!
Zo blijven er wel minder mensen over om op te zeiken. Ik beleef daar toch wel wat lol aan.
Hmmm, het voelt dubbel.
Dealquote:Op zondag 2 december 2007 19:07 schreef Guuskeee het volgende:
[..]
gulden middenweg: Conclusie: dat die kuthoer maar de tering krijgt.
okee?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |