Met behoud van borg is dus in opdracht, maar daar hadden we het dus ook over, dat het niet vrijwillig zou zijnquote:Op zondag 2 december 2007 18:02 schreef Taurus het volgende:
[..]Met behoud van borg? Je borg vervalt toch als je vrijwillig vertrekt?
Waarom zou een ander dan degene die de borg heeft betaald daar een bewijs van willen zienquote:Op zondag 2 december 2007 18:04 schreef blomst het volgende:
[..]
Ik zou wel eens een bewijs willen zien van de waar de borgen zijn gebleven.
Het was toch de bedoeling dat die naar een goed doel gingen als er geen recht was op teruggave?
uhuhquote:Op zondag 2 december 2007 18:05 schreef SiRojK het volgende:
Nadia: Jij bent echt zo'n meisje dat gehaat wordt altijd, iedereen haat jou
Amanda: Maar ik ben toch zo'n lievie..
Ja Amanda, zeker!
Gewoon een deal met het hokje, punt!quote:Op zondag 2 december 2007 18:06 schreef Geefmegeentjoeri het volgende:
[..]
Met behoud van borg is dus in opdracht, maar daar hadden we het dus ook over, dat het niet vrijwillig zou zijn
Preciesquote:Op zondag 2 december 2007 18:06 schreef Geefmegeentjoeri het volgende:
[..]
Met behoud van borg is dus in opdracht, maar daar hadden we het dus ook over, dat het niet vrijwillig zou zijn
Laat me raden: Amanda vat dat op als complimentquote:Op zondag 2 december 2007 18:06 schreef beequeen het volgende:
Naad kan het niet laten om sneren uit te delen.
N tegen A: Jij bent echt zo'n meisje die door iedereen gehaat wordt.
Wat doet zo'n brugpiepertje nog zo laat op?quote:
Voor de 2de keer 22.30 uur, net zei ze misschien iets eerder.quote:Op zondag 2 december 2007 18:13 schreef Taurus het volgende:
Maar hoelaat moet ze weg dan (hoelaat is de 24 u aangevraagd)? Want ik zie helemaal geen 'nadiagaatnaarhuis'stemming in dat huis. Ze hebben het er niet eens over.. Ik heb weinig hoop dat ze weg gaat hoor.
Tis een schande.quote:Op zondag 2 december 2007 18:14 schreef uniekhoorn het volgende:
[..]
Wat doet zo'n brugpiepertje nog zo laat op?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |