Zie ik daar weer een zwangerschapsverhaallijn ontstaan?quote:Op zondag 2 december 2007 18:55 schreef blomst het volgende:
Amanda ook al steken in haar buik.
Daar gooi ik even mijn streams voor aanquote:Op zondag 2 december 2007 18:53 schreef Kinga het volgende:
Ik zie dat Nadia haar koffer zit te pakken?
Is die Dennis in het uitzwaaiforum Dennis Bax dan?quote:Op zondag 2 december 2007 18:55 schreef schatje het volgende:
[..]
Wat een onzin. FOK! maakt alleen privé-gegevens en dergelijke niet openbaar. Wat wel gebeurt bij bijvoorbeeld een ex-bewoner Big Brother of die persoons echt is en geen kloon, meer niet. Dit is o.a. bij Tanja en Menno gebeurd.
Conclusie: Een kuthoer, dat bekt zo lekker.quote:Op zondag 2 december 2007 18:58 schreef Guuskeee het volgende:
conclusie: dat ze maar de tering krijgt!![]()
Ik ga het navragen voor je.quote:Op zondag 2 december 2007 18:58 schreef kahaarin het volgende:
[..]
Is die Dennis in het uitzwaaiforum Dennis Bax dan?![]()
+1quote:Op zondag 2 december 2007 19:01 schreef beequeen het volgende:
[..]
Conclusie: Een kuthoer, dat bekt zo lekker.
Ik denk tegen/rond half 11, toen had ze hem aangevragen, afijn ik ben pas blij als ik ze weg zie gaan.quote:Op zondag 2 december 2007 18:59 schreef beequeen het volgende:
Suus komt op bezoek bij Lieke. Dan weet ik nu al welke stream ik niet ga kijken en luisteren.
De 24 uur van Naad staat nog, tijdstip is nog niet bekend.
Huub dit Huub dat wil je niet horenquote:Op zondag 2 december 2007 18:59 schreef beequeen het volgende:
Suus komt op bezoek bij Lieke. Dan weet ik nu al welke stream ik niet ga kijken en luisteren.
De 24 uur van Naad staat nog, tijdstip is nog niet bekend.
gulden middenweg: Conclusie: dat die kuthoer maar de tering krijgt.quote:Op zondag 2 december 2007 19:01 schreef beequeen het volgende:
[..]
Conclusie: Een kuthoer, dat bekt zo lekker.
Gelukkig hebben we onze handen wel vol aan Amandaquote:Op zondag 2 december 2007 19:02 schreef noekje het volgende:
Dat ruimt wel lekker op zo, binnen een week. Wel een beetje raar toch. Maanden hebben we niks anders op de streams gehad dan die twee en opeens nokken ze hem allebei binnen 3 dagen!
Zo blijven er wel minder mensen over om op te zeiken. Ik beleef daar toch wel wat lol aan.
Hmmm, het voelt dubbel.
Dealquote:Op zondag 2 december 2007 19:07 schreef Guuskeee het volgende:
[..]
gulden middenweg: Conclusie: dat die kuthoer maar de tering krijgt.
okee?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |