wie komt er eigenlijk voor Lieke?quote:Op zondag 2 december 2007 18:32 schreef Varen het volgende:
Lieke heeft nog een half uurtje
Stemming heeft Amanda gekregen in ruil voor het wegstemmen van Dennis.quote:Op zondag 2 december 2007 18:36 schreef fredfik het volgende:
waarom mogen brain en die del morgen weer weg???
Zou best kunnen, aangezien Brian gilde dat Dennis zn kindje had vermoord. Toen dacht ik nog: dat geldt dan toch ook voor Nadia?quote:Op zondag 2 december 2007 18:30 schreef Nomrc2 het volgende:
ff rare speculaasie
volgens mij is er iets heftigs tussen nad en nix gebeurd waar ze het op de streams absoluut niet over mochten hebben
dus wat zou echt slecht zijn voor het imago van de show en nad/nix ?
een abortus
just 2 cents
Dat ging gewoon over die camera de hij molde, aangezien Dennis altijd zo graag in de camera kijkt.quote:Op zondag 2 december 2007 18:44 schreef Marrije het volgende:
Zou best kunnen, aangezien Brian gilde dat Dennis zn kindje had vermoord. Toen dacht ik nog: dat geldt dan toch ook voor Nadia?
Ah, die had ik niet meegekregen.quote:Op zondag 2 december 2007 18:50 schreef gekke_sandra het volgende:
[..]
Dat ging gewoon over die camera de hij molde, aangezien Dennis altijd zo graag in de camera kijkt.
Vind Nadia en Amanda op die laatste twee caps er mooi uit zien. Hopelijk is de goede invloed die Selene op Amanda heeft blijvend.
Wat een onzin. FOK! maakt alleen privé-gegevens en dergelijke niet openbaar. Wat wel gebeurt bij bijvoorbeeld een ex-bewoner Big Brother of die persoons echt is en geen kloon, meer niet. Dit is o.a. bij Tanja en Menno gebeurd.quote:Op zondag 2 december 2007 17:07 schreef chufi het volgende:
[..]
Checken mogen ze doen, maar hun bevindingen mogen ze niet openbaar maken hier en op welk forum dan ook. Want dan zijn de modjes mogelijk weer strafbaar.
Wat ze kunnen dun als ze iets onrechtsmatigs constateren is de persoon te contacten en hem daarvan te vergewittigen.
Waar zouden de volgende pijlen van Selene op gericht zijn?quote:Op zondag 2 december 2007 18:53 schreef beequeen het volgende:
St. Brian vindt het zo vervelend voor het hokje dat Naad wegggaat, dat zat niet in de planning.
Hij is heel blij dat hij zijn grote liefde Amanda aan zij zijde heeft, dat maakt alles goed.
Ja, Brian, je enige dekking nadat Naad vertrokken is.
Ja, hij was goed.quote:Op zondag 2 december 2007 18:55 schreef Kinga het volgende:
Hahahah Brian
Amanda: Ik moet ongesteld worden
Brian: Yes!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |