Aha.... Ik vond dat 'als je hier moet zitten' wel echt Dennis.quote:Op zondag 2 december 2007 16:09 schreef mazaru het volgende:
[..]
Deze neppert was aan het posten toen Nix in het kantoor met Nada zat.
Het bestaat niet dat hij het is, of er moet nog zo'n nixnuttweelingbroer rondlopen.quote:Op zondag 2 december 2007 16:11 schreef beequeen het volgende:
[..]
Zijn profiel klopt maar dat zegt nix. Het zou mij niks verbazen als het zijn zusie is, die heeft namelijk wel een grote bek.
Ik dacht dat Dennis van 19.30 tot 20.30 in het kantoor zat met Nadia.... zijn post van gisteren is van 18.50 uur...quote:Op zondag 2 december 2007 16:09 schreef mazaru het volgende:
[..]
Deze neppert was aan het posten toen Nix in het kantoor met Nada zat.
Dit zou je eigenlijk even daar moeten zeggen (lekker gemeen als ie het toch wel is).quote:Op zondag 2 december 2007 16:11 schreef beequeen het volgende:
[..]
Zijn profiel klopt maar dat zegt nix. Het zou mij niks verbazen als het zijn zussie is, die heeft namelijk wel een grote bek.
quote:Op zondag 2 december 2007 16:13 schreef Disana het volgende:
[..]
Aha.... Ik vond dat 'als je hier moet zitten' wel echt Dennis.
Ga ik maar eens even doen ja.quote:Op zondag 2 december 2007 16:14 schreef Disana het volgende:
[..]
Dit zou je eigenlijk even daar moeten zeggen (lekker gemeen als ie het toch wel is).
Ik geloof er niets van dat hij tien minuten voor zo'n gesprek een account op Fok gaat aanmaken.quote:Op zondag 2 december 2007 16:14 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ik dacht dat Dennis van 19.30 tot 20.30 in het kantoor zat met Nadia.... zijn post van gisteren is van 18.50 uur...
Toen zat hij dus bij de redactie... daar zijn er vast 3 handig genoeg om een account te openen en van sig en avatar te voorzien
22.30 uurquote:Op zondag 2 december 2007 16:16 schreef Taurus het volgende:
Hoelaat vroeg ze gisteren de 24 uur aan?
wat is hij ontzettend leuk hequote:Op zondag 2 december 2007 16:15 schreef Kinga het volgende:
Ik wil Tanner hebben.
De account is gisteren om 18.20 uur aangemaakt, de eerste post is van 18.50 uur (en de 2de van vanmiddag 14.37 uur)quote:Op zondag 2 december 2007 16:16 schreef mazaru het volgende:
[..]
Ik geloof er niets van dat hij tien minuten voor zo'n gesprek een account op Fok gaat aanmaken.
Dan zijn ze nog keihard bezig met instructies geven voor wat hij tegen Nada moet zeggen.
Een van de modjes kan toch checken vanaf welk ip-adres het account is aangemaakt en vanaf waar er gepost is ?? Dan hebben we gauw genoeg duidelijkheidquote:Op zondag 2 december 2007 16:20 schreef Leandra het volgende:
[..]
De account is gisteren om 18.20 uur aangemaakt, de eerste post is van 18.50 uur (en de 2de van vanmiddag 14.37 uur)
Het zou me niets verbazen als hij om 18.00 uur gisteren al achter zat, om 1,5 uur later (19.30 uur) de villa te betreden om een gesprek met Nadia te hebben....... ondertussen hebben ze achter misschien laten zien hoe geweldig gezellig het op FOK! is en bedacht dat het grappig zou zijn als hij ook een FOK!-account zou hebben..
Al was het hele verhaal alleen maar verzonnen om het spontane van de actie van Amanda (uitnodigen) te kunnen benadrukken
Ik dacht dat ik goedgelovig wasquote:Op zondag 2 december 2007 16:20 schreef Leandra het volgende:
[..]
De account is gisteren om 18.20 uur aangemaakt, de eerste post is van 18.50 uur (en de 2de van vanmiddag 14.37 uur)
Het zou me niets verbazen als hij om 18.00 uur gisteren al achter zat, om 1½ uur later (19.30 uur) de villa te betreden om een gesprek met Nadia te hebben....... ondertussen hebben ze achter misschien laten zien hoe geweldig gezellig het op FOK! is en bedacht dat het grappig zou zijn als hij ook een FOK!-account zou hebben..
Al was het hele verhaal alleen maar verzonnen om het spontane van de actie van Amanda (uitnodigen) te kunnen benadrukken
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |